To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-06-28
Łask: Świadczenie usług doradztwa prawnego i podatkowego
polegających na przygotowaniu kompleksowej analizy dotyczącej
możliwości optymalizacji rozliczeń VAT dokonywanych przez Gminę Łask
Numer ogłoszenia: 141189 - 2012; data zamieszczenia: 28.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 93891 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łask, ul. Warszawska 14, 98-100 Łask, woj. łódzkie, tel. 043 6768300, faks 043 6768388.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług doradztwa prawnego i podatkowego polegających na przygotowaniu kompleksowej analizy dotyczącej możliwości optymalizacji rozliczeń VAT dokonywanych przez Gminę Łask.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia są usługi doradztwa prawnego i podatkowego polegające na przygotowaniu kompleksowej analizy dotyczącej możliwości optymalizacji rozliczeń VAT dokonywanych przez Gminę Łask oraz usługi polegające na zastępstwie procesowym przed sądami administracyjnymi oraz organami podatkowymi w zakresie rozliczeń podatków od towarów i usług oraz doradztwie w zakresie przedmiotowego zastępstwa procesowego. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. OPRACOWANIE RAPORTU/AUDYTU: 1) Przegląd podstawowych obszarów działalności Zamawiającego oraz jego jednostek organizacyjnych, które mogą przyczynić się do optymalizacji rozliczeń podatku VAT przez Zamawiającego, 2) Opracowanie, po zakończeni przeglądu wstępnego, raportu zawierającego ocenę istniejącego stanu rozliczeń VAT oraz rekomendacje wykonawcy. Raport będzie zawierał następujące zagadnienia: a) Prezentacja możliwych obszarów optymalizacji rozliczeń VAT dokonanych przez Zamawiającego, b) Wstępne oszacowanie możliwej do odzyskania przez Zamawiającego kwoty VAT, c) Oszacowanie prawdopodobieństwa skutecznej implementacji proponowanych rozwiązań optymalizacyjnych, d) Oszacowanie, zgodnie z najlepszą wiedzą i doświadczeniem zawodowym Wykonawcy, poziomu ryzyka zakwestionowania przezorgany podatkowe zaprezentowanych rozwiązań optymalizacyjnych, e) Rekomendacje oraz wskazanie praktycznych działań zmierzających do implementacji rozwiązań optymalizacji, w tym zmian w strukturze organizacyjnej Zamawiającego, f) Rekomendacje oraz wskazanie praktycznych działań zmierzających do zminimalizowania ryzyka zakwestionowania przez organy podatkowe zaprezentowanych i zaimplementowanych rozwiązań optymalizacyjnych. 2. ODZYSKIWANIE PODATKU VAT: Podjęcie działań zmierzających do zrealizowania oszczędności we wskazanych w raporcie obszarach rozliczeń VAT dokonywanych przez Zamawiającego, to jest do odzyskania kwot podatku VAT w drodze postępowania podatkowego lub sądowo - administracyjnego. Działania te będą polegały w szczególności na: a) przygotowaniu korekt przeszłych rozliczeń VAT oraz przygotowaniu bieżących i przyszłych rozliczeń VAT, b) przygotowaniu wniosków o indywidualne interpretacje prawa podatkowego, c) reprezentowaniu na podstawie udzielonego Wykonawcy pełnomocnictwa, w postępowaniu o wydanie indywidualnej interpretacji prawa podatkowego lub postępowaniu o stwierdzeniu nadpłaty przed organami podatkowymi i sądami administracyjnymi, d) reprezentowanie Zamawiającego przed organami podatkowymi oraz sądami administracyjnymi w celu obrony stanowiska zamawiającego bezpośrednio wynikającego ze złożonych wniosków dotyczących rozliczeń podatków VAT oraz związanych z wdrożeniem rekomendacji Wykonawcy 3. UWAGI KOŃCOWE: 3.1. Przedmiot zamówienia obejmuje zdarzenia i transakcje Zamawiającego, które: a) miały miejsce w przeszłości, b) są dokonywane obecnie, c) będą realizowane w budżecie obecnym oraz przyszłym, d) inne przyszłe zdarzenia, o ile takie żądanie zgłosi Zamawiający w trakcie trwania umowy na realizacje przedmiotowej umowy; 3.2. Zastosowanie wskazanych przez Wykonawcę rozwiązań w ramach fazy optymalizacyjnej będzie każdorazowo wymagało zgody Zamawiającego. Zamawiający może podjąć decyzję o: a) pełnej akceptacji rekomendacji Wykonawcy, b) akceptacji jedynie wybranych rekomendacji, c) zawieszeniu realizacji fazy optymalizacyjnej, d) rezygnacji z realizacji fazy optymalizacyjnej..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.22.10.00 - Usługi w zakresie doradztwa podatkowego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DELOITTE LEGAL, GIZICKI I WSPÓLNICY SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
DELOITTE LEGAL, GIZICKI I WSPÓLNICY SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- Deloitte Legal, Pasternak i Wspólnicy Kancelaria Prawnicza Sp. k, Al. Jana Pawła II 19, 00-854 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 700000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 738000,00
Oferta z najniższą ceną: 124000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 738000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁASKA
- Rewitalizacja zabytkowego budynku Muzeum Historii Łasku
- Budowa wodociągu w m. Rokitnica - etap III w ramach zadania budżetowego "Rozbudowa sieci wodociągowej w Gminie Łask"
- Dostawa artykułów biurowych
- Zakup busa dla ZKM w Łasku
- Przebudowa dróg gminnych w Woli Łaskiej i Ostrowie
- Wykonanie usługi wykaszania poboczy i skarp rowów przydrożnych oraz rowów odprowadzających wody opadowe z kanalizacji deszczowej na terenie gminy Łask w 2025 roku
więcej: przetargi w Łasku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.