To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-06-27
Olkusz: Dostawa wyrobów medycznych - Zadania 1 - 2
Zadanie 1 - defibrylator dwufazowy przenośny/monitor - 1 szt.
Zadanie 2 - ambulatoryjny system pomiaru ciśnienia tętniczego - 1 szt.
Numer ogłoszenia: 142760 - 2008; data zamieszczenia: 27.06.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 96161 - 2008.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej, al. 1000 lecia, 32-300 Olkusz, woj. małopolskie, tel. (032) 758 13 05, fax (032) 758 13 50.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyrobów medycznych - Zadania 1 - 2 Zadanie 1 - defibrylator dwufazowy przenośny/monitor - 1 szt. Zadanie 2 - ambulatoryjny system pomiaru ciśnienia tętniczego - 1 szt..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa wyrobów medycznych - Zadania 1 - 2 Zadanie 1 - defibrylator dwufazowy przenośny/monitor - 1 szt. Zadanie 2 - ambulatoryjny system pomiaru ciśnienia tętniczego - 1 szt. skład systemu: -holter ciśnieniowy 1 zestaw z rejestratorem, oprogramowaniem i wszystkimi akcesoriami -dodatkowy rejestrator z akcesoriami (mankiety, pokrowiec, pasek). Zamówienie obejmuje: -dostawę wraz z instrukcją obsługi w języku polskim do siedziby ZOZ w Olkuszu, -instalację i uruchomienie, -bezpłatne przeszkolenie personelu w zakresie obsługi i eksploatacji.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.18.21.00 - Defibrylatory Kod CPV wg słownika 2008: 33.18.21.00 - Defibrylatory Oryginalny kod CPV: 33.12.10.00 - Ambulatoryjny system rejestrujący Kod CPV wg słownika 2008: 33.12.10.00 - Ambulatoryjny system rejestrujący .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 37000 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: 28/ZP/2008.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.06.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- POL-MED PLUS Lidia Kuśnierz, Czarnochowice 67, 32-020 Wieliczka, kraj/woj. małopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 25000.00
- Oferta z najniższą ceną: 25000.00 / oferta z najwyższą ceną: 25000.00
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: 30/ZP/2008.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.06.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "MEDEA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "MEDEA" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe MEDEA Sp. z o.o., ul. Tarnogórska 219, 44-105 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 12000,00
- Oferta z najniższą ceną: 12000.00 / oferta z najwyższą ceną: 12000.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OLKUSZA
- Remont filarów- podpór wiaduktu nad torami kolejowymi, w ciągu ul. 29 - go Listopada
- Modernizacja ulicy Ściegiennego w Olkuszu.
- Modernizacja pomieszczeń sanitarnych w budynku UMiG w Olkuszu.
więcej: przetargi w Olkuszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
- Dostawa sprzętu i urządzeń medycznych w ramach wyposażenia sali operacyjnej wraz z pokojem przygotowawczym Uniwersyteckiego Centrum Stomatologicznego GUMed Sp. z o.o. ujęta w 3 pakietach
- Zakup i sukcesywna dostawa defibrylatorów - 11 szt.
- leki ( w tym antybiotyki, psychotropy, cytostatyki), dezynfekcja, koncentraty, płyny infuzyjne, kontrasty, żywienie, radiofarmaceutyki, vidasy z możliwością składania ofert częściowych.
- dostawa sprzętu j. użytku; materiałów opatrunkowych, nici chirurgiczne; aparatury medycznej.
- Dostawa leków.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.