eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Augustów › A-220-1/09 Ochrona osób i mienia w obiektach Sądu Rejonowego w Augustowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-11

Augustów: A-220-1/09 Ochrona osób i mienia w obiektach Sądu Rejonowego w Augustowie
Numer ogłoszenia: 141210 - 2009; data zamieszczenia: 11.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Augustowie , ul. Młyńska 59, 16-300 Augustów, woj. podlaskie, tel. 0-87 643 72 34, faks 0-87 643 21 31.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.augustow.sr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: A-220-1/09 Ochrona osób i mienia w obiektach Sądu Rejonowego w Augustowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: usługi ochroniarskie (zgodnie z kodem Wspólnego Słownika Zamówień - 79710000-4) - ochrona osób i mienia w obiektach Sądu Rejonowego w Augustowie przy ul. Młyńskiej 59 i 3 Maja 43. Opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia w obiektach Sądu Rejonowego w Augustowie przy ul. Młyńskiej 59 i 3 Maja 43, w godzinach określonych w pkt. b), w formie: - bezpośredniej ochrony fizycznej stałej oraz polegającej na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych, w godzinach określonych w pkt. b). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: a) zakres stałej ochrony obiektów oraz obowiązki pracowników ochrony w szczególności dotyczą: - zapewnienie bezpieczeństwa osobowego pracownikom Zamawiającego oraz innym osobom przebywającym w pomieszczeniach Zamawiającego; - stała ochrona pomieszczeń urządzeń i terenu przed dostępem do nich osób nieuprawnionych, poprzez ciągłe monitorowanie miejsc, będących w zasięgu kamer oraz przeprowadzanie kontroli pomieszczeń i otoczenia po godzinach urzędowania Sądu; - kontrola wjazdów i wyjazdów samochodów na teren zamknięty strefy administracyjnej, przy pomocy urządzeń monitorujących i wykazu pojazdów uprawnionych; - kontrola otwieranie i zamykanie bramy wjazdowej na posesję budynku Sądu Rejonowego przy ul. Młyńskiej 59 oraz przy ul. 3 Maja 43.; - w dni urzędowania sądu otwieranie drzwi wejściowych; - wydawanie i przyjmowanie kluczy od pomieszczeń sądowych dla pracowników, wg posiadanego na dyżurce wykazu osób uprawnionych do ich pobrania, za pokwitowaniem w ,,Książce wydawania kluczy; - w razie stwierdzenia zagrożeń zaistniałych na terenie chronionego obiektu natychmiastowe zawiadamianie Zamawiającego oraz policji, a w razie potrzeby- wzywanie straży pożarnej i pogotowia ratunkowego; - wyłączanie zbędnego oświetlenia w obiektach sądowych po godzinach urzędowania sądów; - prowadzenie ewidencji osób, które za zgodą przełożonych wykonują pracę na terenie chronionym po godzinach urzędowania; - zabranianie osobom nieupoważnionym przebywania na terenie chronionym po godzinach urzędowania, z wyjątkiem osób usuwających awarie: elektryczne, wodno- kanalizacyjne, ciepłownicze oraz systemów alarmowych i urządzeń monitorujących; - czuwanie nad sprawnością sygnalizacji alarmowej, ppoż. i antywłamaniowej, telewizji przemysłowej oraz kontroli dostępu, a w przypadku stwierdzenia awarii natychmiastowe zawiadamianie stacji monitorowania- tel. (087) 5670299 i Zamawiającego; - uzbrajanie i rozbrajanie urządzeń antywłamaniowych, po uprzednim upewnieniu się, że nikt nie przebywa w danej strefie, objętej ww. systemem; - ochrona mienia Sądu kontrola jego zabezpieczenia przed kradzieżą, zniszczeniem, pożarem i innymi zdarzeniami losowymi; - postępowanie zgodne z instrukcją alarmową ppoż. i bhp oraz zasadami postępowania w wypadku zagrożenia bezpieczeństwa życia ludzi; - dbanie o schludny wygląd osobisty, kulturę, takt i szacunek dla pracowników i interesantów sądów; - kierowanie interesantów sądu do właściwych miejsc ich obsługi; - wykonywanie innych zadań stawianych doraźnie przez przełożonych w zakresie ochrony fizycznej obiektów sądowych; - sporządzanie meldunku pisemnego w ,,Książce zdarzeń stałego dyżuru przed zakończeniem stałego dyżuru a następnie po przybyciu zmiennika, podpisywanie przez obu zdania i przyjęcia dyżuru. b) czas pełnienia stałego dyżuru: 1. Jeden posterunek na stanowisku monitoringu - jednoosobowy całodobowy przez wszystkie dni roku w budynku Sądu Rejonowego przy ul. Młyńskiej 59; 2. Jeden posterunek przy wejściu głównym w budynku przy ul. Młyńskiej 59 - jednoosobowy w dniach urzędowania Sądu - w poniedziałki od 8.00 do 18.00 od wtorku do piątku od 7.00 do 16.00; 3. Jeden posterunek przy wejściu głównym w budynku przy u. 3 Maja 43- jednoosobowy w dniach urzędowania Sadu - w poniedziałki od 7.30 do 18.00 od wtorku do piątku od 7.00 do 16.00;.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 30.