eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sanok › Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów medycznych oraz gospodarczych SPZOZ w Sanoku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-21

Sanok: Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów medycznych oraz gospodarczych SPZOZ w Sanoku
Numer ogłoszenia: 14289 - 2010; data zamieszczenia: 21.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. 800-lecia 26, 38-500 Sanok, woj. podkarpackie, tel. 013 4656290, faks 013 4656290.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: zozsanok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów medycznych oraz gospodarczych SPZOZ w Sanoku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie sukcesywnych usług na rzecz SPZOZ w Sanoku w zakresie odbioru, transportu (wraz z załadunkiem i ważeniem) i zagospodarowania odpadów medycznych i gospodarczych, w okresie 12 miesięcy, z podziałem na części, wg. części V siwz Opis części zamówienia Wspólny słownik zamówień: CPV- 90. 53.30.00-2 usługi gospodarki odpadami CPV- 90. 52.40.00-6 usługi w zakresie odpadów medycznych CPV- 90. 51.20.00-9 usługi transportu odpadów Niniejsze Zamówienie dotyczy odpadów o kodach: 180103, 180102, 180182, 180106, 180107, 180109, 160601, 160103, 160115, 160122, 160113, 160107, 130208, 160604, 150110, 090101, 090104, 090107, 150102, 130701, 060404, 160213, 160211, 160215, 160214. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ oraz w opisie części zamówienia. Głównym miejscem magazynowania jest wolnostojący metalowy barak zlokalizowany na terenie SPZOZ w Sanoku, ul. 800-lecia 26 oraz inne miejsca przeznaczone na składowanie odpadów na terenie SPZOZ przy ul. 800-lecia 26 oraz Konarskiego 8. Poszczególne odpady przechowywane są w specjalnych workach z PVC na odpady do utylizacji, oznakowanych i szczelnie zamkniętych. Odbiór odpadów od Zamawiającego odbywać się będzie transportem Wykonawcy: dla zadania nr 1 - odbiór odpadów będzie wykonywany raz na 7 dni, w godzinach ustalonych z Zamawiającym, dla zadania nr 2 i 3 - odbiór odpadów będzie wykonywany na podstawie odrębnych pisemnych zgłoszeń (za pomocą faxu) przez Dział Zaopatrzenia i Gospodarczy z co najmniej 7 dniowym uprzedzeniem przed terminem tego odbioru. Wykonawca jest zobowiązany do załadunku i ważenia (samochód do odbioru odpadów musi być wyposażony w wagę) odbieranych odpadów we własnym zakresie. 2. Warunki realizacji zamówienia zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ. Dopuszcza się składanie ofert na poszczególne zadania, w przypadku niewypełnienia jakiejkolwiek pozycji w danym zadaniu (ofercie) - taką niepełną ofertę na dane zadanie zamawiający odrzuci. Zadanie nr 1 - sukcesywna usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów medycznych oznaczonych kodami: 180103 (Mg 80), 180102 (2,00 Mg), 180182 (0,30 Mg), 180106 (0,003 Mg), 180107 (0,01 Mg), 180109 (0,02 Mg) Zadanie nr 2 - sukcesywna usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów RTG oznaczonych kodami:090101 (2,50 Mg), 090104 (2,50 Mg), 090107 (0,50 Mg) Zadanie nr 3 - sukcesywna usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów gospodarczych oznaczonych kodami:160601 (0,22 Mg), 160103 (0,60 Mg), 160115 (0,10 Mg), 160122 (0,02 Mg), 160113 (0,008 Mg), 160107 (0,075 Mg), 130208 (0,35 Mg), 160604 (0,04 Mg), 150110 (0,30 Mg), 150102 (2,70 Mg), 130701 (1,00 Mg), 060404 (0,02 Mg), 160213 (1,80 Mg), 160211 (0,50 Mg), 160215 ( 0,80 Mg),160214 (1,00 Mg) Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami 90.52.40.00 - Usługi w zakresie odpadów medycznych 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1. posiadania uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2. posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, 3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4. sytuacji ekonomicznej i finansowej, 5. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w Postępowaniu: 5.1. W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - Wykonawca posiada zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki odpadami (tj. zbieranie, transport lub odpowiednio odzysk lub unieszkodliwianie) uprawniające do przejęcia odpadów od posiadacza SPZOZ w Sanoku o rodzajach (kodach) wyszczególnionych w opisie przedmiotu zamówienia oraz w formularzu oferty - załącznik nr 1 do SIWZ, co zgodnie ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach. 6. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Sposób oceny: Nie spełnienie chociaż jednego z ww. warunków będzie skutkować odpowiednio wykluczeniem Wykonawcy z postępowania lub/ i odrzuceniem oferty Wykonawcy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia obejmuje stwierdzenie, czy dana oferta zawiera właściwe dokumenty bądź oświadczenia, stosownie do Części XI SIWZ. Warunki podane w pkt. 1),2),3),4),5.1), 6) zostaną ocenione w systemie spełnia - nie spełnia na podstawie przedłożonych oświadczeń i dokumentów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Druki, które należy wypełnić i podpisać (wyłącznie przez osoby uprawnione do reprezentowania firmy), załączyć do oferty: a)Formularz ofertowy - zał. nr 1 b)Formularz przedmiotu zamówienia, cenowy - zał. nr 2 c)Oświadczenie zgodne z wymogami art. 22 Ustawy - zał. nr 3 d)Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z post. na podstawie z art. 24 ust1 Ustawy - zał. nr 4 e)Parafowany wzór umowy- zał. Nr 5-(zalecane) f)Informacja (wykaz) o podwykonawcach (wzór zawiera zał. nr.6 do siwz) [gdy dotyczy] 2. Oświadczenia oraz dokumenty, które należy złożyć w oryginałach, ewentualnie w odpisach lub kserokopiach poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osoba/osoby