Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-28
Koluszki: Budowa kanalizacji deszczowej oraz wykonanie nawierzchni bitumicznej drogi
w ul. 3- go Maja w Koluszkach na odcinku od ul. Brzezińskiej do ul. Czarneckiego
Numer ogłoszenia: 142195 - 2009; data zamieszczenia: 28.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Koluszkach , ul. 11-go Listopada 65, 95-040 Koluszki, woj. łódzkie, tel. 044 7256700, faks 044 7145840.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.koluszki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji deszczowej oraz wykonanie nawierzchni bitumicznej drogi w ul. 3- go Maja w Koluszkach na odcinku od ul. Brzezińskiej do ul. Czarneckiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na : 1) budowę kanalizacji deszczowej w ulicy 3 - go Maja w Koluszkach na odcinku od ulicy Brzezińskiej do ulicy Czarneckiego o orientacyjnej długości 750 mb. 2) wykonanie odtworzenia całej nawierzchni bitumicznej drogi po zrealizowanych robotach kanalizacyjnych. 3) opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie obejmującym ewentualne usunięcie kolizji istniejącej infrastruktury technicznej kolidującej z projektowaną siecią kanalizacji deszczowej oraz, 4) wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu drogowego na czas realizacji robót. 5) pełnienie nadzoru autorskiego nad wykonaną dokumentacją projektową. Miejsce realizacji: ul. 3 - go Maja w Koluszkach ( na odcinku od ulicy Brzezińskiej do ulicy Czarneckiego w Koluszkach )..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Załączenie wypełnionego formularza oferty i formularza cen jednostkowych za poszczególne elementy i składniki dokumentacji projektowo- kosztorysowej, 2) Podpisanie oświadczenia o spełnieniu warunków o których mowa w Art. 22 i 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( tekst jednolity: Dz. U. Nr 223 / 2007 poz. 1655 ) z późniejszymi zmianami wprowadzonymi Ustawą z dnia 04 września 2008 r. o zmianie ustawy Prawo Zamówień Publicznych ( Dz. U. nr 171/ 2008 poz. 1058 ) 3) Załączenie wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych. Na potwierdzenie należy załączyć następujące uprawnienia: a) budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej o zakresie wodociągowo - kanalizacyjnym - minimum 1 osoba. b) budowlane do projektowania w zakresie drogowym - minimum 1 osoba z aktualnymi zaświadczeniami w/w osób o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 4) Załączenie wykazu wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat prac związanych z projektowaniem kanalizacji sanitarnych lub deszczowych o długości powyżej 1,0 km każda realizacja, potwierdzonych referencjami, że prace zostały wykonane z należytą starannością. Oferta bez 2 referencji nie będzie rozpatrywana. 5) Załączenie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia czytelnej kserokopii wpisu do ewidencji działalności gospodarczej wystawionej w okresie wcześniejszym niż 6 miesięcy od terminu składania ofert, ale potwierdzonej przez organ wydający ( nie wcześniej niż 6 miesięcy od terminu składania ofert ), że stan faktyczny jest aktualny z zapisami w w/w dokumencie. 6) W przypadku, gdy podmioty występują wspólnie wykonawcy powinni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7) Spełnienie innych wymagań zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia Na podstawie załączonych dokumentów Zamawiający zweryfikuje, czy Wykonawca spełnia, czy nie spełnia warunki udziału w postępowaniu..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz oferty i formularz cen jednostkowych za poszczególne elementy i składniki dokumentacji projektowo- kosztorysowej, 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków o których mowa w Art. 22 i 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( tekst jednolity: Dz. U. Nr 223 / 2007 poz. 1655 ) z późniejszymi zmianami wprowadzonymi Ustawą z dnia 04 września 2008 r. o zmianie ustawy Prawo Zamówień Publicznych ( Dz. U. nr 171/ 2008 poz. 1058 ) 3) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych. Na potwierdzenie należy załączyć następujące uprawnienia: a) budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej o zakresie wodociągowo - kanalizacyjnym - minimum 1 osoba. b) budowlane do projektowania w zakresie drogowym - minimum 1 osoba z aktualnymi zaświadczeniami w/w osób o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 4) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat prac związanych z projektowaniem kanalizacji sanitarnych lub deszczowych o długości powyżej 1,0 km każda realizacja , potwierdzonych referencjami, że prace zostały wykonane z należytą starannością. Oferta bez 2 referencji nie będzie rozpatrywana. 5) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia czytelnej kserokopii wpisu do ewidencji działalności gospodarczej wystawionej w okresie wcześniejszym niż 6 miesięcy od terminu składania ofert, ale potwierdzonej przez organ wydający ( nie wcześniej niż 6 miesięcy od terminu składania ofert ), że stan faktyczny jest aktualny z zapisami w w/w dokumencie. 6) W przypadku, gdy podmioty występują wspólnie wykonawcy powinni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.koluszki.samorzady.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Koluszkach przy ul. 11- go Listopada 65 pok nr 202.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2009 godzina 09:30, miejsce: kancelaria Urzędu Miejskiego w Koluszkach przy ul. 11- go Listopada 65.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KOLUSZEK
więcej: przetargi w Koluszkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Uporządkowanie gospodarki wodnej wraz z remontem istniejącego systemu drenarskiego i budową drogi technicznej na terenach (...) przy ul. Konstantynowskiej w Łodzi w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Opracowanie dokumentacji projektowo- kosztorysowej dla zadania: Rozbudowa drogi powiatowej nr 2627S ul. Głównej w centrum Drogomyśla od km 0+330 do km 0+980.
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy drogi gminnej nr 100066L - ul. Pilarki w Janowie Podlaskim
- Zaprojektowanie i budowa dróg dla pieszych i rowerów na terenie powiatu zduńskowolskiego
- Rozbudowa i modernizacja infrastruktury wodociągowo-kanalizacyjnej w gminie Suchożebry
- Budowa sieci wodociągowej w miejscowościach Pawęzów i Śmigno
więcej: Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





