Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-08-14
Łódź: Budowa sygnalizacji świetlnej na przejściu dla pieszych przez dk 14 w m. Bratoszewice w km 30+050
Numer ogłoszenia: 141637 - 2007; data zamieszczenia: 14.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi, ul. F.D. Roosevelta 9, 90-056 Łódź, woj. łódzkie, tel. (042) 6377536, fax (042) 6377537, 6377552.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodz.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sygnalizacji świetlnej na przejściu dla pieszych przez dk 14 w m. Bratoszewice w km 30+050.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa sygnalizacji świetlnej na przejściu dla pieszych przez dk 14 w m. Bratoszewice w km 30+050.Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających zgodnie z art 67 ust 1 pkt 6 ustawy Pzp Zamawiający wybiera pisemną formę porozumiewania się
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.94 - Instalowanie sygnalizacji drogowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.94 - Instalowanie sygnalizacji drogowej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 7.2.1 Wykonawca musi spełniać wymagania określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunki określone w art. 22 ust.1 pkt.1 - 3 Wykonawcy muszą spełniać łącznie, natomiast warunki określone w art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp musi spełniać każdy z Wykonawców. 7.2.2. Potencjał ekonomiczno-finansowy Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na wartość nie mniejszą niż 100.000,00 PLN. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że ww warunek spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. 7.2.3 Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowane osoby spełniające postawione poniżej wymogi w celu obsadzenia następującego stanowiska: Kierownik budowy w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - min. 1 osoba, posiadająca uprawnienia w zakresie jak wyżej z doświadczeniem min. 3 letnim jako kierownik budowy lub robót podobnych robót. 7.2.3.1Potencjał kadrowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 7.2.3. 7.2.4.Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat, zrealizował (zakończył) co najmniej 3 zadania polegające na budowie, przebudowie lub rozbudowie sygnalizacji świetlnych acyklicznych ( akomodacyjnych) na drogach klasy min. G o wartości nie mniejszej niż 0,1 mln zł każde. 7.2.4.1Doświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 7.2.4. 7.2.5. Potencjał techniczny Wykonawca musi dysponować niżej wymienionym sprzętam: 1. żuraw samochodowy - 1 szt 2. samochód z podnośnikiem i platformą - 1 szt. 3. urządzenie do przecisku - 1 szt. 7.2.5.1 Potencjał techniczny Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 7.2.5. Ocena ofert będzie oparta na ocenie spełniania wszystkich kryteriów określonych w SIWZ na zasadzie spełnia-nie spełnia, tj. w zależności od doświadczenia zawodowego, sytuacji finansowej, potencjału kadrowego i innych istotnych informacji wykazanych w oświadczeniach Wykonawcy na przekazanych formularzach i dostarczonych dokumentach zgodnie z załączonymi w SIWZ wymaganiami.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz warunków uczestnictwa w postępowaniu, zgodne z treścią Formularza 3.1. - oryginał 8.1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.2. Na potwierdzenie spełnienia warunków szczegółowych opisanych w pkt 7.2. niniejszej Instrukcji dla Wykonawców Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty (oryginały lub kopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 8.2.1 Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.2., potwierdzający spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 7.2.3 niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. Do wykazu winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane i dokument potwierdzający przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa) - odpowiadające zakresowi i przedmiotowi zamówienia oraz dokumenty: Informacja o kwalifikacjach i doświadczeniu na formularzu zgodnym z treścią Załącznika do Formularza 3.2. 8.2.2 Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanymi stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.4. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 7.2.4 niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. Do wykazu winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie prace zostały wykonane należycie. 8.2.3 Polisa, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż określona w ogłoszeniu - aktualna na dzień składania oferty. 8.2.4 Informację o sprzęcie i środkach transportu będącym w dyspozycji Wykonawcy (Potencjał techniczny) wymaganym dla realizacji przedmiotu zamówienia, na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.3. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 7.2.5 niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. 8.3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 8.1.2, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, Dokumenty określone w pkt 1) oraz w zdaniu powyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. . Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy jak wyżej. Dokumenty za wyjątkiem oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy pzp (oryginał), należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność przez Wykonawcę. Dokumenty składane w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez wykonawcę. 8.4.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, dokument wymieniony w pkt 8.1.1 winien przedłożyć w imieniu wszystkich Wykonawca upoważniony do reprezentacji, natomiast dokumenty wymienione w pkt 8.1.2. winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę. W celu potwierdzenia spełnienia warunków szczegółowych dokumenty wymienione w pkt 8.2. winien przedłożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród Wykonawców, w stosunku do których niniejsza Instrukcja dla Wykonawców wymaga potwierdzenia spełnienia warunku. 8.5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: GDDKiA Oddział w Łodzi, ul. Roosevelta 9. SIWZ w formie papierowej jest płatna - 180 zł brutto..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2007 godzina 09:30, miejsce: GDDKiA Oddział w Łodzi, pok. nr 17.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Sukcesywne dostawy drobnego sprzętu medycznego i materiałów jednorazowych do Wojewódzkiego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji w Łodzi
- MZŻ.262.8.2025.T - Modernizacja placów zabaw żłobków Miejskiego Zespołu Żłobków w Łodzi w ramach programu "Aktywne Place Zabaw" 2025
- Remont zaplecza sali gimnastycznej w budynku Szkoły Podstawowej nr 192
- 2025 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia 4 szkoleń online z zakresu funduszy unijnych
- 80/TP/ZP/U/2025 Świadczenie usługi telefonii stacjonarnej wraz z obsługą centrali telefonicznych
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonanie robót wynikających z audytów BRD na drodze krajowej nr 91 w m. Łęczyca"
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego "Przebudowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu DP nr 4354W ul. Fabrycznej z ul. Ząbkowską w Markach gm. Marki"
- Przebudowa przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 1217R w obrębie Szkoły Podstawowej i Przedszkola w miejscowości Nienadówka.
- BUD. DEDYK. OŚWIETLENIA PRZEJŚĆ DLA PIESZYCH ORAZ BUDOWĘ WZBUDZANYCH SYGNALIZACJI ŚWIETLNYCH WRAZ Z DEDYKOWANYM OŚWIETLENIEM PRZEJŚĆ DLA PIESZYCH W RAMACH PROGRAMU "SUPER ZEBRA" - Z PODZ. NA ZAD.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.