eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZabrzeLIKWIDACJA POŻARU HAŁDY RUDA W ZABRZU



Ogłoszenie z dnia 2006-03-17

POZYCJA 14298

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Zabrze: LIKWIDACJA POŻARU HAŁDY RUDA W ZABRZU Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Zabrze - Prezydent Miasta, do kontaktów: Aneta Zielska, ul. Powstańców Śląskich 5-7, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. (032) 3733537, 2710011, fax (032) 3733427, 2710818, e-mail: akieraga@um.zabrze.pl, www.um.zabrze.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Urząd Miejski- Wydział Ekologii, Krystyna Kozłowska ,Ryszard Ardelli, ul.Wolności 286, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032/3733333, fax 032/3733339. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Urząd Miejski- Wydział Ekologii, Krystyna Kozłowska ,Ryszard Ardelli, ul.Wolności 286, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032/3733333, fax 032/3733339. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Urząd Miejski - Biuro Zamówień Publicznych, Aneta Zielska, ul.Wolności 286 pok.305, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032/3733427, fax 032/3733427, e-mail: apryciak@um.zabrze.pl, www.zabrze.magistrat.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 90. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: LIKWIDACJA POŻARU HAŁDY RUDA W ZABRZU. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest likwidacja pożaru części hałdy Ruda, będącej nieczynnym składowiskiem odpadów górniczych, zlokalizowanym w dzielnicy Biskupice miasta Zabrze w następujących etapach: I etap: wykonanie dokumentacji technicznej ( w tym kosztorysu i harmonogramu rzeczowo-finansowego dla etapów II i III) - w 4 egzemplarzach (w wersji papierowej i numerycznej na CD). Przed przystąpieniem do opracowywania dokumentacji technicznej wykonawca jest zobowiązany wykonać badania aktywności termicznej składowiska, określające obszar faktycznie objęty pożarem tj. zakres opracowania, oraz przedstawić wyniki badań w formie opisowej i graficznej na planie sytuacyjnym. Wyniki badań muszą stanowić integralną część dokumentacji technicznej. II etap: wykonanie izolacji między częściami składowiska: aktywną i nieaktywną termicznie; III etap: likwidacja pożaru na aktywnej termicznie części składowiska ; Po zakończeniu etapu III Wykonawca jest zobowiązany wykonać badania aktywności termicznej składowiska dla potwierdzenia skuteczność prac wykonanych w etapie II i III . oraz przedstawić wyniki badań w formie opisowej i graficznej na planie sytuacyjnym. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, oświadczenie oraz wymagane wykazy Wykonawcy mogą sporządzić wg wzorów Zamawiającego podanych w pkt.12 Informacje dodatkowe ( Wzory formularzy ), dostępnych na stronie internetowej www.zabrze.magistrat.pl link: Urząd Miejski, link: zamówienia publiczne, link: ogłoszenie o zamówieniu w trybie negocjacji z ogłoszeniem na zadanie j.w. oraz w Urzędzie Miejskim w Zabrzu, Biuro Zamówień Publicznych pok. 305 , ul. Wolności 286, 41-800 Zabrze. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Zabrze. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.31.52.00 - Usługi poprawy stanu środowiska naturalnego Kod CPV wg słownika 2008: 90.73.00.00 - Śledzenie zanieczyszczeń, monitoring i rekultywacja Oryginalny kod CPV: 74.14.21.20 - Usługi projektowe, inne niż w zakresie robót budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 79.42.12.00 - Usługi projektowe inne niż w zakresie robót budowlanych Oryginalny kod CPV: 74.23.35.00 - Badania inżynieryjne Kod CPV wg słownika 2008: 71.33.50.00 - Badania inżynieryjne 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: pow.130.000 Euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: I etap: 1 miesiąc od daty zawarcia umowy. II i III etap: łącznie okres 12 miesięcy , liczony jako suma : ilości miesięcy od daty przekazania terenu składowiska dla wykonywania etapu II do daty odbioru końcowego etapu II i ilości miesięcy od daty przekazania terenu składowiska dla wykonywania etapu III do daty odbioru końcowego etapu III. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 13;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 70.000 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: zgodnie Z SIWZ. