eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krakówzaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z odnową nawierzchni drogi krajowej nr 87 Nowy Sącz - Piwniczna Zdrój - Granica Państwa, na odcinku Stary Sącz - Barcice

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-02-23

POZYCJA 14200

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Kraków: zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z odnową nawierzchni drogi krajowej nr 87 Nowy Sącz - Piwniczna Zdrój - Granica Państwa, na odcinku Stary Sącz - Barcice Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Krakowie, do kontaktów: Aneta Trześniewska, ul. Mogilska 25, 31-542 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4172172, 4172179, 4172183, fax 012 4110118, e-mail: przetargi@krakow.gddkia.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.krakow.gddkia.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa centralna; Inne:Zarządzanie drogami krajowymi. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z odnową nawierzchni drogi krajowej nr 87 Nowy Sącz - Piwniczna Zdrój - Granica Państwa, na odcinku Stary Sącz - Barcice. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, zaprojektowanie i wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: siedziba wykonawcy, droga krajowa nr 87, odcinek Stary Sącz - Barcice. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z odnową nawierzchni drogi krajowej nr 87 Nowy Sącz- Piwniczna Zdrój - Granica Państwa, na odcinku Stary Sącz - Barcice. Zamówienie obejmuje między innymi: - wykonanie projektu wykonawczego odnowy nawierzchni wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego, - rozbiórkę starej, zużytej nawierzchni, - wykonanie odnowy nawierzchni wg wykonanego projektu, - wykonanie odwodnienia, - remont chodników, - remont zatok autobusowych, - oznakowanie poziome grubowarstwowe. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: tak jak w pkt II.1.5). 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.08.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wymagane wadium: 30 000,00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Pzp oraz niżej opisane warunki szczegółowe: 1.W zakresie potencjału ekonomiczno- finansowego, Wykonawca musi wykazać: a) płynność bieżącą (xpb) w ostatnim roku obrotowym liczoną zgodnie ze wzorem: xpb = aktywa obrotowe / zobowiązania krótkoterminowenie mniejszą niż 1 (xpb >1). b) dysponowanie własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu) i/lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 1000000,00 zł c) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na równowartość co najmniej 3 000 000,00 zł. 2. W zakresie potencjału kadrowego, Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się uprawnieniami, wykształceniem i doświadczeniem odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na każde stanowisko wymienione poniżej: 2.1 Projektant branży drogowej - (uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności drogowej), wykonał min 1 kompletną dokumentację projektową (tj. projekt budowlany i wykonawczy) dla drogi klasy min G; 2.2 Projektant branży mostowej - (uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności mostowej), wykonał min 1 kompletną dokumentację projektową (tj. projekt budowlany i wykonawczy) dla obiektu mostowego lub przepustu w ciągu drogi klasy min G; 2.3 Projektant sprawdzający branży drogowej - (uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności drogowej), wykonał lub sprawdził min 1 kompletną dokumentację projektową (tj. projekt budowlany i wykonawczy) dla drogi klasy min G; 2.4 Projektant sprawdzający branży mostowej - (uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności mostowej), wykonał lub sprawdził min 1 kompletną dokumentację projektową (tj. projekt budowlany i wykonawczy) dla obiektu mostowego lub przepustu w ciągu drogi klasy min G; (Projektantem sprawdzającym w branży drogowej i mostowej może być jedna osoba pod warunkiem posiadania uprawnień budowlanych do projektowania bez ograniczeń w specjalności mostowej i drogowej oraz wykonał lub sprawdził min 1 kompletną dokumentację projektową (tj. projekt budowlany i wykonawczy) dla drogi klasy min G oraz min 1 kompletną dokumentację projektową (tj. projekt budowlany i wykonawczy) dla obiektu mostowego lub przepustu w ciągu drogi klasy min G); 2.5 Kierownik Budowy (uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej lub mostowej), 3 realizacje robót drogowych lub mostowych na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót na drogach kat. min. G; 2.6 Kierownik robót mostowych (uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności mostowej), 2 realizacje robót mostowych na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót na drogach kat. min. G; 2.7 Kierownik robót drogowych (uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej), 2 realizacje robót drogowych na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót na drogach kat. min. G; 2.8 Nadzór geodezyjny (geodeta z uprawnieniami w zakresie geodezyjnych pomiarów sytuacyjno - wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych), 2 realizacje robót drogowych w zakresie geodezyjnych pomiarów sytuacyjno - wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych; 2.9 Laborant (wykształcenie min. średnie), prowadził badania laboratoryjne przy realizacji min. 2 robót drogowych. 3. W zakresie potencjału technicznego, Wykonawca musi dysponować narzędziami i urządzeniami odpowiadającymi pod względem charakterystyki i ilości potrzebom opisanym w programie funkcjonalno-użytkowym, a w szczególności sprzętem wymienionym poniżej. 