eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowedostawa pojazdu specjalistycznego do wywozu odpadów komunalnych na podwoziu dwuosiowym, o pojemności skrzyni ładunkowej na odpady min. 16 m sześc.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-02-23

POZYCJA 14233

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Nowe: dostawa pojazdu specjalistycznego do wywozu odpadów komunalnych na podwoziu dwuosiowym, o pojemności skrzyni ładunkowej na odpady min. 16 m sześc. Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Przedsiębiorstwo Usług Miejskich sp. z o.o., do kontaktów: Czesław Woliński, pl. Św. Rocha 5, 86-170 Nowe, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3338810, fax 052 3338816, e-mail: pum@abas.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Przedsiębiorstwo Usług Miejskich sp. z o.o.; Ogólne usługi publiczne, Środowisko. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa pojazdu specjalistycznego do wywozu odpadów komunalnych na podwoziu dwuosiowym, o pojemności skrzyni ładunkowej na odpady min. 16 m sześc. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Przedsiębiorstwo Usług Miejskich sp. z o.o, plac Św. Rocha 5, 86-170 Nowe. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa pojazdu specjalistycznego do wywozu odpadów komunalnych na podwoziu dwuosiowym o pojemności ładunkowej na odpady minimum 16 m sześc., obsługującego typowe pojemniki o pojemności od 801 do 1100 litrów. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Wymagane okresy gwarancji: - dla podwozia i kabiny - co najmniej 24 miesiące, - dla układu napędowego - co najmniej 24 miesiące - dla zabudowy śmieciarki - co najmniej 24 miesiące. 2. Naprawy gwarancyjne - dokonywane zgodnie z kartą gwarancyjną. 3. Pojazd powinien posiadać niezbędne wyposażenie oraz dokumenty dopuszczające go do ruchu drogowego w Polsce i umożliwiające jego rejestrację i eksploatację bezpośrednio po odbiorze przez zamawiającego (świadectwo homologacji dotyczące homologacji pojazdu skompletowanego, wydane na podstawie art. 68 ust. 4 i ust. 10 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym). 4. Dostawca zapewni szkolenie obsługi Zzmawiającego. 5. W dniu dostawy dostawca dostarczy wszystkie instrukcje obsługi w języku polskim dotyczące pojazdu. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): 34.14.45.44 - 34.14.45.44 Oryginalny kod CPV: 34.14.45.10 - Pojazdy do transportu odpadów Kod CPV wg słownika 2008: 34.14.45.10 - Pojazdy do transportu odpadów 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Całkowita wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 31.03.2007; lub data zakończenia: 31.03.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Dostawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). Wadium może być wniesione w: - pieniądzu przed upływem terminu składania ofert przelewem na konto zamawiajacego: "Bank Spółdzielczy w Nowem Nr konta: 55 8173 0005 2001 0000 2512 0001 lub w kasie /Przedsiębiorstwa Usług Miejskich sp. z o.o. plac Świętego Rocha 5, 86-170 Nowe. Kasa czynna od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 14:00. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: - posiadaąa uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbadną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - zrealizowali w ciagu trzech ostatnich dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane dokumenty potwierdzają spełnienie warunków wyżej wymienionych. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca winien dołączyć do oferty prawidłowo wypełnione następujące dokumenty: a) formularz oferty - załącznik Nr 1 do SIWZ, b) oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy - według załączonego wzoru - załącznik Nr 2 do SIWZ, c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) pisemne pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu dostawcy, jeśli nie wynika ono z dokumentów załączonych do oferty, e) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że dostawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, f) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, g) wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich trzech lat dwóch zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia - załącznik Nr 3 do SIWZ, h) dowód wniesienia wadium - kserokopia dowodu wpłaty potwierdzona za zgodność z oryginałem, lub w innej formie - w oryginale, i) kopię świadectwa homologacji dla pojazdu kompletnego, ważnego na dzień składania oferty. 2. Brak któregokolwiek z dokumentów wymienionych w pkt 1 spowoduje odrzucenie oferty bez dalszego jej rozpatrywania. 3. Dostawca może załączyć do oferty inne dokumenty, które jego zdaniem spełniają warunki stawiane przez ustawę, jednak zamawiający może nie rozpatrywać tych dokumentów, jeżeli nie spełniają one warunków zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminanowe.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: Nie dotyczy. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: Nie dotyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.03.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 09.03.2007, godzina 10:00, Przedsiębiorstwo Usług Miejskich sp. z o.o., pl. Świętego Rocha 5, 86-170 Nowe, w pok. nr 4 w biurze Prezesa, w dniu 09 sierpnia 2007 r. o godz. 10:00.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Nie dotyczy. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 19.02.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.