Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-26
Mińsk Mazowiecki: Dostawa i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego w części administracyjnej szpitala
Numer ogłoszenia: 141511 - 2008; data zamieszczenia: 26.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. Szpitalna 37, 05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 0-25 7583001, 7591810, fax 0-25 7591666.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.spzozmm.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego w części administracyjnej szpitala.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: a)dostawa bezterminowych licencji oprogramowania aplikacyjnego w zakresie części administracyjnej; część administracyjna - (moduły Finansowo - Księgowy, Kadry, Płace, Gospodarka magazynowa, Środki trwałe, Koszty, Kasa) b)dostawa licencji oprogramowania bazodanowego, z którym w sposób bezproblemowy będzie współpracowało oprogramowanie aplikacyjne w części administracyjnej oraz posiadane przez zamawiającego oprogramowanie systemowe; Uwaga! Zamawiający dopuszcza licencje terminowe dla oprogramowania bazodanowego na min. 2 lata użytkowania. c)wdrożenie oprogramowania w części administracyjnej wraz z oprogramowaniem bazodanowym; d)szkolenia personelu Zamawiającego z obsługi oprogramowania aplikacyjnego w części administracyjnej oraz administracji i obsługi oprogramowania bazodanowego; e)świadczenie usług gwarancyjnych i serwisowych wobec całości dostarczonego i zrealizowanego przedmiotu zamówienia
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.24.10.00 - Oprogramowanie komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Oryginalny kod CPV: 72.00.00.00 - Usługi komputerowe i podobne Kod CPV wg słownika 2008: 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia Oryginalny kod CPV: 72.26.80.00 - Usługi dostawy oprogramowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.26.80.00 - Usługi dostawy oprogramowania Oryginalny kod CPV: 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania Oryginalny kod CPV: 72.26.50.00 - Usługi konfiguracji oprogramowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.26.50.00 - Usługi konfiguracji oprogramowania Oryginalny kod CPV: 74.54.20.00 - Szkolenie pracowników Kod CPV wg słownika 2008: 79.63.20.00 - Szkolenie pracowników Oryginalny kod CPV: 72.26.70.00 - Usługi w zakresie serwisowania oprogramowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.26.70.00 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ustwy PZP,spełniają warunki okreslone w art.22 ust.1 ustawy PZP, posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie, złożą wymagane dokumenty opisane w SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału będzie odbywała się w oparciu o złożone dokumenty zgodnie z formułą spełnia/ nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełnione i podpisane: opis wymaganych funkcji przedmiotu zamówienia,formularz ofertowy, formularz cenowy, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, oświadczenie o obecności serwisanta, potencjał kadrowy, doświadczenie wykonawcy, wykaz informacji niezbędnych do realizacji umowy, pozostałe dokumenty wymagane w SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. funkcjonalność - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozmm.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespól Opieki Zdrowotnej 05-300 Mińsk Mazowiecki ul. Szpitalna 37.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z MIŃSKA MAZOWIECKIEGO
- "Budowa szkolnej Hali Sportowej w ZSZ Nr w 2 wraz z infrastrukturą towarzyszącą"
- Usługi medyczne z zakresu Medycyny Pracy dla pracowników RON i Żołnierzy Zawodowych 23. Bazy Lotnictwa Taktycznego oraz Jednostek Organizacyjnych będących na jej zaopatrzeniu.
- Sukcesywna dostawa ryb w 2026 roku
- Zakup sprzętu i wyposażenia niezbędnego do realizacji zadań z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej - sprzęt kwatermistrzowski
- Zakup sprzętu i wyposażenia niezbędnego do realizacji zadań z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej - sprzęt przeciwpowodziowy
- Zakup sprzętu i wyposażenia niezbędnego do realizacji zadań z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej - sprzęt elektroniczny
więcej: przetargi w Mińsku Mazowieckim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa nowego sprzętu komputerowego dla Zespołu Szkół Technicznych- Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Lesznie
- Odnowienie wsparcia technicznego oraz subskrypcji dla urządzeń Fortinet
- Dostawa oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej związana z realizacją projektu w ramach grantu "Cyberbezpieczny Samorząd - Cyberbezpieczna Gmina Karnice
- Dostawa i wdrożenie źródłowego systemu zarządzania tożsamością w Głównym Inspektoracie Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych.
- Dostawa sprzętu komputerowego ze środków własnych i z projektu "Wzmocnienie bezpieczeństwa cyfrowego Starostwa Powiatowego w Ostródzie i jednostkach podległych".
- Zakup wraz z wdrożeniem 2 serwerów, rozbudowa posiadanego serwera, zakup oprogramowania do backupu, zakup wraz z wdrożeniem serwera plików, zakup oprogramowania do zbierania i analizy logów.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





