eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PionkiDostawa i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego oraz oprogramowania bazodanowego w SPZZOZ w Pionkach wraz z promocją projektu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-16

Pionki: Dostawa i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego oraz oprogramowania bazodanowego w SPZZOZ w Pionkach wraz z promocją projektu
Numer ogłoszenia: 142988 - 2007; data zamieszczenia: 16.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, ul. Sienkiewicza 11, 26-670 Pionki, woj. mazowieckie, tel. 048 6121866, fax 048 6121381.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzzozpionki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego oraz oprogramowania bazodanowego w SPZZOZ w Pionkach wraz z promocją projektu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: Dostawa i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego oraz oprogramowania bazodanowego w SPZZOZ w Pionkach wraz z promocją projektu - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego przeprowadzane w ramach realizacji projektu Informatyzacja Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Pionkach - w ramach Priorytetu 1 - Rozbudowa i modernizacja infrastruktury służącej wzmocnieniu konkurencyjności regionów. Wielkość lub zakres zamówienia: Zakres przedmiotowy niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego obejmuje: 1.Dostawę Zintegrowanego Systemu Informatycznego, przez który rozumie się specjalistyczne oprogramowanie medyczne jako zintegrowane oprogramowanie aplikacyjne do zarządzania szpitalem, do którego wykonawcy przysługują autorskie prawa majątkowe lub prawo do odpłatnego oferowania zamawiającemu. -Zintegrowany System Informatyczny obejmuje następujące moduły: Moduł - Izba przyjęć (licencje:3, osoby do szkolenia: 12), Moduł - Oddział (licencje: 14, osoby do szkolenia:21), Moduł - Statystyka (licencje: 4, osoby do szkolenia:4), Moduł - Rozliczenie kontraktów (licencje:2, osoby do szkolenia:2), Moduł - Zlecenia medyczne (licencje:10, osoby do szkolenia:20), Moduł - Przychodnia rejestracja (licencje:13, osoby do szkolenia:20), Moduł - Apteka (licencje:1, osoby do szkolenia:2), Moduł - Apteczka oddziałowa (licencje:10, osoby do szkolenia:14), Moduł - Laboratorium (licencje:2, osoby do szkolenia:11), Moduł - Rachunek kosztów leczenia (licencje:1, osoby do szkolenia:1), Moduł - Kalkulacja kosztów procedur (licencje:1, osoby do szkolenia:1), Moduł - Pracownia diagnostyczna (licencje:3, osoby do szkolenia:5), Oprogramowanie bazodanowe (licencje: 1 procesor - 1 pełna licencja dla nieograniczonej liczby użytkowników, osoby do szkolenia:1). 2.Wdrożenie Systemu, przez co rozumie się całokształt usług świadczonych przez wykonawcę, których celem jest doprowadzenie do uruchomienia pracy Zintegrowanego Systemu Informatycznego. Usługi te rozumiane są jako: wykonanie prac dających w efekcie System w pełni funkcjonalny i gotowy do eksploatacji, przystosowany do potrzeb zamawiającego zgodnie z metodyką wdrożenia producenta oprogramowania, opracowanie i przekazanie dokumentacji technicznej struktury danych Systemu na potrzeby kreowania dostępów do baz danych we własnym zakresie, opracowanie i przekazanie dokumentacji technicznej Systemu obejmującej przynajmniej: instalację, konfigurację, parametryzację oraz instrukcje administracyjno-użytkowe Systemu, współpraca przy opracowaniu dokumentacji wymaganych ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r., nr 101, poz.926 ze zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. 2004, Nr 100, poz.1024), w szczególności opracowanie projektów instrukcji zarządzania Systemem oraz polityki bezpieczeństwa w zakresie dostarczonego Systemu, w zakresie oprogramowania aplikacyjnego wdrożenie obejmuje w szczególności instalację, parametryzację, konfigurację, zasilenie w katalogi podstawowe, przydzielenie praw dostępu użytkownikom, implementację raportów i wydruków standardowych oraz przekazanych przez zamawiającego, instruktaż personelu zamawiającego, w zakresie oprogramowania bazodanowego: instalację oprogramowania systemowego i pomocniczego do pracy oprogramowania aplikacyjnego oraz motoru bazy danych, konfigurację, szkolenie personelu zamawiającego. 