eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Raciążek › Realizacja szkoleń oraz doradztwa w ramach projektu Aktywność społeczna w gminie Raciążek współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Podziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-07

Raciążek: Realizacja szkoleń oraz doradztwa w ramach projektu Aktywność społeczna w gminie Raciążek współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Podziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej
Numer ogłoszenia: 142884 - 2012; data zamieszczenia: 07.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Raciążek , ul. Wysoka 4, 87-721 Raciążek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 2831661, faks 54 2831882.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.raciazek.lo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja szkoleń oraz doradztwa w ramach projektu Aktywność społeczna w gminie Raciążek współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Podziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług szkoleniowych oraz doradczych zawartych w projekcie pn.: Aktywność społeczna w gminie Raciążek współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Podziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. Głównym założeniem projektu jest zwiększenie aktywności społeczno - zawodowej 52 osób w wieku od 15 do 64 lat, mieszkańców gminy Raciążek zagrożonych wykluczeniem społecznym poprzez kompleksowe zastosowanie instrumentów aktywnej integracji. Grupę docelową projektu stanowią w 2012 roku - 30 osób oraz w 2013 r. - 22 osoby, w tym 6 osób niepełnosprawnych (2012 r. - 3 os. i 2013 r. - 3 os.). Uczestnikami projektu są osoby pragnące zaistnieć lub powrócić na rynek pracy, które posiadają zdezaktualizowane bądź zbyt niskie do wymogów rynku pracy kwalifikacje. 2) Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi następujące usługi: a) Trening kompetencji społecznych dla 22 osób (w r.2012) oraz 22 osób (w r.2013) obejmujący 15 godzin szkoleniowych. b) Indywidualne konsultacje z doradcą zawodowym, po 2 godziny dla 30 osób (w r.2012) oraz 14 osób (w r.2013) . c) Warsztaty zakładania i prowadzenia spółdzielni socjalnej dla 22 osób (w r.2012) oraz 14 osób (w r.2013) , obejmujące 15 godzin szkoleniowych. d) Kurs gastronomiczny z organizacją imprez okolicznościowych dla 11 osób, obejmujący 80 godzin szkoleniowych. Termin szkolenia - 2012 r., e) Kurs prac wykończeniowych w budownictwie dla 11 osób, obejmujący 80 godzin szkoleniowych. Termin szkolenia - 2012 r., f) Kurs masażu z elementami kosmetyki dla 7 osób, obejmujący 80 godzin szkoleniowych. Termin szkolenia - 2013 r., g) Kurs pielęgnacji terenów zieleni dla 7 osób, obejmujący 80 godzin szkoleniowych. Termin szkolenia - 2013 r. h) Kurs bezpiecznego zarządzania zasobami internetowymi dla 8 osób (w r.2012) oraz 8 osób (w r.2013) , obejmujący 35 godzin szkoleniowych. i) Indywidualna terapia psychologiczna, po 2 godziny dla 8 osób (w r.2012) oraz 8 osób (w r.2013). j) Warsztaty Szkoła dla Rodzica dla 8 osób (w r.2012) oraz 8 osób (w r.2013), obejmujące 28 godzin. k) Warsztaty zarządzania budżetem domowym dla 8 osób (w r.2012) oraz 8 osób (w r.2013), obejmujące 14 godzin szkoleniowych. 3) Godzina szkoleniowa wynosi 60 minut, w tym 15 minut przerwy. Przerwy ustalane są elastycznie. 4) Zamawiający nie określa precyzyjnie programu szkoleń wskazanych w pkt 2, oczekując od Wykonawcy propozycji zawartości merytorycznej programu i jego realizacji. 5) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić napoje (kawa, herbata, sok, woda itd.) i ciastka kruche oraz obiad w każdym dniu prowadzenia zajęć grupowych. 6) Zajęcia teoretyczne zostaną przeprowadzone w pomieszczeniu ogrzewanym (dotyczy okresu zimowego) dostosowanym do prowadzenia zajęć szkoleniowych i odpowiednio w tym celu wyposażonym z zapewnionym zapleczem, posiadającym odpowiednie warunki sanitarne, bezpieczeństwa, akustyczne i jakościowe na terenie gminy Raciążek. 7) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić warunki pracy zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy w trakcie trwania szkolenia. 8) Wykonawca zapewni ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków uczestnikom szkolenia. 9) Zajęcia szkoleniowe będą odbywały się od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt, w przedziale czasowym od 8:00 do 18:00; z zastrzeżeniem, że liczba godzin w ciągu jednego dnia nie przekroczy 8 godzin zajęć szkoleniowych. 10) Wraz z rozpoczęciem szkolenia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom materiały dydaktyczne. 11) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji przebiegu szkolenia stanowiącej: a) dziennik zajęć edukacyjnych zawierający tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych oraz listę obecności zawierającą imię, nazwisko i podpis uczestnika szkolenia, b) protokół, ankiety ewaluacyjne początkowe i końcowe oraz karty ocen z okresowych sprawdzianów efektów kształcenia oraz egzaminu końcowego, jeżeli zostały przeprowadzone, c) rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji zawierającego numer, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość oraz nazwę szkolenia i datę wydania zaświadczenia. d) Po zakończeniu szkoleń zawodowych Wykonawca zobowiązany będzie zorganizować końcowe egzaminy wewnętrzne, potwierdzające zdobytą wiedzę, a następnie wydać zaświadczenia o ukończeniu kursów. e) Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia w terminie siedmiu dni po zakończeniu poszczególnych szkoleń/treningów/warsztatów/doradztwa dokumentacji w postaci list obecności lub ich kopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca pod rygorem wykluczenia z postępowania zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości - 3 500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset zł 00.100) i dołączyć do oferty oryginał lub poświadczoną kopię dokumentu stwierdzającego wniesienie wadium. 2. Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: 57 537 0000 0050 1640 2000 0001 z adnotacją: Wadium, Nr sprawy: IT.271.2.2012 4. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający przechowa na rachunku bankowym.