Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-02-23
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Wałcz: dostarczanie warzyw świeżych gr II do jednostek wojskowych i poligonów Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Jednostka Wojskowa 1906, do kontaktów: Izolda Maciejewicz, ul. Ciasna 7, 78-601 Wałcz, woj. zachodniopomorskie, tel. 067 2502184, fax 067 2502184, 2502971, e-mail: 2rbm-szp@pow.mil.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.2rbm.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Jednostka Wojskowa 1906, Izolda Maciejewicz, ul. Ciasna 7, 78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie, tel. (067) 250 21 84, fax (067) 250 21 84, e-mail: 2rbm-szp@pow.mil.pl, www.2rbm.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Jednostka Wojskowa; Inne:zakup żywności. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostarczanie warzyw świeżych gr II do jednostek wojskowych i poligonów. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : 18 jednostek wojskowych i 2 poligony wojskowe. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostarczanie warzyw świeżych gr II do jednostek wojskowych i poligonów (zamówienie podzielono na 3 zadania) 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wykonawcy potwierdzą, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiajacego i wyrazi zgodę na poddanie się rygorom procedur bezpieczeństwa 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): 01.12.11.11 - 01.12.11.11 01.12.11.12 - 01.12.11.12 01.12.11.13 - 01.12.11.13 01.12.12.12 - 01.12.12.12 01.12.12.30 - 01.12.12.30 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Szacunkowa wartość bez VAT 524 547,32 PLN 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 01.05.2007; lub data zakończenia: 31.08.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium na kwotę 10 491,00 PLN, w tym: zadanie 1 - 5 136,00 PLN, zadanie 2 - 3 245,00 PLN, zadanie 3 - 2 110,00 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy muszą znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz muszą posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 upzp Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału Zamawiający żąda złożenia do oferty niżej wymienionych oświadczeń i dokumentów: I Oświadczeń: 1.o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy - załącznik nr 3, 2.o poddaniu się rygorom procedur bezpieczeństwa - załącznik nr 4, 3.oświadczenie o przedłożeniu w dniu podpisania umowy polisy ubezpieczeniowej - załącznik nr 5 4.oświadczenie, że dostarczany przedmiot zamówienia odpowiada normom określonym przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia w załączniku nr 1 - załącznik nr 6 II Dokumentów: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Zamawiający żąda, następujących dokumentów: a)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku spółek cywilnych, zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione w okresie wskazanym wyżej, dla każdego wspólnika oraz umowę spółki, b) potwierdzenia wdrożonego systemu HACCP (nie dotyczy rolników, w rozumieniu przepisów o ubezpieczeniu społecznym rolników, w zakresie prowadzonej działalności rolniczej) w jednej z następujących form: -certyfikatu systemu HACCP wydanego przez firmy posiadające akredytacje i uprawnienia Polskiego Centrum Akredytacji z siedzibą w Warszawie lub krajowej organizacji akredytacyjnej dla danego kraju albo -protokółu z przeprowadzonej kontroli sanitarnej wraz z załącznikiem do protokołu kontroli sanitarnej (w skład którego wchodzi punkt \opracowanie, wdrożenie i utrzymanie systemu HACCP) albo -zaświadczenia wydanego przez Państwowy (Powiatowy) Inspektorat Sanitarny (dla produktów pochodzenia nie zwierzęcego) o objęciu nadzorem funkcjonowanie wdrożonego systemu HACCP. c) posiadają aktualną decyzję administracyjną państwowego powiatowego inspektora Sanitarnego, właściwego ze względu na siedzibę zakładu, zatwierdzającą zakład w rozumieniu art. 62 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. Nr 171 poz. 1225) - nie dotyczy rolników, w rozumieniu przepisów o ubezpieczeniu społecznym rolników, w zakresie prowadzonej działalności rolniczej d) potwierdzenie o zgłoszeniu działalności gospodarczej w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno-spożywczymi wydane przez Wojewódzkiego Inspektora Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, właściwego ze względu na miejsce zamieszkania lub siedzibę Wykonawcy - art. 12 ust. 1 ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych - jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (nie dotyczy rolników, w rozumieniu przepisów o ubezpieczeniu społecznym rolników, w zakresie prowadzonej działalności rolniczej), e) potwierdzenie lub oświadczenie, że Wykonawca oferuje produkty wytworzone w ramach produkcji pierwotnej zgodnie z zasadami GMP (Dobrej Praktyki Produkcji) - dotyczy rolników, w rozumieniu przepisów o ubezpieczeniu społecznym rolników, w zakresie prowadzonej działalności rolniczej f) aktualne zaświadczenie z Urzędu Miasta, Gminy lub wójta gminy o posiadaniu gospodarstwa rolnego 2. Kserokopia dowodu wniesienia wadium. