Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-27
Konin: Wymiana stolarki okiennej w lokalach stanowiących własność Miasta Konina.
Numer ogłoszenia: 141569 - 2009; data zamieszczenia: 27.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością , ul. M. Dąbrowskiej 8, 62-500 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 063 2428276, faks 063 2428224.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkim.konin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej w lokalach stanowiących własność Miasta Konina..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i wymianę drewnianej stolarki okiennej na z tworzywa sztucznego w lokalach mieszkalnych administrowanych przez Zamawiającego na terenie miasta Konina. Okna zbudowane na bazie 5-komorowego profilu z nieplastyfikowanego , wysokoudarowego PCW koloru białego, wzmocnione za pomocą kształtowników stalowych (stal ocynkowana) o grubości 1,5do2 mm umieszczone zarówno w skrzydłach jak i w ościeżnicy, część okien wyposażone w nawiewniki higroskopijne . Skrzydła rozwieralno - uchylne. Okucia obwiedniowe z mikrowentylacją. Podział okna - typowy - od jedno do czterodzielnych ze słupkami stałymi. Szklenie - szybami zespolonymi. Uszczelki - gumowe. Ponadto winny spełniać dodatkowe wymogi: - klasa izolacyjności akustycznej Rw=35dB , - posiadać odpowiednie dokumenty dopuszczające wyrób do stosowania w budownictwie. Demontaż istniejących okien i drzwi , montaż nowych wraz z obróbkami i parapetami zewnętrznymi z blachy powlekanej gr. 0.50mm w kolorze białym (poszczególne parapety nie łączone na długości). Zakres robót. - demontaż okien w łącznej ilości - 99 szt. - demontaż podokienników zewnętrznych o łącznej powierzchni - 51,70 m2. - demontaż drzwi balkonowej w łącznej ilości - 8 szt. - montaż okien z wyprawami w ilości - 99 szt o łącznej powierzchni - 213,76 m2. - montaż drzwi balkonowych z wyprawami w ilości - 8 szt. o łącznej powierzchni - 15,90 m2. - montaż podokienników zewnętrznych z blachy stalowej powlekanej z wyprawkami o łącznej powierzchni - 51,70 m2. - montaż nawiewników higroskopijnych w oknach zgodnie z wykazem - 11 szt. - roboty wyprawkowe..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.32 - Instalowanie okien 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi 44.22.10.00 - Okna, drzwi i podobne elementy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie ustalonoIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. wykażą się wykonaniem min 4 robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. wymianą okien w budynkach wielorodzinnych, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączą dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie; c) Dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia. d) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , w szczególności: zapewnią kierowanie prowadzonymi robotami przez: kierownika budowy, posiadającego uprawnienia budowlane zgodne z zakresem przedmiotu zamówienia, tj. uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz wpisanego na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego inżynierów budownictwa /Art. 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 roku o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów - Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późniejszymi zmianami/ i posiadającego aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. e) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.:- są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 100 tys. zł. ) f) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych - Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 tekst jednolity z poź zm.). Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu metodą spełnianie spełnia na podstawie dokumentów załączonych do oferty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Załącznik nr 1 - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej - dokument musi złożyć każdy wykonawca. Załącznik nr 2 - wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 3 robót budowlanych o wartości nie mniejszej niż wartość przedmiotu zamówienia każda, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. wymianą okien w budynkach wielorodzinnych, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania w obiekcie budowlanym lub obiektach budowlanych stanowiących jeden kompleks o wartości minimum wartości przedmiotu zamówienia każda - z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą łącznie spełniać ww warunek. Załącznik nr 3 - dokumenty (dla min. 3 ww robót) potwierdzające, że roboty wymienione w załączniku nr 2 zostały wykonane z należytą starannością. W każdym z wymaganych dokumentów musi znajdować się jasna i nie budząca żadnych wątpliwości informacja, iż wykonawca wykonał roboty budowlane w zakresie wymiany okien w budynkach wielorodzinnych, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania . Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą łącznie spełniać w/w warunek. Załącznik nr 4 - Oświadczenie, że Wykonawca dysponuje sprzętem technicznym koniecznym do wykonania prac objętych zamówieniem. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą łącznie spełniać w/w warunek. Załącznik nr 5 - Oświadczenie, że Wykonawca zatrudni do wykonania pracowników posiadających odpowiednie kwalifikacje oraz należy wskazać imiennie z określeniem kwalifikacji i doświadczenia kierownika budowy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą łącznie spełniać ww warunek. Załącznik nr 6 - poświadczona za zgodność z oryginałem kserokopia uprawnień osoby wyznaczonej do pełnienia funkcji kierownika budowy w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia (tj. uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej) oraz kserokopia aktualnego zaświadczenia potwierdzającego jej członkostwo we właściwej izbie inżynierów budownictwa samorządu zawodowego (Art. 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów - Dz.U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późniejszymi zmianami) wraz z potwierdzeniem o ubezpieczeniu odpowiedzialności cywilnej. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą łącznie spełniać ww warunek. Załącznik nr 7 - Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 100 tys. zł. W przypadku składania oferty wspólnej - dokument musi złożyć każdy wykonawca. Załącznik nr 8 - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późniejszymi zmianami) - o treści zgodnej ze wzorem załączonym do materiałów przetargowych. W przypadku składania oferty wspólnej - dokument musi złożyć każdy wykonawca. Inne oświadczenia i dokumenty, które Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty pod rygorem jej odrzucenia. Załącznik nr 9 - zestawienie kosztów + kosztorys ofertowy sporządzone wg wzoru przekazanego w materiałach przetargowych oraz zgodnie z warunkami określonymi w część XII SIWZ. Załącznik nr 10 - oświadczenie o akceptacji treść wzoru umowy przekazany w materiałach przetargowych. Załącznik nr 11 - informacja o części zamówienia jaką zamierza zlecić Wykonawca podwykonawcom. Załącznik nr 12 - informacja techniczna określająca przewidziane do realizacji okna i drzwi balkonowe. Załącznik nr 13 - w celu potwierdzenia, że oferowana stolarka okienna będąca przedmiotem wymiany, o której mowa w części II, pkt.2, odpowiada wymaganiom określonym w SIWZ Zamawiający żąda załączenia do oferty aktualnej, aprobaty technicznej, z którą zostanie wydana deklaracja zgodności dla zamontowanej stolarki okiennej lub równoważnego z aprobatą techniczną zaświadczenia uprawnionego podmiotu potwierdzającego, że oferowana stolarka okienna odpowiada określonym w SIWZ wymogom. Załącznik nr 14 - pełnomocnictwo (składają tylko wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia np. konsorcjum, spółka cywilna)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgkim.konin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PGKiM Sp. z o.o. w Koninie ul. N.Dabrowskiej 8.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2009 godzina 08:50, miejsce: PGKiM Sp. z o.o. w Koninie ul. M.Dabrowskiej 8, pok. nr 211.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KONINA
- Dostawa kart przedpłaconych
- Wymiana bram wjazdowych w budynku garażowym PGKiM Sp. z o. o. ul. Marii Dąbrowskiej 8 w Koninie.
- Wykonanie bezpiecznego przejścia dla pieszych przy Szkole Podstawowej w m. Dębówiec
- Przeprowadzenie certyfikowanego kursu technologii łączenia
- Konserwacja i remont oświetlenia ulicznego należącego do Miasta Konina
- Ochrona terenu, obiektów, pojazdów i sprzętu technicznego MZGOK Sp. z o.o. w Koninie
więcej: przetargi w Koninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Adaptacja pomieszczeń w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Kaliszu na pracownię fizjoterapii w ramach projektu " Sprawni i Zdrowi- program rehabilitacji medycznej"
- Prace remontowo - budowlane w budynku przy al. Jana Pawła II 188 w Krakowie
- "Remont Internatu w ZSCKR w Mieczysławowie"
- "PRZEBUDOWA SALI KONFERENCYJNEJ, WYMIANA STOLARKI DRZWIOWEJ, MALOWANIE POMIESZCZEŃ ORAZ INNE PRACE REMONTOWE W BUDYNKU ADMINISTRACYJNYM REGIONALNEJ DYREKCJI LASÓW PAŃSTWOWYCH W GDAŃSKU"
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. "Przebudowa budynku auli przy ul. Paderewskiego w Cieszynie (SPIN-ART Centrum Edukacji Artystycznej i Kulturalnej)"
- Wykonanie termomodernizacji Gmachu Chemii Politechniki Warszawskiej zlokalizowanego w Warszawie - wymiana stolarki okiennej skrzynkowej
więcej: Okna, drzwi i podobne elementy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





