eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańUtrzymanie czystości - sprzątanie obiektów Urzędu Miasta Poznania.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-06-26

Poznań: Utrzymanie czystości - sprzątanie obiektów Urzędu Miasta Poznania.
Numer ogłoszenia: 141562 - 2008; data zamieszczenia: 26.06.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 115229 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: POZSERWIS Gospodarstwo Pomocnicze Urzędu Miasta Poznania, pl. Kolegiacki, 61-841 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8785434, fax 061 8785215.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: podsektor samorządowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości - sprzątanie obiektów Urzędu Miasta Poznania..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Usługa sprzątania budynków UMP zlokalizowanych przy ul. Libelta 16/20, ul. Mielżyńskiego 23, ul. Słowackiego 22, ul. Matejki 50, ul. Wierzbięcice 45, os. Boh.II Wojny Światowej 36, ul. Kasprzaka 16 Do zamówienia należy: - codzienne sprzątanie ciągów komunikacyjnych w budynkach przy ul. Libelta 16/20, ul. Mielżyńskiego 23, ul. Słowackiego 22, ul. Matejki 50, ul. Wierzbięcice 45, os. Boh.II Wojny Światowej 36 o powierzchni łącznej 3.117,11 m2, - codzienne sprzątanie pomieszczeń biurowych, pomieszczeń socjalnych i toalet w budynkach przy ul. Libelta 16/20, ul. Mielżyńskiego 23, ul. Słowackiego 22, ul. Matejki 50, ul. Wierzbięcice 45, os. Boh.II Wojny Światowej 36, ul. Kasprzaka 16 o powierzchni łącznej 6.677,86 m2 , -sprzątanie raz w miesiącu pomieszczeń archiwum w budynkach przy ul. Libelta 16/20, ul. Słowackiego 22, ul. Matejki 50, ul. Kasprzaka 16 o powierzchni łącznej 1.689,47 m2 , - czyszczenie karcherem dywanów, wykładzin dywanowych i mebli tapicerowanych w budynkach przy ul. Libelta 16/20, ul. Mielżyńskiego 23, ul. Słowackiego 22, ul. Matejki 50, ul. Wierzbięcice 45, os. Boh.II Wojny Światowej 36, ul. Kasprzaka 16 o maksymalnej powierzchni łącznej w całym okresie trwania umowy 2.000 m2 Wyszczególnienie rodzaju pomieszczeń oraz lokalizacje budynków opisano szczegółowo w załączniku nr 1 do siwz. Zakres przedmiotowy oraz częstotliwość prac przedstawia załącznik nr 2 do siwz. W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany będzie w całym okresie trwania umowy wykładać przy wejściach do budynków (od strony wewnętrznej , na całej szerokości wejścia) chodniki wejściowe i utrzymywać je w czystości lub wymieniać na nowe w zależności od potrzeb. Rodzaje posiadanych w chwili ogłoszenia postępowania pojemników na art. higieniczne przedstawia załącznik numer 3 do siwz. Ponieważ przedmiotowe pojemniki są zakupywane na bieżąco, nie jest wykluczone że podczas realizacji umowy pojawią się inne rodzaje pojemników, z zastrzeżeniem że nie będzie to miało wpływu na rodzaj artykułów higienicznych (mogą się różnić jedynie rodzajem zamknięcia (kluczykiem). Zasady współpracy przedstawia projekt umowy - załącznik numer 6 do siwz. Wykonawca będzie zobowiązany do wykonywania usług wskazanych w załączniku numer 1 do siwz za pomocą własnych urządzeń i środków czystości i środków higienicznych, zgodnie z aktualnym poziomem wiedzy technicznej i ochrony środowiska. Zaoferowane środki czystości oraz środki higieniczne muszą być nie gorszej jakości niż artykuły wykazane w załączniku numer 7 do siwz. Wykaz zaoferowanych środków będzie stanowić załącznik do umowy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.73.10.00 - Usługi sprzątania budynków Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 225209,5 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.06.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • POLMAN S.A., ul. Na Skraju 68, 02-197 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 225209.50
  • Oferta z najniższą ceną: 225209.50 / oferta z najwyższą ceną: 331940.85
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.