eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sanok › Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów medycznych oraz gospodarczych SPZOZ w Sanoku.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-03-03

Sanok: Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów medycznych oraz gospodarczych SPZOZ w Sanoku.
Numer ogłoszenia: 58462 - 2010; data zamieszczenia: 03.03.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 14289 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. 800-lecia 26, 38-500 Sanok, woj. podkarpackie, tel. 013 4656290, faks 013 4656290.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów medycznych oraz gospodarczych SPZOZ w Sanoku..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie sukcesywnych usług na rzecz SPZOZ w Sanoku w zakresie odbioru, transportu (wraz z załadunkiem i ważeniem) i zagospodarowania odpadów medycznych i gospodarczych, w okresie 12 miesięcy, z podziałem na części, wg. części V siwz Opis części zamówienia Wspólny słownik zamówień: CPV- 90. 53.30.00-2 usługi gospodarki odpadami CPV- 90. 52.40.00-6 usługi w zakresie odpadów medycznych CPV- 90. 51.20.00-9 usługi transportu odpadów Niniejsze Zamówienie dotyczy odpadów o kodach: 180103, 180102, 180182, 180106, 180107, 180109, 160601, 160103, 160115, 160122, 160113, 160107, 130208, 160604, 150110, 090101, 090104, 090107, 150102, 130701, 060404, 160213, 160211, 160215, 160214. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ oraz w opisie części zamówienia. Głównym miejscem magazynowania jest wolnostojący metalowy barak zlokalizowany na terenie SPZOZ w Sanoku, ul. 800-lecia 26 oraz inne miejsca przeznaczone na składowanie odpadów na terenie SPZOZ przy ul. 800-lecia 26 oraz Konarskiego 8. Poszczególne odpady przechowywane są w specjalnych workach z PVC na odpady do utylizacji, oznakowanych i szczelnie zamkniętych. Odbiór odpadów od Zamawiającego odbywać się będzie transportem Wykonawcy: dla zadania nr 1 - odbiór odpadów będzie wykonywany raz na 7 dni, w godzinach ustalonych z Zamawiającym, dla zadania nr 2 i 3 - odbiór odpadów będzie wykonywany na podstawie odrębnych pisemnych zgłoszeń (za pomocą faxu) przez Dział Zaopatrzenia i Gospodarczy z co najmniej 7 dniowym uprzedzeniem przed terminem tego odbioru. Wykonawca jest zobowiązany do załadunku i ważenia (samochód do odbioru odpadów musi być wyposażony w wagę) odbieranych odpadów we własnym zakresie. 2. Warunki realizacji zamówienia zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ. Dopuszcza się składanie ofert na poszczególne zadania, w przypadku niewypełnienia jakiejkolwiek pozycji w danym zadaniu (ofercie) - taką niepełną ofertę na dane zadanie zamawiający odrzuci. Zadanie nr 1 - sukcesywna usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów medycznych oznaczonych kodami: 180103 (Mg 80), 180102 (2,00 Mg), 180182 (0,30 Mg), 180106 (0,003 Mg), 180107 (0,01 Mg), 180109 (0,02 Mg) Zadanie nr 2 - sukcesywna usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów RTG oznaczonych kodami:090101 (2,50 Mg), 090104 (2,50 Mg), 090107 (0,50 Mg) Zadanie nr 3 - sukcesywna usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów gospodarczych oznaczonych kodami:160601 (0,22 Mg), 160103 (0,60 Mg), 160115 (0,10 Mg), 160122 (0,02 Mg), 160113 (0,008 Mg), 160107 (0,075 Mg), 130208 (0,35 Mg), 160604 (0,04 Mg), 150110 (0,30 Mg), 150102 (2,70 Mg), 130701 (1,00 Mg), 060404 (0,02 Mg), 160213 (1,80 Mg), 160211 (0,50 Mg), 160215 ( 0,80 Mg),160214 (1,00 Mg) Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami 90.52.40.00 - Usługi w zakresie odpadów medycznych 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Odpady medyczne.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.02.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SERWIMED Arkadiusz Tułecki z siedzibą w Krakowie,, ul. Brogi 6, 31-431 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 85626 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 85626

  • Oferta z najniższą ceną: 85626 / Oferta z najwyższą ceną: 138319,44

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: odpady RTG.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.02.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SERWIMED Arkadiusz Tułecki z siedzibą w Krakowie,, ul. Brogi 6,, 31-431 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2900 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2900

  • Oferta z najniższą ceną: 2900 / Oferta z najwyższą ceną: 5150

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: odpady gospodarcze.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.02.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • RAF-EKOLOGIA Sp. z o.o.,, ul. Trzecieskiego 14, 38-460 Jedlicze, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8427,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8427,40

  • Oferta z najniższą ceną: 8427,40 / Oferta z najwyższą ceną: 11967,30

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.