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnianie przez Wykonawcę warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności i czynności, jeżeli ten oświadczy, że posiada wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej. Ocena spełniania powyższych warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę metodą spełnia-nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnianie przez Wykonawcę warunku posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli ten wykaże, iż zrealizował 3 usługi o wartości nie mniejszej niż 110 000 zł w ciągu 3 ostatnich lat, w podobnym zakresie na rzecz osób zagrożonych wykluczeniem społecznym. Ocena spełniania powyższych warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę metodą spełnia-nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnianie przez Wykonawcę warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jeśli ten wykaże, że: a) dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania przedmiotowego zamówienia, tj. salą wykładową wyposażoną w rzutnik multimedialny oraz min. 8 komputerów z dostępem do Internetu. Ocena spełniania powyższych warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę metodą spełnia-nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie przez Wykonawcę warunku jeśli wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do prawidłowego wykonania zamówienia, posiadającymi odpowiednie wykształcenie oraz doświadczenie, zgodnie z poniższymi wymogami: Dwóch trenerów posiadających: - wykształcenie wyższe - mgr psychologii, - minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku wykładowcy-trenera- w tym dla osób zagrożonych wykluczeniem społecznym i osób niepełnosprawnych Dwóch trenerów posiadających: - wykształcenie wyższe, kierunek - doradztwo zawodowe lub studia podyplomowe z zakresu doradztwa zawodowego - minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku wykładowcy-trenera - w tym dla osób zagrożonych wykluczeniem społecznym i osób niepełnosprawnych Dwóch trenerów posiadających: - wykształcenie wyższe, kierunek - pedagogika - minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku wykładowcy-trenera -w tym dla osób zagrożonych wykluczeniem społecznym i osób niepełnosprawnych Trener posiadający: - wykształcenie wyższe, mgr prawa - minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku wykładowcy-trenera - w tym dla osób zagrożonych wykluczeniem społecznym Trener posiadający: - wykształcenie minimum średnie ogrodnicze - minimum 2-letnie doświadczenie na stanowisku wykładowcy-instruktora zajęć praktycznych - w tym dla osób zagrożonych wykluczeniem społecznym Trener posiadający: - wykształcenie minimum średnie gastronomiczne - minimum 2-letnie doświadczenie na stanowisku wykładowcy- instruktora zajęć praktycznych - w tym dla osób zagrożonych wykluczeniem społecznym Trener posiadający: - wykształcenie wyższe, kierunek - informatyka lub studia podyplomowe informatyczne - minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku wykładowcy-trenera - w tym dla osób zagrożonych wykluczeniem społecznym i osób niepełnosprawnych Trener posiadający: - wykształcenie wyższe - pielęgniarka dyplomowana - minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku wykładowcy-trenera - w tym dla osób zagrożonych wykluczeniem społecznym i osób niepełnosprawnych Trener posiadający: - wykształcenie wyższe - fizjoterapeuta - minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku wykładowcy-trenera - w tym dla osób zagrożonych wykluczeniem społecznym i osób niepełnosprawnych Trener posiadający: - wykształcenie wyższe kierunkowe - ratownik medyczny - minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku wykładowcy-trenera - w tym dla osób zagrożonych wykluczeniem społecznym i osób niepełnosprawnych Trener posiadający: - wykształcenie wyższe, magister psycholog -pedagog - terapeuta - minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku wykładowcy-trenera - w tym dla osób zagrożonych wykluczeniem społecznym i osób niepełnosprawnych Trener posiadający: - wykształcenie wyższe magisterskie o kierunku związanym z ekonomią, finansami, administracją lub zarządzaniem - minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku wykładowcy-trenera w tym dla osób zagrożonych wykluczeniem społecznym i osób niepełnosprawnych Trener posiadający: - wykształcenie minimum średnie budowlane - minimum 2-letnie doświadczenie na stanowisku wykładowcy -instruktora zajęć praktycznych- w tym dla osób zagrożonych wykluczeniem społecznym i osób niepełnosprawnych Ocena spełniania powyższych warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę metodą spełnia-nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnianie przez Wykonawcę warunku znajdowania się w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej, jeżeli ten oświadczy, że znajduje się w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania powyższych warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę metodą spełnia-nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego oraz zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia, Zamawiający żąda przedstawienia szczegółowego opisu sposobu realizacji zamówienia, który w treści będzie zawierał zwłaszcza autorskie programy szkoleń wskazanych w pkt 2.3 ppkt 2 SIWZ, oczekując od Wykonawcy propozycji zawartości merytorycznej programu i jego realizacji.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Program szkolenia - 30
  • 3 - Doświadczenie - 20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.raciazek.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Raciążku przy ulicy Rynkowej 6a, pokój numer 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2012 godzina 08:30, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Raciążku przy ulicy Rynkowej 6a, pokój numer 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług szkoleniowych oraz doradczych zawartych w projekcie pn.: Aktywność społeczna w gminie Raciążek współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Podziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.