To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-06-02
Lublin: Dostawa mebli biurowych i szkolnych oraz krzeseł i foteli dla różnych jednostek UMCS w Lublinie
Numer ogłoszenia: 142667 - 2010; data zamieszczenia: 02.06.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 87461 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, Pl. M. Curie-Skłodowskiej 5, 20-031 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5375965, faks 081 5375965.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli biurowych i szkolnych oraz krzeseł i foteli dla różnych jednostek UMCS w Lublinie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa mebli biurowych i szkolnych oraz krzeseł i foteli dla różnych jednostek UMCS w Lublinie. Zadanie I - 54 pozycje asortymentowe, Zadanie II - 26 pozycji asortymentowych, Zadanie III - 25 pozycji asortymentowych, Zadanie IV - 13 pozycji asortymentowych.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.16.00.00 - Meble szkolne 39.11.20.00 - Krzesła 39.11.31.00 - Fotele .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: 1) projekt Od studenta do eksperta - ochrona środowiska w praktyce, 2) projekt Nauczyciel europejski - studia podyplomowe w zakresie edukacji europejskiej, regionalnej i międzykulturowej, 3) projekt Programowa i strukturalna reforma systemu kształcenia na Wydziale MFiI, 4) projekt Kształcenie na Wydziale MFiI wobec wyzwań współczesnego rynku pracy, 5) projekt Innowacyjne formy kształcenia pedagogiczno-artystycznego na wydziale Artystycznym.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: meble różne jednostki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.05.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Produkcji Mebli Sfm Spółka Cywilna, Strzeszkowice Duże 144, 24-220 Niedrzwica Duża, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 57000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 23940,06
Oferta z najniższą ceną: 23940,06 / Oferta z najwyższą ceną: 56827,60
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: meble Pedagogika i Psychologia
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.05.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Produkcji Mebli Sfm Spółka Cywilna, Strzeszkowice Duże 144, 24-220 Niedrzwica Duża, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9784,40
Oferta z najniższą ceną: 9784,40 / Oferta z najwyższą ceną: 26254,40
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: fotele i krzesła
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.05.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SALUS FURNICO Spółka Cywilna, ul. Jutrzenki 24, 20-538 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 26879,04
Oferta z najniższą ceną: 26879,04 / Oferta z najwyższą ceną: 34181,96
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: stoliki, krzesła i fotele
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.05.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- TOBO Datczuk Spółka Jawna, ul. Mickiewicza 92, 15-232 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 39000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 29264,14
Oferta z najniższą ceną: 29264,14 / Oferta z najwyższą ceną: 33947,72
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Sukcesywne dostawy ciekłego helu
- Zakup i dostawa materiałów biurowych na potrzeby Departamentu Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie.
- Usługa dostępu do obiektów sportowo-rekreacyjnych na podstawie imiennych karnetów dla pracowników Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
- Dostawa projektorów na potrzeby jednostek Politechniki Lubelskiej z podziałem na części
- 35/24-postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na usługę transportu sanitarnego
- Usługa druku i dostawy druków wysokonakładowych i niskonakładowych na potrzeby KUL z podziałem na 2 części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa UG oraz remizy OSP w Wielopolu Skrzyńskim wraz z zagospodarowaniem terenu
- D/22/2024 Zakup i dostawa mebli na potrzeby różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego
- Dostawa 1 kpl. mebli biurowych wraz z rozładunkiem, wniesieniem i montażem do Działu Informatyki Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku.
- Zakup krzeseł obrotowych dla Oddziału ZUS w Toruniu
- Zakup wraz z dostawą i montażem wyposażenia meblowego oraz foteli obrotowych dla Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie
- Dostawa i montaż mebli biurowych do Oddziału ZUS w Płocku oraz podległych jednostek terenowych - krzesła obrotowe
więcej: Krzesła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.