3.Dostawę oprogramowania bazodanowego do serwera, przez co rozumie się program komputerowy na nieograniczoną liczbę użytkowników umożliwiający gromadzenie danych. 4.Usługi serwisowe w ramach gwarancji, przez co rozumie się całokształt świadczonych przez wykonawcę usług związanych z zapewnieniem poprawnej pracy Zintegrowanego Systemu Informatycznego i pozostałych składników będących przedmiotem zamówienia. 5.Promocję projektu, przez co rozumie się dostarczenie zamawiającemu 130 naklejek uwzględniających logo Unii Europejskiej i logo Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego oraz napis: Projekt Informatyzacja Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Pionkach współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w 50% w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego oraz 6 tablic informacyjnych, które zamawiający będzie mógł umieścić na poszczególnych budynkach, uwzględniających logo Unii Europejskiej i logo Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego oraz napis: Projekt Informatyzacja Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Pionkach współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w 50% w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego. Opis przedmiotu zamówienia wg CPV - art.30 ust.7 ustawy: 30240000-3: oprogramowanie, 30241100-1: oprogramowanie baz danych, 30241200-2: oprogramowanie aplikacyjne.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.24.00.00 - Oprogramowanie Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Oryginalny kod CPV: 30.24.11.00 - Oprogramowanie baz danych Kod CPV wg słownika 2008: 48.61.10.00 - Pakiety oprogramowania dla baz danych Oryginalny kod CPV: 30.24.12.00 - Oprogramowanie aplikacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4 750,00 PLN (słownie: cztery tysiące siedemset pięćdziesiąt złotych). Możliwe formy wniesienia wadium: pieniądz, poręczenia bankowe lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancje bankowe, gwarancje ubezpieczeniowe, poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: PKO PB O/ Pionki 49 1020 4317 0000 5102 00240101 (zgodnie z dyspozycją art. 45 ust.7 ustawy). Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej postępowaniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców w przedmiotowym postępowaniu o zamówienie publiczne zamawiający dokona na podstawie dokumentów i oświadczeń dostarczonych przez wykonawców na zasadzie klasyfikacji: spełnia/ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wzór oświadczenia określa załącznik nr 6 do SIWZ dostępny na stronie internetowej zamawiającego, 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, -jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt.2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (a więc dokument równoważny odpowiadający polskiemu dokumentowi określonemu przez zamawiającego w pkt.2 wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), -jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych powyżej, wówczas zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, 3.Wykaz wykonanych dostaw i wdrożeń Zintegrowanego Systemu Informatycznego w zakładach opieki zdrowotnej, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia (wartość porównywalna z wartością określoną w ofercie wykonawcy), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ dostępnym na stronie internetowej zamawiającego. Należy załączyć także dokumenty potwierdzające należyte wykonanie przedmiotu zamówienia. - wymagane wykazanie co najmniej 2 dostaw i wdrożeń Zintegrowanego Systemu Informatycznego, - przez zamówienie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (zamówienie podobne) zamawiający rozumie zamówienie publiczne obejmujące dostawę i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego uruchomionego w zakresie co najmniej modułów będących przedmiotem niniejszego zamówienia. 4.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia będącego przedmiotem niniejszego postępowania, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ dostępnym na stronie internetowej zamawiającego. - wykonawca dołączy do oferty kserokopie (poświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem) posiadanych przez te osoby i podmioty certyfikatów w ramach stosowanych technologii, - zamawiający ma na uwadze w szczególności doświadczenie wskazanych przez wykonawcę osób i podmiotów w zakresie wdrożeń systemów informatycznych w placówkach medycznych. 