To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-09-29
Grodzisk Wielkopolski: Świadczenie usług doradztwa prawnego polegających na zastępstwie procesowym i doradztwie w zakresie zastępstwa procesowego w postępowaniu o zwrot nadpłaty w podatku od towarów i usług (VAT), poprzedzonego kompleksową analizą zasadności roszczeń będących przedmiotem postępowania przed organami orzekającymi i sądami
Numer ogłoszenia: 142179 - 2015; data zamieszczenia: 29.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 137759 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Grodzisku Wielkopolskim, Stary Rynek 1, 62-065 Grodzisk Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 061 4446219, faks 061 4446228.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług doradztwa prawnego polegających na zastępstwie procesowym i doradztwie w zakresie zastępstwa procesowego w postępowaniu o zwrot nadpłaty w podatku od towarów i usług (VAT), poprzedzonego kompleksową analizą zasadności roszczeń będących przedmiotem postępowania przed organami orzekającymi i sądami.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest doradztwo, w tym opracowywanie dla zamawiającego opinii oraz rekomendacji prawnych w zakresie zastępstwa procesowego w sprawach dotyczących opodatkowania podatkiem od towarów i usług, jak również reprezentowanie zamawiającego w postępowaniach przed organami podatkowymi, sądami oraz Trybunałem Konstytucyjnym w zakresie dotyczącym opodatkowania podatkiem od towarów i usług..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.11.00.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.09.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DELOITTE LEGAL, GIZICKI I WSPÓLNICY SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
DELOITTE LEGAL, GIZICKI I WSPÓLNICY SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- Deloitte Legal, Pasternak, Korba i Wspólnicy Kancelaria Prawnicza Sp.K., Al. Jana Pawła II 19, 00-854 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 300000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 369000,00
Oferta z najniższą ceną: 369000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 369000,00
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 5 ust. 1b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Na podstawie art. 5 ust. 1b ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zgodnie z którym w przypadku zamówień, których przedmiotem są usługi prawnicze polegające na wykonywaniu zastępstwa procesowego przed sądami, trybunałami lub innymi organami orzekającymi (w tym przypadku organami podatkowymi - Urzędem Skarbowym) lub doradztwie prawnym w zakresie zastępstwa procesowego, lub jeżeli wymaga tego ochrona ważnych interesów Skarbu Państwa, nie stosuje się przepisów ustawy dotyczących przesłanek wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia oraz przesłanek wyboru trybu zamówienia z wolnej ręki. W/w usługa polegająca na zastępstwie procesowym lub doradztwie w zakresie zastępstwa procesowego w postępowaniu podatkowym zmierzającym do odzyskania nadpłaconego VAT spełnia wymogi określone w przesłankach warunkujących zastosowanie trybu zamówienia z wolnej ręki bez stosowania przepisów ustawy odnośnie stosowania przesłanek wyboru tego trybu. Dodatkowo zastosowanie trybu zamówienia z wolnej ręki do zlecenia w/w usług zastępstwa procesowego należy uzasadniać wpływem tegoż trybu na celowe, oszczędne, efektywne dokonywanie wydatków.
INNE PRZETARGI Z GRODZISKA WIELKOPOLSKIEGO
- "Remont znajdującej się w Grodziskiej Hali Sportowej szatni nr 24 i szatni nr 25 wraz z przylegającymi do nich natryskami, toaletami oraz przedsionkami"
- "Remont korytarzy w ZST w Grodzisku Wielkopolskim"
- "Opracowanie dwóch dokumentacji projektowych z zakresu infrastruktury drogowej na terenie powiatu grodziskiego"
- Budowa dróg gminnych - ul. Atletycznej i ul. Wioślarskiej w Grodzisku Wielkopolskim
- Dostawa wraz z transportem oleju napędowego do zbiornika naziemnego na terenie siedziby Grodziskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o. o. w Grodzisku Wlkp.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.