eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZakopaneDostawy sukcesywne artykułów spożywczych i napojów do Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego Dafne i Pod Kozińcem w Zakopanem

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-12

Zakopane: Dostawy sukcesywne artykułów spożywczych i napojów do Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego Dafne i Pod Kozińcem w Zakopanem
Numer ogłoszenia: 141587 - 2013; data zamieszczenia: 12.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Usług Logistycznych, ul. 29 Listopada 3B, 00-465 Warszawa, Ośrodek Szkoleniowo-Wypoczynkowy DAFNE , ul. Jagiellońska 30, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 18 20 24 343, faks 18 20 14 965.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dafne.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytucja gospodarki budżetowej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy sukcesywne artykułów spożywczych i napojów do Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego Dafne i Pod Kozińcem w Zakopanem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych i napojów do Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego DAFNE ul. Jagiellońska 30 i Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego POD KOZIŃCEM ul. Broniewskiego 10 A w Zakopanem. Zamawiający wymaga, aby oferent sprzedał i dostarczył własnym transportem artykuły spożywcze i napoje. Przewidywana szacunkowa ilość produktów została szczegółowo przedstawiona w załączonym opisie przedmiotu zmówienia stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. Produkty te powinny być dostarczane do siedziby Zamawiającego we wszystkie dni powszednie (od poniedziałku do piątku) w godz. 700 - 1330. Dostawy winny być realizowane w terminie jednego dnia od dnia zgłoszenia zapotrzebowania telefonicznie przez Zamawiającego. W wyjątkowych sytuacjach /nie częściej niż 3 razy w miesiącu/ Zamawiający wymaga dostawy w ciągu 3 godzin od zamówienia telefonicznego. Wielkość zamówienia została oszacowana na podstawie średniej wielkości zużycia poszczególnych artykułów z okresu ostatniego roku. Rzeczywista ilość zakupionych produktów będzie uzależniona od faktycznych potrzeb Zamawiającego. Z powyższego powodu Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia mniejszej ilości produktów w okresie objętym umową. Stosowne zastrzeżenie w tym zakresie zawiera umowa (wzór- zał. nr 3 do SIWZ) Koszty dostaw oferent uwzględnia w cenie zamówienia. Płatność realizowana będzie przelewem, po wykonaniu dostawy, w terminie 21 dni od daty doręczenia faktury.Zamawiane wyroby muszą odpowiadać wszelkim normom określonym w obowiązujących przepisach dotyczących jakości zdrowej żywności.Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. Zamówienia składane będą za pośrednictwem telefonu lub faksu pod nr podanym na formularzu ofertowym.W ramach przedmiotu zamówienia na czas trwania umowy /12 miesięcy/ Wykonawca użyczy Zamawiającemu chłodnię na napoje oraz przekaże nieodpłatnie 100 sztuk szklanek do napojów.Orientacyjne wymiary chłodni: 60 cm x 70 cm x 200 cm.Koszty związane z transportem i instalacją chłodni ponosi Wykonawca..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.00.00 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 15.98.00.00 - Napoje bezalkoholowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

III.2) ZALICZKI

  • przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeśli w złożonych dokumentach i oświadczeniach Wykonawca jednoznacznie wykaże , że posiada uprawnienia do wykonania przedmioty zamówienia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunków w tym zakresie - oświadczenie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunków w tym zakresie - oświadczenie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunków w tym zakresie - oświadczenie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunków w tym zakresie - oświadczen

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)Wypełniony formularz ofertowy w/g wzoru- załącznik nr 1 SIWZ, 2)Wypełniony formularz cenowy w/g wzoru nr2 do SIWZ, 3)Parafowany wzór umowy - załącznik nr 3 do SIWZ, 4)Pełnomocnictwo zgodnie z art.23 ust.2 ustawy pzp w przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, 5)Pełnomocnictwo lub upoważnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynika ono z innych ustaw lub dokumentów przywołanych lub załączonych do oferty. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, należy załączyć do oferty oryginał pełnomocnictwa do działania w imieniu Wykonawcy lub notarialnie potwierdzony za zgodność z oryginałem odpis pełnomocnictwa.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dafne.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Szkoleniowo-Wypoczynkowy Dafne ul.Jagiellońska 30 pok.sekretariat, 34-500 Zakopane.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2013 godzina 10:00, miejsce: pok.sekretariat OSW Dafne, ul Jagiellońska 30,34-500 Zakopane.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.