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Opis warunków udziału w postępowaniu: 1) Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2. Warunki szczegółowe wymagane od wykonawców: a) wykonawca powinien posiadać aktualną koncesję na prowadzenie działalności objętej zamówieniem wydanej przez MSWiA, o której mowa w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 j. t. z późn. zm.); b) wykonawca zapewni do realizacji usługi niezbędna ilość pracowników ochrony; c) każdy z pracowników przewidzianych do wykonywania przedmiotu zamówienia będzie posiadał aktualne poświadczenie bezpieczeństwa osobowego, upoważniające do dostępu do informacji niejawnych, stanowiących tajemnicę służbową o klauzuli poufne, wydane zgodnie z ustawą z dnia 22 stycznia 1999 r. o ochronie informacji niejawnych ( tekst jednolity; Dz. U. z 2005 r. Nr 196, poz. 1631 z późn. zm.), a w przypadku braku takiego poświadczenia wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, wystąpi z wnioskiem do Prezesa Sądu Okręgowego w Suwałkach, w trybie art. 76 ust. 1 i 3 cyt. wyżej ustawy o przeprowadzenie zwykłego postępowania sprawdzającego wobec pracowników, którzy wykonywać będą przedmiot zamówienia; ponadto każda z tych osób powinna posiadać zaświadczenie o odbytym przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych; d) każdy z pracowników przewidzianych do wykonywania przedmiotu zamówienia będzie posiadał licencję pierwszego lub drugiego stopnia pracownika ochrony fizycznej; e) każdy z pracowników przewidzianych do wykonywania przedmiotu umowy, przed zawarciem umowy złoży aktualne zapytanie o karalność z Krajowego Rejestru Karnego; f) wykonawca zapewni nadzór nad wykonaniem umowy na miejscu - wyznaczy pracownika (pracowników) ochrony fizycznej, posiadającego licencję drugiego stopnia, odpowiedzialnego za organizowanie i kierowanie zespołem ochrony fizycznej; g) wykonawca opracuje projekt Instrukcji ochrony obiektów sądów w nieprzekraczalnym terminie 2 tygodni od rozpoczęcia wykonania zamówienia, która po uzyskaniu pisemnego zatwierdzenia przez Zamawiającego, stanowić będzie integralną część umowy; h) wykonawca powinien w ciągu ostatnich trzech lat (2006-2009), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, świadczyć usługi ochrony osób i mienia w minimum 3 obiektach użyteczności publicznej. Zamawiający informuje, że przy ocenie tego warunku będzie uwzględniał tylko takie usługi, z których każda spełnia następujące warunki: - świadczenie usług na podstawie umowy przez okres minimum 12 miesięcy, - usługi potwierdzone referencjami;.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów: a) aktualny odpis z właściwego rejestru (np. Krajowego Rejestru Sądowego) albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - kopia dokumentu ( dokumentów ) poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę osoby uprawnioną uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert- kopia dokumentu ( dokumentów ) poświadczona za zgodność z oryginałem -przez osobę osoby uprawnioną uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawcy prowadzący działalność w formie spółki jawnej, w zakresie zaświadczeń, o których mowa w lit. b), w tym także w zakresie zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego, muszą co najmniej przedłożyć zaświadczenie wystawione na spółkę - kopia dokumentu (dokumentów) poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę osoby uprawnioną uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, c) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - kopia dokumentu ( dokumentów ) poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę osoby uprawnioną uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, d) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - kopia dokumentu ( dokumentów ) poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę osoby uprawnioną uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, e) aktualną koncesję na prowadzenie działalności objętej zamówieniem wydanej przez MSWiA, o której mowa w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia ( tekst jednolity; Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221, z późn. zm. ); f) polisa ubezpieczeniowa OC w zakresie wykonywanej działalności gospodarczej na kwotę minimum 100.000,00 zł, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; g) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług ochrony osób i mienia (2006-2009), o których mowa w rozdz. VIII, ust. 2, lit. h)- załącznik nr 2; h) wykaz pracowników, którzy będą wykonywać zamówienie, z załączeniem oświadczenia o niekaralności, złożonego przez każdego z pracowników- załącznik nr 3; 2. Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą: - formularz ofertowy wraz z oświadczeniem, potwierdzającym spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik Nr 1. - oświadczenie o zapoznaniu się z projektem umowy- załącznik nr 4, oraz jego akceptacji. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.augustow.sr.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy w Augustowie ul. Młyńska 59 16-300 Augustów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Biuro podawcze Sądu Rejonowego w Augustowie ul. Młyńska 59 16-300 Augustów.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.