3.1. Wytwórnia mieszanki mineralno - bitumicznej o wydajności co najmniej 120 Mg/h z pełną automatyką z możliwością monitorowania i rejestrowania komputerowo procesu technologicznego i z wszystkimi ważnymi decyzjami i uzgodnieniami, zlokalizowana w odległości pozwalającej na dostawę i wbudowanie masy w czasie do 2 godzin - 1szt. 3.2. Wytwórnia mieszanki betonowej o wydajności co najmniej 30 m3/h z pełną automatyką i wszystkimi wymaganymi decyzjami - 1szt 3.3 Rozścielacz mas bitumicznych z elektronicznym sterowaniem, z podgrzewaną deską z wstępnym systemem zagęszczania szer. od 3,5 m do 7,5m - 1szt 3.4 Frezarki do nawierzchni o szer. 1 m - 1szt 3.5 Frezarki do nawierzchni o szer. 2 m - 1szt 3.6 Szczotki mechaniczne - 2szt 3.7 Skrapiarki do emulsji - 1szt 3.8 Walce wibracyjne od 8 -10 Mg - 1szt 3.9 Walce ogumione min 12 Mg - 2szt 3.10 Walce statyczne min 10 Mg - 1szt 3.11 Koparki 0,7 m3 - 1szt 3.12 Samochody z podgrzewaną skrzynią do przewozu mas bitumicznych - 5szt 3.13 Samochody specjalne do przewozu betonu (gruszka) - 1szt 3.14 Samochody samowyładowcze 10 t - 2szt 3.15 Laboratorium wyposażone w sprzęt do badań kontrolnych wymaganych przy realizacji zadania - 1szt > Uwaga! 1) Wytwórnie mieszanki mineralno-bitumicznej powinny być zlokalizowane w odległości zapewniającej transport mieszanki w czasie nie przekraczającym 2 godziny 2)Dopuszcza się zakup mieszanki bitumicznej i betonowej u wskazanego w ofercie podwykonawcy, pod warunkiem, że wytwórnie mieszanki będą spełniały wszelkie wymagania określone w niniejszej SIWZ. Ponadto Wykonawca, w przypadku uznania jego oferty za najkorzystniejszą, będzie zobowiązany przed podpisaniem umowy przedłożyć wymagane zapisami SIWZ dokumenty. 3)Wykonawca, który planuje ustawienie i uruchomienie wytwórni mas bitumicznych na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia, w przypadku uznania jego oferty za najkorzystniejszą, będzie zobowiązany przed podpisaniem umowy przedłożyć wymagane zapisami SIWZ dokumenty. 4)Wykonawca nie może korzystać z usług Laboratorium Drogowego Gospodarstwo Pomocnicze GDDKiA w Krakowie, ponieważ z usług tego laboratorium będzie korzystał Zamawiający przeprowadzając badania kontrolne Wykonawców, 4. W zakresie doświadczenia, Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat poprzedzających datę wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizo-wał /zakończył/ jako strona umowy na drogach co najmniej klasy G : - roboty polegające na odnowie nawierzchni o łącznej długości 1 km, - 1 robotę polegającą na ułożeniu nawierzchni z SMA o powierzchni min. 7 000 m2 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o wykonanie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunki szczegółowe określone w pkt 1. - 4. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów złożonych wraz z ofertą. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego warunku. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia w/w warunków wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Część sprawozdania finansowego obejmującą bilans, a jeżeli sprawozdanie podlega badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również opinię o nim za ostatni rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności za okres jak w zdaniu poprzednim. 4.Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą, że wysokość posiadanych środków finansowych i/lub zdolność kredytowa wykonawcy są nie mniejsze od określonych powyżej. Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie niższą niż określona powyżej, 6.Informację o osobach, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia wskazanych osób, potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa powyżej. Do informacji winny być dołączone kopie wymaganych uprawnień lub odpowiadających im ważnych uprawnień wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Wraz z kopią uprawnień budowlanych należy przedłożyć aktualne na dzień złożenia oferty, zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej polskiej izby samorządu zawodowego architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządzie zawodowym architektów, inżynierów budownictwa i urbanistów (Dz. U. z 2001r Nr 5 poz. 42.), 7.Informację o dysponowaniu narzędziami i urządzeniami wymaganymi dla realizacji przedmiotu zamówienia, Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa powyżej, 8.Informację o doświadczeniu wykonawcy. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa powyżej. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie. 9.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się do przepisów § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 24 maja 2006r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 10.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 10.1. Dokumenty wymienione w pkt 1. i 2. muszą być przedłożone przez każdego z wykonawców. Oświadczenie, o którym mowa w pkt 1. winno być podpisane oddzielnie przez każdego z wykonawców lub przez pełnomocnika występującego w imieniu wszystkich wykonawców. 10.2. Dokumenty wymienione w pkt 3.-8. winien przedłożyć ten, lub ci spośród wykonawców, w stosunku do których niniejsza Instrukcja dla wykonawców wymaga potwierdzenia spełnienia warunku. 10.3. Wykonawcy winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia oraz dołączyć do oferty pełnomocnictwo, ewentualnie umowę konsorcjum, z której będzie wynikało to pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo to musi w swej treści wyraźnie wskazywać, iż pełnomocnik jest upoważniony do reprezentacji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 10.4. Wspólnicy spółki cywilnej są klasyfikowani jako wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, w związku z tym muszą spełniać wymogi z art. 23 ustawy Pzp.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krakow.gddkia.gov.pl. Opłata: 35 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Specyfikacja dostępna bezpłatnie na stronie internetowej lub w siedzibie zamawiajacego płatna w kasie lub za zaliczenim pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2007 godzina 10:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 26.03.2007, godzina 11:00, Siedziba Zamawiajacego, Kraków ul. Mogilska 25, sala konferencyjna.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 21.02.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.