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. II pkt 1 lit. a składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 4. Dokumenty, o których mowa w ust. II pkt 3 lit. a i b, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. II pkt 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6. Każda z firm wspólnie składających ofertę (dotyczy również spółek cywilnych, z których każdy ze wspólników traktowany jest jako oddzielny przedsiębiorca - firma) złoży oddzielnie dla każdej z nich: oświadczenia i dokumenty wymienione w Rozdziale IX ust. I pkt 1 i 2 i ust. II pkt 1 lit. a, f, ponadto przynajmniej jedna z firm wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia winna jest przedstawić dokumenty wymienione w Rozdziale IX ust. I pkt 3 i 4, ust. II pkt 1 lit. b, c, d, e oraz ust. II pkt 2. 7. Ponadto Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie publiczne (dotyczy również spółek cywilnych z zastrzeżeniem jak wyżej) zobowiązani są przedłożyć: - pełnomocnictwo rodzajowe, do reprezentowania Wykonawców składających ofertę wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (w pełnomocnictwie należy skonkretyzować postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, z podaniem numeru sprawy i przedmiotu zamówienia i skonkretyzować zakres umocowania) - wykaz podmiotów (partnerów) zawierających umowę konsorcjum (w przypadku spółki cywilnej wykaz wspólników) - oświadczenie wykonawców o solidarnej odpowiedzialności za niewykonanie bądź nienależyte wykonanie umowy oraz za wszelkie wynikłe z tego szkody (nie dotyczy spółek cywilnych, które ponoszą solidarną odpowiedzialność z mocy ustawy) - oświadczenie wykonawców o solidarnej odpowiedzialności za wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - umowę konsorcjum - przed zawarciem umowy III Nadto Wykonawcy składają : 1. Umocowanie do działania w cudzym imieniu - jeżeli Wykonawca upoważnił osoby trzecie do reprezentowania go w postępowaniu
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.2rbm.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: Dokumenty odpłatne: 20,00 PLN za zaliczeniem pocztowym, 10,00 PLN odebrana osobiście w JW 1906. Prośbę o wydanie SIWZ przesłać na adres JW 1906 LUB NA FAX (067) 250 21 84 od poniedziałku do piątku w godz. 7.00 - 15.00 podając nazwę firm, adres oraz NIP. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2007 godzina 08:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 12.03.2007, godzina 10:00, Jednostka Wojskowa 1906, ul. Ciasna 7, 78-601 Wałcz, sala konferencyjna, budynek nr 1.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 21.02.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Dostarczanie warzyw świeżych gr II do jednostek wojskowych z rejonu Szczecina, Stargardu Szczecińskiego, Mostów, Kobylanki, Choszczna, Złocieńca, Oleszna, Wałcza oraz poligonu Drawskiego (13 jednostek wojskowych oraz 1 poligon). 1) Krótki opis: zakup buraków ćwikłowych, marchwi, cebuli, fasoli szparagowej, papryki słodkiej, pomidorów, ogórków, sałaty, kapusty białej, kalafiora, rzodkiewki, pietruszki korzeniowej, selera korzeniowego, pory, natki pietruszki, koperku zielonego, szczypiorku oraz czosnku. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.12.11.11, 01.12.11.12, 01.12.11.13, 01.12.12.12, 01.12.12.30. 3) Wielkość lub zakres: Szacunkowa wartość bez VAT 256 793,62 PLN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.05.2007; Zakończenie: 31.08.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Dostarczanie warzyw świeżych gr II do jednostek wojskowych z rejonu Czarnego, Koszalina, Trzebiatowa, Słupska oraz poligonu Wicko (4 jednostki wojskowe oraz 1 poligon). 1) Krótki opis: zakup buraków ćwikłowych, marchwi, cebuli, fasoli szparagowej, papryki słodkiej, pomidorów, ogórków, sałaty, kapusty białej, kalafiora, rzodkiewki, pietruszki korzeniowej, selera korzeniowego, pory, natki pietruszki, koperku zielonego, szczypiorku oraz czosnku. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.12.11.11, 01.12.11.12, 01.12.11.13, 01.12.12.12, 01.12.12.30. 3) Wielkość lub zakres: Szacunkowa wartośc bez VAT 162 251,90 PLN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.05.2007; Zakończenie: 31.08.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Dostarczanie warzyw świeżych gr II do jednostki wojskowej z rejonu Poznania (1 jednostka wojskowa). 1) Krótki opis: zakup buraków ćwikłowych, marchwi, cebuli, fasoli szparagowej, papryki słodkiej, pomidorów, ogórków, sałaty, kapusty białej, kalafiora, rzodkiewki, pietruszki korzeniowej, selera korzeniowego, pory, natki pietruszki, koperku zielonego, szczypiorku oraz czosnku. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.12.11.11, 01.12.11.12, 01.12.11.13, 01.12.12.12, 01.12.12.30. 3) Wielkość lub zakres: Szacunkowy koszt bez VAT 105 501,80 PLN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.05.2007; Zakończenie: 31.08.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z WAŁCZA
- "Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadań pn.: Budowa przepustu z piętrzeniem oraz dwóch zastawek w leś. Maliny Budowa dwóch zastawek w leś. Głowaczewo oraz zastawki w leś. Smolary
- Dostawa gazów do wytwarzania mieszanin oddechowych dla Warsztatów Techniki Morskiej w Gdyni
- Usługi przeprowadzenia zajęć z nauki zawodu oraz nauki języka niemieckiego
- Modernizacja kompleksu sportowego "moje Boisko Orlik - 2012" przy Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji w Wałczu.
- Roboty budowlane polegające na przebudowie budynku nr 5 Akademii Nauk Stosowanych w Wałczu
więcej: przetargi w Wałczu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.