5.Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego 1.Oświadczenie wykonawcy, że jest właścicielem praw autorskich lub posiada prawo do odpłatnego udostępniania tegoż oprogramowania zamawiającemu, uwzględniające dodatkowo w swej treści deklarację wykonawcy, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania stawiane przez zamawiającego i jest dopuszczony do obrotu i stosowania w placówkach służby zdrowia, a oferowane moduły Zintegrowanego Systemu Informatycznego są w pełni zintegrowanymi pomiędzy sobą oraz, że wykonawca jest w pełni odpowiedzialny za całość dostarczonego oprogramowania, -wykonawca jest zobowiązany we własnym zakresie przygotować stosowne oświadczenie. Ponadto do oferty należy dołączyć: 1.Wypełniony formularz oferty - wzór formularza ofertowego określa załącznik nr 1 do SIWZ dostępny na stronie internetowej zamawiającego, 2.Wypełniony formularz - opis przedmiotu zamówienia - system informatyczny - wzór określa załącznik nr 2 do SIWZ dostępny na stronie internetowej zamawiającego, 3.Wypełniony formularz - opis przedmiotu zamówienia - oprogramowanie bazodanowe - wzór określa załącznik nr 3 do SIWZ dostępny na stronie internetowej zamawiającego, 4.Wypełniony formularz - opis przedmiotu zamówienia - promocja projektu - wzór określa załącznik nr 4 do SIWZ dostępny na stronie internetowej zamawiającego, 5.Wypełniony formularz asortymentowo-cenowy - wzór określa załącznik nr 5 do SIWZ dostępny na stronie internetowej zamawiającego, 6.Pełnomocnictwo do podpisania oferty - tylko w sytuacji, gdy dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę podpisane będą przez osobę inną niż uprawnioną do reprezentacji zgodnie z treścią odpisu z rejestru sądowego lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzzozpionki.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: do 27.08.2007r.odbiór osobisty lub za pobr. poczt.(na podst.wniosku wykonawcy o przekazanie specyfikacji):płatne 36,00 PLN,można też pobrać nieodpłatnie na stronie internetowej zamawiającego.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2007 godzina 09:45, miejsce: Ofertę należy złożyć w sekretariacie lub przesłać na adres zamawiającego, tj. Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, ul. Sienkiewicza 11, 26-670 Pionki.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Informacje dodatkowe: 1.Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej, 2.Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów, 3.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej, 4.Osoba uprawniona do porozumiewania się z wykonawcami: specjalista ds. zamówień publicznych - mgr Emilia Lenartowicz - Gębka, tel./fax. (048) 612 18 66, adres poczty elektronicznej: e.lenartowicz-gebka@spzzozpionki.pl 5.Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: SZP - 23/ 2007 Termin wykonania zamówienia: Wykonawca zobowiązuje się do zrealizowania przedmiotu zamówienia w następujących terminach: etap I - dostawa oprogramowania rozumiana jako dostawa i instalacja kodu wykonywalnego wraz z niezbędnymi nośnikami i licencjami oraz dostawa materiałów służących promocji projektu - 21 dni od dnia podpisania umowy. etap II - usługa wdrożenia zintegrowanego systemu informatycznego - 31 grudnia 2007r. Miejsce realizacji: Poszczególne jednostki organizacyjne znajdujące się w strukturach zamawiającego, które zostaną wskazane na etapie realizacji zamówienia po podpisaniu umowy z wykonawcą, którego ofertę zamawiający wybierze jako najkorzystniejszą. Projekt, którego III etapem jest niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, tj. dostawa i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego oraz oprogramowania bazodanowego w SPZZOZ w Pionkach wraz z promocją projektu finansowany jest ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w 50%, w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego. Postępowanie to przeprowadzane jest w ramach realizacji projektu Informatyzacja Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Pionkach - w ramach Priorytetu 1 - Rozbudowa i modernizacja infrastruktury służącej wzmocnieniu konkurencyjności regionów.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.