eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radomin › Zakup komputera przenośnego z oprogramowaniem, projektora multimedialnego, ekranu projekcyjnego oraz zestawu bezprzewodowego z mikrofonem dla Urzędu Gminy Radomin

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-02

Radomin: Zakup komputera przenośnego z oprogramowaniem, projektora multimedialnego, ekranu projekcyjnego oraz zestawu bezprzewodowego z mikrofonem dla Urzędu Gminy Radomin
Numer ogłoszenia: 141178 - 2012; data zamieszczenia: 02.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Radomin , Radomin 1a, 87-404 Radomin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6837522.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup komputera przenośnego z oprogramowaniem, projektora multimedialnego, ekranu projekcyjnego oraz zestawu bezprzewodowego z mikrofonem dla Urzędu Gminy Radomin.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego: komputera przenośnego z oprogramowaniem, projektora multimedialnego, ekranu projekcyjnego oraz zestawu bezprzewodowego z mikrofonem, przeznaczonych do prezentacji materiałów szkoleniowych oraz umożliwienia przekazywania informacji i bezpośredniego komunikowania się w trakcie szkolenia. 1) Komputer przenośny z systemem operacyjnym, torbą ( do przechowywania i przenoszenia) oraz myszą. Parametry i funkcje: 1. Ekran 1. Matryca w przedziale 16cali -17,3cali antyodblaskowa 2. Rozdzielczość natywna min. 1600 x 900 3. Podświetlanie LED 2. Chipset Dostosowany do oferowanego procesora. W ofercie podać oznaczenie (typ) zainstalowanego chipsetu. 3. Procesor Osiągający w teście PassMark Performance Test 7.0 wynik CPU Mark min. 2500 pkt. W ofercie podać wynik określony na podstawie średnich pomiarów opublikowanych na stronie http://www.cpubenchmark.net/ dla zaoferowanego procesora. Do oferty załączyć wydruk ze wskazanej strony Internetowej potwierdzający powyższe oraz dodać oznaczenie oraz (typ) zainstalowanego procesora. 4. Pamięć RAM Min. 4 GB DDR3 min. 1066MHz. Pamięć współpracuje z szyną danych komputera z nominalną częstotliwością pracy zaoferowanego modułu. Jedno gniazdo pamięci pozostaje nieobsadzone. 5. Dysk twardy Min. 500 GB SATA, 7200 obr./min. transfer danych min. 3,0 Gb/s; wyposażony w system automatycznego parkowania głowicy podczas nagłego upadku komputera. 6. Karta graficzna Zintegrowana lub autonomiczna. Karta winna zapewniać prace w trybach: -Single, Clone, Dual view. 7. Audio Zintegrowana karta, wbudowane głośniki. 8. Łączność przewodowa Wbudowana karta sieciowa Gigabit Ethernet network 100/1000 9. Łączność bezprzewodowa 1. Wbudowany Wireless LAN: 802.11 b/g/n (antena wbudowana) 2. Wbudowany moduł Bluetooth v. 3.0 10. Porty/złącza 1 1. Złącze sieci przewodowej RJ-45 2. min. 3 x USB (w tym min. jedno złącze w standardzie 3.0), 3. 1 x graficzne 15 stykowe D-Sub 4. 1 x HDMI (lub Display Port) 5. 1 x złącze słuchawek, 6. 1 x złącze mikrofonu, 7. zintegrowany czytnik kart SD. 11. Klawiatura i urządzenie wskazujące 1. Klawiatura min. 83 klawiszy (układ US -QWERTY) z klawiszem Windows (WinKey, Start) 2. min. TouchPad10 12. Napęd optyczny DVD+/-RW DL wewnętrzny niewychodzacy poza obrys obudowy notebooka. 13. Zasilanie z sieci 230 V ~ 14. Zainstalowany system operacyjny Microsoft WindowsR 7 Professional 64-Bit (OEM) 15 BIOS 1. W pamięci Flash, funkcja w BIOS wprowadzająca dwa poziomy dostępu: dla użytkownika oraz administratora. 2. Funkcja blokowania wejścia do BIOS oraz blokowania startu systemu operacyjnego. 3. Funkcja blokowania/odblokowania BOOT-owania stacji roboczej z zewnętrznych urządzeń. 