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, spełniający warunki zawarte w art.22 ust.1 ustawy Pzp oraz warunki określone w niniejszym ogłoszeniu: a) Warunek wagowy W.1 - Doświadczenie w zakresie wykonywania dokumentacji technicznej dla likwidacji pożarów składowisk odpadów - waga 50 % Wykonawca posiada doświadczenie polegające na wykonaniu min. 2 usług w zakresie wykonywaniadokumentacji technicznej dla likwidacji pożarów składowisk odpadów - wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; b) Warunek wagowy W.2 - Doświadczenie w zakresie likwidacji pożarów składowisk odpadów - waga 50 % Wykonawca posiada doświadczenie polegające na wykonaniu min. 2 usług w zakresie likwidacji pożarów składowisk odpadów - wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; Usługi wymienione w punktach a) i b) mogły być realizowane w ramach jednego zamówienia. Spośród Wykonawców, którzy spełniają w/w warunki Zamawiający zaprosi do negocjacji 5 Wykonawców spełniających powyższe warunki wartościowe W(1-n) w największym stopniu, tj. tych, którzy otrzymają największą ilość punktów wg następującego wzoru: W(1-n) = B/A x 100 punktów x waga (%), A - największa wartość w kryterium podmiotowym B - wartość w kryterium badanego wniosku. 100 punktów w kryterium podmiotowym W(1-n) otrzyma Wykonawca, który spełni te kryteria w największym stopniu . W przypadku, gdy dwóch Wykonawców otrzyma taką samą ilość punktów kwalifikującą Wykonawcę na 5 miejsce, wówczas Zamawiający zaprosi do negocjacji 6 Wykonawców. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (formularz - wzór 1) załączając do niego: 1. Oświadczenie (formularz - wzór 2) o spełnieniu warunków z art. 22 ust.1 i art. 24 ust. 1 i 2 Pzp, jako załącznik 1; 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, jako załącznik 2; 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego jako załącznik 3 oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego jako załącznik 4, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, potwierdzającą, że osób fizycznych, wspólników spółek jawnych, partnerów lub członków zarządu spółek partnerskich, komplementariuszy spółek komandytowych lub spółek komandytowo-akcyjnych, urzędujących członków organu zarządzającego osób prawnych - będących Wykonawcą, nie skazano prawomocnie za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo, popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, jako załączniki 5.(1-n); 5. Aktualną informację Krajowego Rejestru Karnego, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, potwierdzającą, że podmioty zbiorowe - będące Wykonawcą, nie są podmiotami, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary, jako załącznik 6; Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej , zamiast dokumentów stanowiących Załączniki 2, 3, 4, 6 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju , w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów stanowiących Załączniki 2, 3, 4, 5.(1-n), 6 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: -Wykaz wykonanych usług w zakresie wykonania dokumentacji technicznej dla likwidacji pożarów składowisk odpadów w okresie ostatnich 3 lat - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców - obejmujący min. 2 usługi w zakresie wykonania dokumentacji technicznej dla likwidacji pożarów składowisk odpadów - (formularz- wzór 3); Dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. - Wykaz wykonanych usług w zakresie likwidacji pożarów składowisk odpadów w okresie ostatnich 3 lat - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców - obejmujący min. 2 usługi w zakresie likwidacji pożarów składowisk odpadów - (formularz- wzór 4); Dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przyśpieszona negocjacyjna. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: Pilna potrzeba udzielenia zamówienia w związku z rozprzestrzenianiem się pożaru składowiska oraz zagrożeniem zdrowia i życia mieszkańców w dzielnicy Biskupice, a w szczególności w rejonie zabudowy sąsiadującej ze składowiskiem. 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 5. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: BZP.340-23/06. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 28.03.2006, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 28.03.2006 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 12.04.2006. 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Aneta Zielska, Ryszard Ardelli, Krystyna Kozłowska. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 24.04.2006, godzina 10:10, Biuro Zamówień Publicznych pok.305, ul.Wolności 286 , 41-800 Zabrze.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 13.03.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.