eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Usługa dzierżawy urządzeń drukujących, systemu drukowania centralnego, obejmującego flotę urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek (sprzęt) oraz system zarządzania i monitorowania wydruków i rozpoznania tekstu OCR

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-09-06

Kielce: Usługa dzierżawy urządzeń drukujących, systemu drukowania centralnego, obejmującego flotę urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek (sprzęt) oraz system zarządzania i monitorowania wydruków i rozpoznania tekstu OCR
Numer ogłoszenia: 141316 - 2016; data zamieszczenia: 06.09.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 159087 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Kielecki - Starostwo Powiatowe w Kielcach, ul. Wrzosowa 44, 25-211 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 200 12 00, faks 41 200 12 10.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa dzierżawy urządzeń drukujących, systemu drukowania centralnego, obejmującego flotę urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek (sprzęt) oraz system zarządzania i monitorowania wydruków i rozpoznania tekstu OCR.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest 36 (trzydziestosześcio) miesięczna usługa dzierżawy urządzeń drukujących, systemu drukowania centralnego, obejmującego flotę urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek (sprzęt) oraz systemu zarządzania i monitorowania wydruków i rozpoznawania tekstu OCR, obejmująca swym zakresem: 1.1. dzierżawę kolorowych urządzeń wielofunkcyjnych A3 i A4, monochromatycznych urządzeń wielofunkcyjnych A3 oraz drukarek laserowych monochromatycznych A4 w ilości opisanej w ust. 2 ppkt 2.1 w raz z dostawą materiałów eksploatacyjnych, 1.2. wdrożenie Systemu rozliczania kosztów wraz z systemem wydruku podążającego oraz system monitoringu stanu urządzeń, 1.3. wdrożenie Systemu rozpoznawania tekstu OCR z dokumentów skanowanych, umożliwiający wykonanie czynności rozpoznania poprzez wysłanie zeskanowanego dokumentu pod wskazany adres poczty elektronicznej e-mail w domenie wewnętrznej, 1.4. serwis wymienionych wyżej urządzeń i systemów, 1.5. obsługę serwisową urządzeń drukujących, będących w użytkowaniu przez Zamawiającego, wykazanych w Załączniku nr 2 do SIWZ Wykaz urządzeń Zamawiającego. 2. W ramach realizacji opisanego powyżej przedmiotu zamówienia, Wykonawca: 2.1. Wydzierżawi łącznie 76 sztuk urządzeń drukujących (zgodnie z poniższym wykazem), przeprowadzi ich montaż i uruchomienie w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. 2.2. Podłączy urządzenia do sieci elektrycznej i teleinformatycznej. 2.3. Zainstaluje wszystkie materiały eksploatacyjne (z wyjątkiem papieru) niezbędne do prawidłowej pracy urządzeń. 2.4. Wykona instalację, konfigurację i integrację dostarczanych w ramach Zamówienia Systemów wraz z urządzeniami drukującymi, zaprogramuje poszczególne funkcje umożliwiające korzystanie z funkcjonalności urządzeń. 2.5. Wykona instalację, konfigurację i integrację Systemu zarządzania drukiem z systemem kart zbliżeniowych Zamawiającego (przy udziale służb informatycznych Zamawiającego) 2.6. Wykona instalację konfigurację i integrację Systemu zarządzania drukiem z systemem Microsoft Active Directory (przy udziale służb informatycznych Zamawiającego), 2.7. Wykona instalację niezbędnych sterowników opracowując i wdrażając optymalny sposób automatycznej instalacji sterowników urządzeń na stacjach klienckich i serwerach (przy udziale służb informatycznych Zamawiającego). 3 Szacowana ilość wydruków w okresie trwania umowy (36 miesięcy) wynosi 7 410 000 stron w tym: 3.1. 6 650 000 arkuszy A4 monochromatycznych 3.2. 760 000 arkuszy A4 kolorowych 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zwiera Załącznik nr 1 do SIWZ Opis Przedmiotu Zamówienia. 5. Zamawiający na etapie oceny ofert może żądać przeprowadzenia testów zaoferowanego rozwiązania w siedzibie Zamawiającego, celem potwierdzenia spełnienia wymagań zapisanych w specyfikacji. W celu przeprowadzenia testów Oferent/Wykonawca dostarczy niezbędną infrastrukturę sprzętowo-programową wystarczającą do przeprowadzenia testów oferowanego rozwiązania, w tym m.in. 2 modele oferowanych urządzeń wielofunkcyjnych (jedno urządzenie A3 i jedno urządzenie A4) wyposażone w czytniki kart oraz zaoferowane rozwiązania programowe. Termin przeprowadzenia testów będzie nie krótszy niż 5 dni roboczych od pisemnego wezwania przesłanego przez Zamawiającego. W ramach przeprowadzonych testów Zamawiający może żądać prezentacji wszystkich wymaganych funkcjonalności oferowanego rozwiązania. Brak wykazania co najmniej jednej funkcjonalności Systemu, wymaganej w Załączniku nr 1 do SIWZ Opis Przedmiotu Zamówienia., skutkuje odrzuceniem oferty Wykonawcy, biorącego udział w teście. 6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany lokalizacji, ilości oraz asortymentu urządzeń, poprzez zmniejszenie lub zwiększenie ich liczby, w zakresie do 10% ilości urządzeń objętych niniejszym zamówieniem. Zmiana taka nie będzie miała wpływu na zaoferowaną w postępowaniu cenę ogólną za usługę dzierżawy (abonament) oraz nie będzie miała znaczenia dla sposobu obliczania wynagrodzenia. Każda inna konieczność, niż opisana powyżej, wymagać będzie stosownego aneksowania obowiązującej umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.00.00 - Usługi związane z drukowaniem 50.30.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi dotyczące komputerów osobistych, sprzętu biurowego, sprzętu telekomunikacyjnego i audiowizualnego 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.09.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Kwant s.c., Z Skoczylas, K. Sowa, al. Solidarności 15A, 25-323 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 646341,46 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 788553,00

  • Oferta z najniższą ceną: 788553,00 / Oferta z najwyższą ceną: 788553,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.