eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DobraRozbudowa i modernizacja systemu wodno-kanalizacyjnego w miejscowości Dobra

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-02

Dobra: Rozbudowa i modernizacja systemu wodno-kanalizacyjnego w miejscowości Dobra
Numer ogłoszenia: 14154 - 2009; data zamieszczenia: 02.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Dobra , Dobra 233, 34-642 Dobra, woj. małopolskie, tel. 018 33330020, faks 018 3330446.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminadobra.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa i modernizacja systemu wodno-kanalizacyjnego w miejscowości Dobra.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Budowa kanalizacji sanitarnej - 9,41 km 2. Wymiana studzienek kanalizacyjnych na istniejącej sieci - 44 szt. 3. Budowa przyłączy kanalizacyjnych -176 mb/109 szt. 4. Budowa ujęć wody wraz z rurociągami zasilającymi - 5szt./1,2 km 5. Budowa sieci wodociągowej - 1,3 km 6. Budowa przyłączy wodociągowych - 518mb/38 szt. 7. Przebudowa oczyszczalni ścieków.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.25.21.30 - Wyposażenie zakładów odprowadzania ścieków 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.25.21.27 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zadanie 1: 60 000,00 zł. Zadanie 2: 18 000,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędna wiedze i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonego oświadczenia i dokumentów na zasadzie: spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Naczelnika Urzędu Skarbowego, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub kasy rolniczego ubezpieczenia społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu , wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2, 3, 4 składa dokument lub dokumenty zgodnie z §2 Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r ze zm. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane. 5. Doświadczenie zawodowe - Sporządzenie i załączenia do oferty wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające że wszystkie wykazane roboty zostały wykonane należycie/referencje/. Wymagane jest wykazanie: Dla zadania nr 1: jednej budowy lub rozbudowy systemu kanalizacji sanitarnej lub systemu wodno-kanalizacyjnego o warości min. 3 000 000 złotych brutto. Dla zadania nr 2: jednej budowy lub rozbudowy oczyszczalni ścieków mechaniczno - biologicznej o przepustowości min. 150m3/dob. i wartości 1 000 000 złotych brutto. 6. Potencjał kadrowy - Sporządzenia i załączenia do oferty wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli wskazał takie w ofercie. Wymagane jest: 1. Dysponowanie osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania i kontrolowania budowy w specjalnościach: Zadanie 1 a. konstrukcyjno-budowlanej b. instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci sanitarnych: kanalizacyjnych i wodociągowych c. drogowej Zadanie 2 a. konstrukcyjno-budowlanej b. instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci sanitarnych: kanalizacyjnych, c. instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie instalacji elektrycznych wpisanymi na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, Do wykazu należy załączyć kopię dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień oraz kopię zaświadczenia o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego. 7. Potencjał techniczny - Sporządzenia i załączenia do oferty wykazu narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca. Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia, narzędzi i urządzeń, jeżeli wskazał takie w ofercie. 8. Informacja banku - Załączenia do oferty informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wymagane jest: Wykazanie minimalnej zdolności kredytowej w kwocie: dla zadania nr 1 - 1 500 000,00 złotych lub posiadanie na koncie firmowym środków finansowych w kwocie minimum 1 500 000,00zł lub posiadanie sumy środków finansowych i zdolności kredytowej w kwocie minimum 1 500 000,00 zł. dla zadania nr 2 - 500 000,00 złotych lub posiadanie na koncie firmowym środków finansowych w kwocie minimum 500 000,00 zł. lub posiadanie sumy środków finansowych i zdolności kredytowej w kwocie minimum 500 000,00 zł. 9.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia - Załączenia do oferty polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia, potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w kwocie minimum 300 000,00 zł..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminadobra.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dobra, 34-642 Dobra 233.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.02.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Dobra, 34-642 Dobra 233.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Rozbudowa i modernizacja sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w miejscowości Dobra.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Budowa kanalizacji sanitarnej - 9,41 km 2. Wymiana studzienek kanalizacyjnych na istniejącej sieci - 44 szt. 3. Budowa przyłączy kanalizacyjnych -176 mb/109 szt. 4. Budowa ujęć wody wraz z rurociągami zasilającymi - 5szt./1,2 km 5. Budowa sieci wodociągowej - 1,3 km 6. Budowa przyłączy wodociągowych - 518mb/38 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8, 45.23.32.22-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.08.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przebudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Dobra.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje zaprojektowanie i zrealizowanie I etapu przebudowy mechaniczno-biologicznej oczyszczalni ścieków w miejscowości Dobra.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.21.30-8, 45.25.21.27-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.