Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-05-24
Brzeg: Świadczenie usług przez Specjalistyczne Uzbrojone Formacje Ochronne (SUFO), w zakresie ochrony osób i mienia, na rzecz jednostek i instytucji wojskowych Garnizonu Brzeg .
Numer ogłoszenia: 141820 - 2010; data zamieszczenia: 24.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa nr 2697 Brzeg , ul. Sikorskiego 6, 49-300 Brzeg, woj. opolskie, tel. 077 4117313, faks 077 4117218, 4117313.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.1brygada.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: -----------
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług przez Specjalistyczne Uzbrojone Formacje Ochronne (SUFO), w zakresie ochrony osób i mienia, na rzecz jednostek i instytucji wojskowych Garnizonu Brzeg ..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług przez Specjalistyczne Uzbrojone Formacje Ochronne (SUFO), w zakresie ochrony osób i mienia, na rzecz jednostek i instytucji wojskowych Garnizonu Brzeg, w kompleksie Nr2216 JW2697 w Brzegu ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium ( zgodnie z postanowieniem art. 45 ustawy p.z.p. , w jednej lub kilku formach, oraz według uznania Wykonawcy ), w wysokości 1.770,00 PLN .
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Koncesja wydana przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia . Ocena spełniania ww. warunku nastąpi na podstawie załączonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, wymienionych w pkt. 7 ppkt. 1) tabela pkt. 1 ogłoszenia . Warunek będzie uznany za spełniony jeżeli będzie to wynikać w sposób jednoznaczny z treści przedłożonych oświadczeń i dokumentów .
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Wykazu Nr 1 wykonanych co najmniej 3 usług, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, o łącznej wartości nie mniejszej niż 55.000,00 zł. netto, wraz z załączonymi do wykazu dokumentami potwierdzającymi, że wymienione usługi, zostały wykonane lub są wykonywane należycie ( na każdą wymienioną w wykazie pozycję ) . Ocena spełniania ww. warunku nastąpi na podstawie załączonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, wymienionych w pkt. 7 ppkt. 1) tabela pkt. 2 ogłoszenia . Warunek będzie uznany za spełniony jeżeli będzie to wynikać w sposób jednoznaczny z treści przedłożonych oświadczeń i dokumentów .
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Wykazu Nr 3 numerowego i ilościowego wydzielonej przez Wykonawcę broni obiektowej, przeznaczonej do zabezpieczenia realizacji przedmiotu zamówienia, wraz z załączonym do niego pozwoleniem na broń obiektową, uzyskanym i wystawionym przez Komendę Policji Państwowej . - Oświadczenia Nr 3, z którego winno jednoznacznie wynikać, że Wykonawca posiada kancelarię tajną i pomieszczenia umożliwiające prowadzenie prac z niejawną dokumentacją dotyczącą ochrony obiektów wojskowych, zgodną z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 18.10.2005 r. - w sprawie organizacji i funkcjonowania kancelarii tajnych (Dz. U. Nr 208, poz. 1741) oraz że zatrudnia Kierownika kancelarii, na potwierdzenie czego załącza kserokopie dokumentów imiennych stwierdzających posiadane przez niego : przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych oraz posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa co najmniej o klauzuli POUFNE. - Oświadczenia Nr 5 o posiadaniu przez pracowników ochrony jednolitego umundurowania, potwierdzające, że Wykonawca wyposaży pracowników ochrony planowanych do realizacji przedmiotu zamówienia w jednolite umundurowanie . Ocena spełniania ww. warunku nastąpi na podstawie załączonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, wymienionych w pkt. 7 ppkt. 1) tabela pkt. 5 i 6 ogłoszenia . Warunek będzie uznany za spełniony jeżeli będzie to wynikać w sposób jednoznaczny z treści przedłożonych oświadczeń i dokumentów .
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Wykazu Nr 2 osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z załączonymi do niego : Licencjami I stopnia, Poświadczeniami bezpieczeństwa o klauzuli Zastrzeżone, Pozwoleniami na posiadanie broni palnej, na każdego pracownika ochrony wymienionego w Wykazie Nr 2 oraz na stanowiskach , gdzie są one wymagane . - Oświadczenia Nr 2 o zatrudnianiu Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych, potwierdzonego dokumentami imiennymi stwierdzającymi : Odbycie przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych prowadzonego przez Służby Ochrony Państwa oraz posiadanie, Poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli co najmniej POUFNE . - Oświadczenia Nr 4 o posiadaniu przez Wykonawcę Grupy Interwencyjnej zdolnej do podjęcia działań w czasie do 20 minut od momentu powiadomienia, tj. wsparcia posterunków ochronnych w przypadku ich zagrożenia . Ocena spełniania ww. warunku nastąpi na podstawie załączonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, wymienionych w pkt. 7 ppkt. 1) tabela pkt. 3-4 i 7 ogłoszenia . Warunek będzie uznany za spełniony jeżeli będzie to wynikać w sposób jednoznaczny z treści przedłożonych oświadczeń i dokumentów .
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
---------------
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Wykazu Nr 1 wykonanych co najmniej 3 usług, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, o łącznej wartości nie mniejszej niż 55.000,00 zł. netto, wraz z załączonymi do wykazu dokumentami potwierdzającymi, że wymienione usługi, zostały wykonane lub są wykonywane należycie ( na każdą wymienioną w wykazie pozycję ) .
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
--------------
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.1brygada.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można otrzymać odpłatnie, pocztą lub pobrać osobiście w JW2697 ul. Sikorskiego 6, 49-300 Brzeg (bud. nr2, pok. nr16), po wcześniejszym dokonaniu płatności (tylko za wersję wydrukowaną) ..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.06.2010 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, tj. w kancelarii jawnej (bud. nr 2, I-sze piętro) JW2697, ul. Sikorskiego 6, 49-300 Brzeg, do dnia 01.06.2010 r. do godz. 9.00 ..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: ---------------.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BRZEGU
- Przebudowa i remont dachu budynku dawnego Gimnazjum Piastowskiego zlokalizowanego na Placu Moniuszki 1 w Brzegu.
- "Dostosowanie budynku PP nr 5 do wymogów przepisów ochrony przeciwpożarowej"- Etap I.
- Dostawa ziemniaków, warzyw, owoców i jaj świeżych do Zakładu Karnego w Brzegu
- Rewaloryzacja budynku Urzędu Miasta w Brzegu z dostosowaniem do wymogów przeciwpożarowych
- Budowa ul. Jagodowej w Brzegu
więcej: przetargi w Brzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa ochrony obiektów, osób i mienia na terenie Instytutu Psychiatrii i Neurologii
- OCHRONA OBIEKTU WOJEWÓDZKIEJ BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ W KRAKOWIE
- "Świadczenie usług ochrony osób i mienia Sądu Rejonowego w Puławach w formie bezpośredniej ochrony fizycznej i zabezpieczenia technicznego"
- ZP/13/2025 "Świadczenie usługi ochrony osób i mienia dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi"
- Całodobowa ochrona obiektów Kampusu Dydaktyczno- Sportowego Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu
- Ochrona fiz. osób, obiektów, terenów i mienia MAH w Elblągu, ul. Bulwar Zyg. Aug. 11, oraz monit. sys. sygn. włamania i napadu (SWiN) sygn. alarmu pożar. (SAP) w okresie od 1.07.2025 do 31.12.2025r.
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.