eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamienna Góra › DOSTAWA IMPLANTÓW DO ZESPOLEŃ KOSTNYCH DLA DOLNOŚLĄSKIEGO CENTRUM REHABILITACJI SP. Z O.O. W KAMIENNEJ GÓRZE

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-06-03

Kamienna Góra: DOSTAWA IMPLANTÓW DO ZESPOLEŃ KOSTNYCH DLA DOLNOŚLĄSKIEGO CENTRUM REHABILITACJI SP. Z O.O. W KAMIENNEJ GÓRZE
Numer ogłoszenia: 141536 - 2011; data zamieszczenia: 03.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 94182 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląskie Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o., ul. Korczaka 1, 58-400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 64 59 600, faks 075 64 59 601.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA IMPLANTÓW DO ZESPOLEŃ KOSTNYCH DLA DOLNOŚLĄSKIEGO CENTRUM REHABILITACJI SP. Z O.O. W KAMIENNEJ GÓRZE.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa implantów do zespoleń kostnych dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o. w Kamiennej Górze. 2. Przedmiot zamówienia podzielony został na 4 zadania: Zadanie 1 Płytki przykostne blokowane Zadanie 2 Drut Kirschnera, grotowkręty Shanza, gwoździe Rusha, śruby kostkowe Zadanie 3 Klamry kostne Zadanie 4 System ZESPOL 3. Szczegółowy opis implantów, a także ich szacunkowe ilości określono w tabelach zawartych w części II SIWZ. Rzeczywiste ilości zamawiane na podstawie umowy wynikać będą z bieżących potrzeb Zamawiającego i ich ostateczna ilość może ulec zmianie w stosunku do ilości określonych w tabelach. 4. Wszystkie oferowane implanty muszą być wprowadzone do obrotu i używania zgodnie z Ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 roku o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2010 Nr 107 poz.679). 5. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany: - w terminie 10 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy przekazać (udostępnić) Zamawiającemu na cały okres obowiązywania umowy instrumentarium do implantacji oferowanych implantów (dotyczy zadań nr 1, 3 i 4), - uzupełniać i serwisować udostępnione instrumentarium przez cały okres obowiązywania umowy, - przeszkolić wyznaczony personel medyczny Zamawiającego w zakresie techniki operacyjnej oferowanego systemu implantacji. 6. W ciągu 14 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy Wykonawca zobowiązany jest do stworzenia u Zamawiającego depozytu - banku implantów w pełnym zakresie rozmiarów. 7. Asortyment znajdujący się w depozycie Wykonawca zobowiązany będzie sukcesywnie uzupełniać, na podstawie zapotrzebowań Zamawiającego wynikających z bieżącego zużycia na potrzeby medyczne. Wykonawca zobowiązany będzie uzupełnić asortyment w terminie do 72 godzin licząc od terminu zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego. Termin ten nie obejmuje sobót i niedziel oraz innych dni ustawowo wolnych od pracy. 8. Wyroby będące w depozycie stanowią własność Wykonawcy. Po zakończeniu umowy niewykorzystane wyroby zwrócone zostaną Wykonawcy. 9. Przekazanie do depozytu, uzupełnianie asortymentu i zwrot niewykorzystanych wyrobów Wykonawcy odbywać się będzie na podstawie dokumentów zdawczo-odbiorczych. 10. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać wyroby opakowane i oznakowane w sposób umożliwiający ich prawidłowe przechowywanie i łatwe zidentyfikowanie. 11. Dostarczone wyroby muszą być nowe i wolne od wad oraz posiadać odpowiednio długi termin ważności, gwarantujący ich bezpieczne i zgodne z przeznaczeniem zastosowanie. 12. W przypadku wykrycia wad dostarczonych implantów lub ich niezgodności asortymentowej i ilościowej ze złożonym zapotrzebowaniem, Zamawiający niezwłocznie powiadomi o tym fakcie Wykonawcę i prześle mu protokół opisujący stwierdzone nieprawidłowości wraz z reklamowanymi implantami. W przypadku złożenia uzasadnionej reklamacji, Wykonawca zobowiązany jest wymienić niezwłocznie i na własny koszt towar wadliwy na wolny od wad i/lub dostarczyć (uzupełnić) asortyment i ilości zgodnie z zapotrzebowaniem. Uwzględnienie reklamacji przez Wykonawcę upoważniać będzie Zamawiającego do pobrania z depozytu wyrobu identycznego jak reklamowany. 13. Wykonawca na żądanie Zamawiającego zobowiązany jest pisemnie potwierdzić fakt przyjęcia reklamacji. 14. Miejscem dostawy jest Dolnośląskie Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o. w Kamiennej Górze z siedzibą przy ul. J. Korczaka 1, Pawilon I. Dostawa wyrobów do siedziby Zamawiającego odbywa się na koszt i ryzyko Wykonawcy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00 - Implanty ortopedyczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Płytki przykostne blokowane

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ChM Sp. z o.o., Lewickie 3B, 16-061 Juchnowiec Kościelny, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 64000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 71874,00

  • Oferta z najniższą ceną: 71874,00 / Oferta z najwyższą ceną: 132024,60

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Drut Kirschnera, grotowkręty Shanza, gwoździe Rusha, śruby kostkowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BHH Mikromed Sp. z o.o., ul. Katowicka 11, 42-530 Dąbrowa Górnicza, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3250,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2576,97

  • Oferta z najniższą ceną: 2576,97 / Oferta z najwyższą ceną: 2576,97

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: System ZESPOL

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BHH Mikromed Sp. z o.o., ul. Katowicka 11, 42-530 Dąbrowa Górnicza, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6987,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6947,76

  • Oferta z najniższą ceną: 6947,76 / Oferta z najwyższą ceną: 6947,76

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.