Ogłoszenie z dnia 2009-05-11
Olkusz: Organizacja kolonii letnich z programem informacyjno - edukacyjnym z zakresu
profilaktyki alkoholowej dla dzieci w wieku od 8 do 14 lat na 14 dniowych turnusach
dla około 100 osób nad morzem Bałtyckim.
Numer ogłoszenia: 142112 - 2009; data zamieszczenia: 11.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej , Aleja 1000-lecia 15C, 32-300 Olkusz, woj. małopolskie, tel. 0-32 641 32 12, faks 0-32 641 32 12.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja kolonii letnich z programem informacyjno - edukacyjnym z zakresu profilaktyki alkoholowej dla dzieci w wieku od 8 do 14 lat na 14 dniowych turnusach dla około 100 osób nad morzem Bałtyckim..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: zorganizowanie kolonii letnich z programem informacyjno - edukacyjnym z zakresu profilaktyki alkoholowej dla dzieci w wieku od 8 do 14 lat na 14 dniowych turnusach dla min. 90 maks. 100 osób. Wypoczynek ma być zorganizowany w miejscowości położonej nad morzem Bałtyckim w bezpośredniej bliskości morza, czystej ekologicznie okolicy o korzystnym klimacie. Zadaniem wykonawcy jest organizacja kolonii letnich z programem informacyjno - edukacyjnym z zakresu profilaktyki alkoholowej dla dzieci w wieku od 8 do 14 lat na 14 dniowych turnusach nad morzem dla planowanej ilości dzieci wskazanych przez Ośrodek Pomocy Społecznej oraz zapewnienie dojazdu z Olkusza do miejsca wypoczynku i z powrotem uczestników kolonii. Zamawiający dopuszcza możliwość organizacji kolonii w kilku turnusach (maksymalnie w trzech) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.24.10.00 - Usługi w zakresie ośrodków wypoczynkowych 63.50.00.00 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności: -Wykonawca powinien posiadać zaświadczenie o wpisie do rejestru organizatorów i pośredników turystycznych wydane przez właściwego wojewodę lub marszałka województwa właściwego ze względu na siedzibę wykonawcy 1.2 Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Zamawiający wymaga od Wykonawcy spełnienia niżej wymienionych warunków minimalnych: a. Wykonawca dla wykonania przedmiotu zamówienia zobowiązany jest zapewnić personel posiadający wymagane uprawnienia- wymagania minimalne w zakresie obsady osobowej: - kierownik kolonii, - wychowawcy minimum- 1 na 20 uczestników (w przypadku dzieci poniżej 10 roku życia minimum 1 na 15 uczestników), - pielęgniarka całodobowo, - lekarz na każde wezwanie, - ratownik w czasie korzystania przez uczestników kolonii z wyznaczonych kąpielisk, - psycholog/pedagog lub terapeuta posiadający kwalifikacje do realizacji programu profilaktycznego b. Wykonawca musi wykazać, że posiada- dysponuje odpowiednią bazą noclegową, rekreacyjno-wypoczynkową niezbędna do wykonania zamówienia. Wymagania minimalne: - obiekt usytuowany blisko morza, z co najmniej jedną świetlicą i jedną sala dydaktyczną, ogrodzony, z zespołem boisk(piłka nożna, koszykówka, siatkówka), placem zabaw, - zakwaterowanie (pokoje maksymalnie 4 osobowe, zabezpieczenie pościeli) Wykonawca przedstawi kartę kwalifikacyjną obiektu wypoczynkowego zatwierdzoną przez Stację Sanepid, Straż Pożarną, jednostkę samorządu terytorialnego i kuratorium oświaty - delegaturę kuratorium oświaty właściwą dla placówki - na akcję letnią 2009r. c. Wykonawca wykonał co najmniej po jednej usłudze rocznie w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania polegającą na organizacji kolonii letnich z programem z zakresu informacyjno-edukacyjnym z zakresu profilaktyki uzależnień dla minimum 80 osób 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony formularz oferty Wykonawcy (wg załącznika nr 2), Szczegółowe wyliczenie kosztów stanowi załącznik nr 2a do oferty 2. Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawcy: 2.1 Oświadczenie z art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r-Prawo zamówień publicznych załącznik nr 3 2.2 Koncesje, zezwolenie lub licencje na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym (zaświadczenie o wpisie do rejestru organizatorów i pośredników turystycznych wydane przez właściwego wojewodę lub marszałka województwa właściwego ze względu na siedzibę wykonawcy) 2.3 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej ( wystawione nie wcześniej niż 6 - miesięcy przed upływem terminu składania ofert) 2.4 Potencjał techniczny : a. krótka charakterystyka obiektu (Wykonawca może zamieścić fotografie lub foldery placówki) oraz miejscowości wypoczynkowej z uwzględnieniem atrakcji turystycznych i krajobrazowych , b. karta kwalifikacyjna obiektu wypoczynkowego zatwierdzona przez Stację Sanepid, Straż Pożarną, jednostkę samorządu terytorialnego i kuratorium oświaty - delegaturę kuratorium oświaty właściwą dla placówki - na akcję letnią 2009r. 2.5 Wykaz osób - stanowisk, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia - załącznik nr 5 2.6 Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz okresu i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane z należytą starannością (załącznik nr 6 ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Atrakcyjność obiektu obiektu (rodzaj miejscowości, baza sportowa obiektu, warunki zakwaterowania, warunki sanitarne, opieka medyczna) i atrakcyjność p - 25
- 3 - Wysokość stawki żywieniowej - 15
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/bip/olkusz.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej
32-300 Olkuszu, Al. 1000-lecia 15 c w pokoju 29.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2009 godzina 09:00, miejsce: Siedziba zamawiającego pok. 23 (OPS Olkusz Al. 1000-lecia 15 c).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OLKUSZA
- Nowa Energia dla Przedszkola nr 10 w Gminie Olkusz
- "SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W OLKUSZU W 2026 ROKU".
- Dostawa oleju napędowego w 2026 i w 2027 roku do zbiorników będących własnością Zarządu Drogowego w Olkuszu znajdujących się w Obwodach Drogowo Mostowych Nr 1 w Olkuszu i Nr 2 w Trzyciążu.
więcej: przetargi w Olkuszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Szkolenie alpejskie ratowników górskich - przygotowanie do transgranicznych działań ratowniczych w okresie zimy, organizowanego w ramach współpracy transgranicznej GOPR i Horskiej Służby
- "Organizacja i realizacja dodatkowej oferty dydaktycznej przy współpracy z pracodawcami"
- Organizacja wizyt studyjnych (w ramach projektu "Spleceni z miastem")
- Warsztaty kompetencji wychowawczych - stacjonarne oraz warsztaty kompetencji wychowawczych - wyjazdowe
- Kompleksowa obsługa podróży służbowych, krajowych i zagranicznych pracowników Muzeum Historii Polski w Warszawie
- Organizacja wyjazdów edukacyjnych i warsztatów dla uczestników projektu pn. "Lepsza edukacja w Gminie Jastków"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