uprawniona/e do reprezentowania firmy): W przypadku podmiotów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna), każdy z wykonawców którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia musi udokumentować spełnianie warunków o jakich mowa w części XI SIWZ. tj. posiadania uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Przy ocenie spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 2, 3 i 4 ustawy Pzp, będzie brany pod uwagę łączny potencjał techniczny i kadrowy wykonawców, ich łączne kwalifikacje, doświadczenie oraz łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. W takiej sytuacji wykonawca zobowiązany jest przedstawić zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Dopuszcza się możliwość składania wspólnych oświadczeń wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia potwierdzających, że razem spełniają warunki udziału w postępowaniu i brak jest podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków o których mowa w art. 24 ust.1. 2.1) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych przepisami art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy pzp 2.2) wymagane dokumenty w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach o których mowa w art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych : a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy; b) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp Wykonawca na żądanie zamawiającego i w zakresie przez niego wskazanym jest zobowiązany wykazać odpowiednio, nie później niż na dzień składania wniosków do udziału w postępowaniu lub składania ofert, spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1, i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust.1 W sytuacji gdy Wykonawca będzie polegać na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art.26 ust.2b ustawy Pzp tj. na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach innych podmiotów -niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, w takiej sytuacji wykonawca zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, tj. przedstawić zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Wymagane jest złożenie przez taki podmiot dokumentów o których mowa w pkt. 2.2 a), b) . W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna): - należy przedłożyć oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw) udzielonego (y-ch) przez wszystkich wspólników spółki cywilnej lub przez wszystkich członków konsorcjum do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia - jeżeli wspólną ofertę składają podmioty prowadzące działalność w formie spółki cywilnej lub powołano konsorcjum dla wykonania zamówienia (zgodnie z art. 23 ust. 2 pzp). Umocowanie może także wynikać z treści umowy konsorcjum lub treści umowy spółki cywilnej 2.3) Zamawiający żąda następujących dokumentów w celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, : a) koncesji, zezwolenia lub licencji- właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki odpadami (tj. zbieranie, transport lub odpowiednio odzysk lub unieszkodliwianie) uprawniające do przejęcia odpadów od posiadacza SPZOZ w Sanoku zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. O odpadach. W przypadku gdy wykonawca polegania na zdolności finansowej innych podmiotów (na zasadach określonych w art. 26 ust.2b ustawy Pzp), należy przedłożyć wymagane w tym punkcie SIWZ dokumenty dotyczące tych podmiotów. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić wymaganego w tym punkcie SIWZ dokumentu dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego w części XI SIWZ warunku. 2.9) WYKONAWCA zamieszkały poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: a) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2.2 a),b), składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, zgodnie z § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U.z 2009 r., Nr 226, poz. 1817) tj. dokumenty potwierdzające, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), Powyższe dokumenty winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozsanok.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Budynek Administracji SPZOZ w Sanoku ul. 800-lecia 26- POK. NR 15.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.01.2010 godzina 10:00, miejsce: Budynek Administracji SPZOZ w Sanoku ul. 800-lecia 26 - SEKRETRIAT.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Odpady medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów medycznych oznaczonych kodami: 180103 (Mg 80), 180102 (2,00 Mg), 180182 (0,30 Mg), 180106 (0,003 Mg), 180107 (0,01 Mg), 180109 (0,02 Mg).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.52.40.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: odpady RTG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sukcesywna usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów RTG oznaczonych kodami:090101 (2,50 Mg), 090104 (2,50 Mg), 090107 (0,50 Mg).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.53.30.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: odpady gospodarcze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sukcesywna usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów gospodarczych oznaczonych kodami:160601 (0,22 Mg), 160103 (0,60 Mg), 160115 (0,10 Mg), 160122 (0,02 Mg), 160113 (0,008 Mg), 160107 (0,075 Mg), 130208 (0,35 Mg), 160604 (0,04 Mg), 150110 (0,30 Mg), 150102 (2,70 Mg), 130701 (1,00 Mg), 060404 (0,02 Mg), 160213 (1,80 Mg), 160211 (0,50 Mg), 160215 ( 0,80 Mg),160214 (1,00 Mg).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.53.30.00-2, 90.51.20.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.