eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi HajnówkaWykonanie dla obszaru gminy Białowieża powiatu hajnowskiego modernizacji ewidencji gruntów i budynków polegającej na założeniu ewidencji budynków i lokali i aktualizacji zabudowanych użytków gruntowych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-03

Hajnówka: Wykonanie dla obszaru gminy Białowieża powiatu hajnowskiego modernizacji ewidencji gruntów i budynków polegającej na założeniu ewidencji budynków i lokali i aktualizacji zabudowanych użytków gruntowych.
Numer ogłoszenia: 142374 - 2011; data zamieszczenia: 03.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Hajnowski , ul. Aleksego Zina 1, 17-200 Hajnówka, woj. podlaskie, tel. 085 6823371, faks 085 6824220.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.hajnowka.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.powiat.hajnowka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie dla obszaru gminy Białowieża powiatu hajnowskiego modernizacji ewidencji gruntów i budynków polegającej na założeniu ewidencji budynków i lokali i aktualizacji zabudowanych użytków gruntowych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: II.1.1 Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obszaru gminy Białowieża powiatu hajnowskiego polegająca na założeniu ewidencji budynków i lokali i aktualizacji zabudowanych użytków gruntowych. II.1.2 Rodzaj zamówienia: usługi. II.1.3 Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjnych związanych z założeniem ewidencji budynków i lokali dla 6 obrębów gminy Białowieża powiatu hajnowskiego; 2. Zakres prac obejmuje teren około 20 317 ha ha: szacunkowa liczba budynków 2 000, szacunkowa liczba lokali 200. Zamówienie obejmuje: - porównanie mapy ewidencyjnej z terenem -pozyskanie danych źródłowych z zakresu ewidencji budynków i lokali -uzupełnienie istniejącej osnowy geodezyjnej i założenie około 30-40 punktów nowej osnowy -pomiar uzupełniający budynków i użytków na terenach zabudowanych -sporządzenie arkuszy danych ewidencyjnych budynków i lokali -badanie ksiąg wieczystych -uzupełnienie dotychczasowej opisowej bazy danych ewidencyjnych prowadzonej w programie EWMAPA wersja 5.0 zbiorami danych ewidencji budynków i lokali oraz w zakresie powierzchni użytków zabudowanych - uzupełnienie istniejącej mapy numerycznej w programie EWMAPA wersja 10.0 obiektami typu budynek oraz danymi dotyczącymi użytków zabudowanych ,numeracji budynków, nazewnictwa obrębów , miejscowości, przysiółków, działów leśnych, ulic i placów, nazw własnych wód stojących i płynących , oznaczenia dróg publicznych, punkty osnowy geodezyjnej -uzupełnienie analogowej mapy zasadniczej i ewidencyjnej danymi z pomiaru uzupełniającego w zakresie budynków i lokali - wyplot 9 arkuszy map ewidencyjnych obrębu Zastawa Krzyże, gmina Białowieża, przygotowanie do zawieszenia -naniesienie siatki kwadratów w układzie (2000) na arkusze map ewidencyjnych oraz nakładki mapy zasadniczej -opracowanie operatu ewidencyjnego -wyłożenie projektu ewidencyjnego operatu opisowo- kartograficznego 3. Zamówienie należy wykonać zgodnie z wymaganiami zawartymi w SIWZ, a w szczególności zgodnie z Warunkami technicznymi modernizacji istniejącej ewidencji gruntów i budynków w zakresie założenia ewidencji budynków i lokali i aktualizacji zabudowanych użytków gruntowych dla gminy Białowieża powiatu hajnowskiego 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.33.00.00 - Różne usługi inżynieryjne 71.35.50.00 - Usługi pomiarowe 72.31.00.00 - Usługi przetwarzania danych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnia/nie spełnia Za spełniajacych warunek zostana uznani Wykonawcy posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności, jeżeli przepisy prawa nakładaja obowiązek ich posiadania

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnia/nie spełnia Za spełniających wymieniony warunek Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykażą należyte wykonaie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 2 usług polegających na wykonaiu prac o podobnym zakresie tj. założenie ewidencji budynków dla 1000 budynków każda, a jeżeli okres prowadzenia działąlności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 robót polegających na założeniu ewidencji budynków dla minimum 1000 budynków każda.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnia/nie spełnia Za spełniajacych wyżej wymieniony warunek Zamawiający uzna Wykonawców, którzy posiadają licencję dla programu EWOPIS 5.0 i EWMAPA 10.0

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnia/nie spełnia Za spełniających wyżej wymieniony warunek Zamawiający uzna Wykonawców, którzy: - zapewnią przynajmniej 2 osoby posiadające uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie 1 i 2 - zapewnią przynakmniej 2 osoby, które ukończyły kursy z zakresu obsługi programów EWOPIS i EWMAPA - posiadają 2 zespoły 3 osobowe, które będą wykonywac zamówienie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do repreze3ntacji Wykonawcy, 2. W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załaczenie dokumentu pełnomocnictwa okreslającego zakres umocowania pełnomocnika ustawionego do reprezentowania ich w postępwoaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.hajnowka.pl (BIP)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Hajnówce ul. A. Zina 1 pok. 29 (I p.) druk nieodpłatny lub za zaliczeniem pocztowym (koszt ponosi Wykonawca) a także faxem lub e-mailem za potwierdzeniem.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.06.2011 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Hajnówce ul. A. Zina 1 17-200 Hajnówka pok. 19 (Ip.) sekreatriat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.