To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-09-25
Lublin: Dostawa materiałów jednorazowego użytku na oddział kardiologii interwencyjnej
Numer ogłoszenia: 141299 - 2015; data zamieszczenia: 25.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 119521 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 1 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lublinie, Al. Racławickie 23, 20-049 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 718 32 03, faks 81 718 32 03.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów jednorazowego użytku na oddział kardiologii interwencyjnej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów jednorazowego użytku na oddział kardiologii interwencyjnej: Część nr 1. Obłożenia do koronografi i koronoplastyki Część nr 2. Sprzęt jednorazowego użytku do kardiologii interwencyjnej Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zawarty jest w załączniku do SIWZ - Formularze cenowe (załącznik nr 1.1 i nr 1.2 ) wraz z opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1.1a i nr 1.2a) na poszczególne części zamówienia 1-2.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00 - Cewniki 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Obłożenia do koronografi i koronoplastyki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.09.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Aesculap Chifa Sp. z o. o., ul. Tysiąclecia 14, 64-300 Nowy Tomyśl, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 162416,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 175302,90
Oferta z najniższą ceną: 9714,60 / Oferta z najwyższą ceną: 175302,90
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Sprzęt jednorazowego użytku do kardiologii interwencyjnej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.09.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MDS Cardio Sp. z o. o., ul. Transportowców 11, 02-858 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 136105,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 146993,40
Oferta z najniższą ceną: 146993,40 / Oferta z najwyższą ceną: 146993,40
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa oprzyrządowania systemu neuromonitoringu do operacji tarczycy na potrzeby COZL
- Dostawa artykułów różnych, suchych i przypraw dla Zespołu Szkół nr 13 w Lublinie w okresie od 1.09.2025 roku do 31.12.2026 roku
- Dostawa mrożonek i ryb dla Zespołu Szkół nr 13 w Lublinie w okresie od 1.09.2025 roku do 31.12.2026 roku
- Dostawa wyrobów garmażeryjnych dla Zespołu Szkół nr 13 w Lublinie w okresie od 1.09.2025 roku do 31.12.2026 roku
- Kompleksowa organizacja cyklu warsztatów online pn. "Ekspansja zagraniczna firm z województwa lubelskiego" dla mikro, małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP) z województwa lubelskiego
- Dostawa zestawów pilarza
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa probówek okrągłodennych o jałowej wykalibrowanej próżni umożliwiających pobranie próbek krwi w systemie zamkniętym oraz dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego jednorazowego użytkuZP/TP-13/25
- Dostawa wyrobów medycznych dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie - PAKIET NR 4 i NR 5
- Dostawa jednorazowych wyrobów medycznych
- Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku - Zdroju
- EOP.332.20.25 Dostawa materiałów medycznych i środków dezynfekcyjnych do SP ZOZ WSPR w Białymstoku
- Dostawa sprzętu ogólnomedycznego
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.