Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-08-16
Środa Śląska: roboty remontowe części budynku szpitala położonego w Środzie Śląskiej przy ul.Konstytucji 3-go Maja 7 tzw.oranżerii.
Numer ogłoszenia: 142858 - 2007; data zamieszczenia: 16.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe, ul. Wrocławska 2, 55-300 Środa Śląska, woj. dolnośląskie, tel. 071 3175646.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-sredzki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: roboty remontowe części budynku szpitala położonego w Środzie Śląskiej przy ul.Konstytucji 3-go Maja 7 tzw.oranżerii..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót remontowych obejmuje: 1. demontaż starej wełny grubości 10 cm i dwóch warstw folii izolacyjnej rozłożonych na posadzce oranżerii, 2. rozszklenie otworów okiennych w ramach metalowych, 3. przecinanie palnikiem i demontaż elementów metalowych (zbędnych kształtowników ram okiennych), 4. demontaż elementów balustrad schodowych, 5. miejscowe naprawy pokrycia dachowego z blachy ocynkowanej, 6. wykonanie (montaż) okładziny ścian zewnętrznych panelami elewacyjnymi, 7. montaż listew pomocniczych oraz narożników paneli elewacyjnych, 8. montaż kratek wentylacyjnych, 9. rozłożenie wełny mineralnej grubości 12 cm i dwóch warstw folii izolacyjnej na posadzce oranżerii, 10. wywiezienie elementów porozbiórkowych (szkło, folia, wełna mineralna) na koncesjonowane składowisko odpadów.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1.000,00 zł (jeden tysiąc złotych).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie może ubiegać się wykonawca, który spełnia następujące warunki: - posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia warunków, stawianych oferentom przez zamawiającego oraz uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę kserokopie lub odpisy, i tak: 1. Formularz oferty (wg zał. nr 1 do SIWZ) wraz z kosztorysem budowlanym sporządzonym zgodnie z przedmiarem robót. 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami z art. 22 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych - wg zał. nr 2 do SIWZ 3. Aktualny wypis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzającej dopuszczenie oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, lub inny odpis aktu założycielskiego spółki czy też inny dokument właściwy dla oferenta- wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 4. Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych- wystawione nie wcześniej niż 3 m- ce przed upływem terminu składania ofert 5. Zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o braku zaległości w uiszczaniu należnych składek - wystawione nie wcześniej niż 3 m-cei przed upływem terminu składania ofert 6. Polisa lub inny dokument stwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności budowlanej, w tym w szczególności w zakresie robót budowlanych objętych niniejszym zamówieniem 7. Zaakceptowany projekt umowy - zał. nr 3 do SIWZ. Dokumenty ,o których mowa w ust.3,4,5 i 6 mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez dostawcę. Ocena spełniania warunków dokonana będzie w następujący sposób: spełnia/ nie spełnia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: powiat.sredzki.slaski.sisco.info
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe ul.Wroclawska 2, 55-300 Środa śląska Edyta Ziemichód tel.071 31 75 646 wew.29.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.09.2007 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe 55-300 Środa Śląska, ul.Wrocławska 2 sekretariat - pok.40 (Ip.).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI ŚRODA ŚLĄSKA
- ZAKUP SPRZĘTU W RAMACH Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Budowa kanalizacji sanitarnej z przepompownią ścieków oraz sieci wodociągowej w miejscowości Michałów
- WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ BUDOWY ŚCIEŻEK ROWEROWYCH NA TERENIE GMINY KOSTOMŁOTY i GMINY UDANIN
- WZMOCNIENIE POZIOMU CYBERBEZPIECZEŃSTWA W GMINIE ŚRODA ŚLĄSKA - ETAP IV, CZĘŚĆ 1 - ZADANIE 4C, CZĘŚĆ 2 - ZADANIE 4D
- Roboty instalacyjne w lokalach oraz częściach wspólnych budynków stanowiących własność Gminy Środa Śląska: Część 1: Pl. Wolności 79, Część 2: ul. Kilińskiego 6, Część 3: Pl. Wolności 27.
więcej: przetargi ŚRODA ŚLĄSKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont nawierzchni i remont dachu KP PSP w Myszkowie"
- Utworzenie i wyposażenie Dziennego Domu "Senior+" w Cieszewie
- Remont wnętrza sali konferencyjnej w Urzędzie Gminy w Ostrowi Mazowieckiej
- Przebudowa części budynku Studium Wychowania Fizycznego i Sportu z dostosowaniem obiektu dla osób z niepełnosprawnościami i do obowiązujących przepisów ppoż., ul. Chełmońskiego 43 we Wrocławiu.
- Remont posadzki garażu bojowego Jednostki Ratowniczo - Gaśniczej w Wolbromiu w ramach Programu OLiOC
- Remont dachu budynku internatu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.