Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-06-12
Somonino: Sukcesywna dostawa odpowiednio dobranego polimeru (emulsji)
do odwadniania osadu ściekowego stabilizowanego tlenowo
w Gminnej Oczyszczalni Ścieków w Sławkach
Numer ogłoszenia: 141904 - 2015; data zamieszczenia: 12.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminne Przedsiębiorstwo Remontowo-Usługowe Sp. z o.o. , Sławki 1a, 83-314 Somonino, woj. pomorskie, tel. 58 684 12 26.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://gpru.slawki.ibip.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa odpowiednio dobranego polimeru (emulsji) do odwadniania osadu ściekowego stabilizowanego tlenowo w Gminnej Oczyszczalni Ścieków w Sławkach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odpowiednio dobranego polimeru formie emulsji do odwadniania osadu ściekowego stabilizowanego tlenowo w ilości do 14.000 kg w zależności od potrzeb Zamawiającego spełniającego następujące wymagania: - polimer w formie emulsji zużywany w prasie taśmowej do odwadniania osadów MONOBELT NP12CK, - zużycie polimeru nie większe niż 13kg na tonę suchej masy osadu. przy zapewnieniu suchej masy osadu co najmniej 16% po odwodnieniu potwierdzone przez laboratorium GPRU, - odciek z prasowania klarowny, - przy odwadnianiu brak pienienia odcieku z prasy, - polimer musi posiadać świadectwo jakości. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest konieczność przeprowadzenia testów w skali technicznej. Wykonawca przystępując do przetargu musi dostarczyć Zamawiającemu na własny koszt 30kg emulsji. Test ma na celu ocenę skuteczności działania poszczególnych środków. Wykonawcy przed przystąpieniem do testów w skali technicznej winni dokonać doboru 1 typu polimeru potrzebnego w procesie zagęszczania osadu uwzględniając rozwiązania technologiczne i rzeczywistą charakterystykę osadu Zamawiającego. W tym celu Zamawiający na wniosek Wykonawcy udostępni próby osadu nadmiernego dla przeprowadzenia badań laboratoryjnych. Testy zagęszczenia osadu w skali technicznej na oczyszczalni ścieków w Sławkach zostaną przeprowadzone w dniach od 15.06.2015r. do 10.07.2015r. W trakcie testów Zamawiający ustali: - zużycie emulsji w kg na 1 tonę suchej masy osadu, - % suchej masy osadu w nadawie i po zagęszczeniu. Testy prowadzone będą przy nadawie osadu wynoszącej 12 m3/godzinę, oraz nadawie emulsji wynoszącej 2,10 l/godzinę. Próba trwać będzie 2 godziny. Wyniki będą zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku. Badania przeprowadzone będą w laboratorium zakładowym znajdującym się na terenie oczyszczalni ścieków. Wykonawca zostanie poinformowany o dacie rozpoczęcia testu i może uczestniczyć w nim jako obserwator. Test zostanie zakończony podpisaniem protokołu zarówno przez Wykonawcę jak i Zamawiającego, którego wynik będzie podstawą do złożenia oferty przetargowej. Dostawa polimeru będzie odbywała się partiami w opakowaniach bezzwrotnych o pojemności 800 - 1200 kg netto po wcześniejszym uzyskaniu informacji od Zamawiającego. Minimalna ilość zamawianego polimeru wynosi 1 opakowanie. Wykonawca w ciągu 72 godzin od otrzymania informacji, zobowiązany będzie dostarczyć polimer do Gminnego Przedsiębiorstwa Remontowo - Usługowego Sp. z o.o. w Sławkach. Do każdej dostawy winno być dołączone świadectwo jakości produktu. Zamówienia za pośrednictwem faksu/telefonu składane będą w dni robocze w godzinach 7.30 - 15.30. Zapłata za otrzymany polimer będzie następowała przelewem po każdorazowej dostawie na podstawie wystawionej faktury w ciągu 21 dni od daty jej otrzymania..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.54.20.00 - Polimery akrylowe w formach podstawowych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w wysokości 3.000 zł, słownie: trzy tysiące złotych. Wykonawca wnosi w pieniądzu i wpłaca przelewem na rachunek bankowy nr 61 8309 0000 0081 2523 2000 0010. Na przelewie należy umieścić adnotację : Wadium - dostawa polimeru. Datą wniesienia wadium jest data uznania rachunku Zamawiającego, a nie data wydania dyspozycji przelewu. Zamawiający zatrzymuje wadium w przypadku wystąpienia okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający zwraca wadium na zasadach określonych w art. 46 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu: Posiadają wiedzę i doświadczenie. Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Protokół z prób technicznych zagęszczania osadu nadmiernego
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w okraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt II.4.3.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 50
- 2 - Wspołczynnik suchej masy osadu s.m.o. - 50
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy : - terminu zakończenia umowy: umowa może zostać rozwiązana przed okresem 24 miesięcy od daty jej zawarcia w przypadku gdy Zamawiający wyda na zakup polimeru kwotę określoną jako górny limit wynagrodzenia. - nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, - wynagrodzenia umownego jeżeli zmianie ulegnie urzędowa stawka podatku VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gpru.slawki.ibip.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminne Przedsiębiorstwo Remontowo - Usługowe Sp. z o. o.
Sławki 1A, 83-314 Somonino.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2015 godzina 09:45, miejsce: Gminne Przedsiębiorstwo Remontowo - Usługowe Sp. z o. o. Sławki 1A, 83-314 Somonino.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.