4. Komputer bez uruchamiania systemu operacyjnego musi posiadać: a) możliwość ustawienia hasła użytkownika, hasła administratora oraz możliwość ustawienia następujących zależności pomiędzy nimi: brak możliwości zmiany hasła pozwalającego na uruchomienie systemu bez podania hasła administratora, b) możliwość ustawienia zależności pomiędzy hasłem administratora a hasłem użytkownika tak, aby wprowadzenie zmian w BIOS było możliwe wyłącznie po podaniu hasła administratora. c) możliwość ustawienia hasła do dysku twardego, 16. Licencjonowane oprogramowanie Zainstalowany Microsoft WindowsR 7 Professional 64-Bit PL (OEM). Zamawiający dopuszcza systemy/oprogramowania równoważne w zakresie wszystkich funkcji oferowanych przez ww. produkt; zaoferowany system równoważny musi zapewniać pełną kompatybilność i zgodność z obecnie zainstalowanym i pracującym u zamawiającego oprogramowaniem biurowym, antywirusowym, narzędziowym, systemowym (dla stacji roboczych i serwerów) pracujących na systemach operacyjnych Microsoft Windows w wersjach 32 i 64 bity oraz własnym zgodnym z Microsoft Windows, niewymagającym dodatkowych nakładów finansowych ze strony zamawiającego w celu dostosowania. W odniesieniu do systemu operacyjnego oferowane oprogramowanie równoważne w szczególności musi zapewniać pełne wsparcie dla stosowanych przez Zamawiającego mechanizmów Microsoft Active Directory zbudowanego na MS Serwer 2008 wraz z pełną obsługą Group Policy Object. 17. Odbudowa po awarii 1. Dołączone nośniki do odbudowy systemu operacyjnego Microsoft WindowsR 7 Professional 64-Bit PL (lub równoważny), 2. Dołączone nośniki ze sterownikami do systemów Microsoft Microsoft WindowsR 7 Professional 64-Bit PL lub wskazany serwis internetowy (należy podać adres) umożliwiający ich pobranie, Wsparcie techniczne producenta Producent sprzętu prowadzi wsparcie dla oferowanych produktów umożliwiając dostęp przez stronę internetową do najnowszych sterowników i uaktualnień w tym dla zaoferowanego komputera. Witryna musi być wyposażona we wbudowaną wyszukiwarkę odpowiednich plików przez wskazanie TYPU komputera - w ofercie należy podać aktualny adres strony internetowej. Witryna musi zawierać dane dot. daty lub wersji poszczególnych sterowników/aktualizacji/oprogramowania. Zamawiający nie zaakceptuje wskazania adresu strony przygotowanej wyłącznie dla potrzeb tego postępowania oraz strony wymagającej uwierzytelnienia za pomocą specjalnego kodu lub numeru seryjnego (fakultatywnie podanie numeru seryjnego może być jedynie elementem wspomagającym proces wyszukiwania lecz nie może być obligatoryjnie wymagane). Serwis sprzętu świadczony w miejscu eksploatacji. Warunki gwarancji 36 miesięcy od daty dostawy w miejscu dostarczenia laptopa. Przyjazd serwisu - następny dzień roboczy po otrzymaniu zgłoszenia. Serwis urządzeń musi być realizowany przez producenta sprzętu lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta.. Laptop powinien być dostarczony w komplecie z myszą bezprzewodową oraz torbą do jego przenoszenia. 2) Pakiet Office do komputera przenośnego Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 sztuki licencji z prawem do użytku komercyjnego (zamawiający jednostki to administracja samorządowa ) wraz z niepowtarzalnymi (unikalnymi) kluczami oprogramowania Microsoft Office 2010 PL 32/64 bit w wersji zawierającej min. następujące komponenty: Word, Excel, PowerPoint i Outlook (nie może być to licencja typu OEM) lub oprogramowanie równoważne pod względem funkcjonalności dla zamawiającego. Oprogramowanie będzie wykorzystywane do celów biurowych. Okres użytkowania licencji przez ww. jednostkę - czas nieokreślony. Zaoferowane oprogramowanie (licencja) ponadto musi zapewnić: 1) prawo do aktualizacji rozumiane, jako prawo do pobierania i instalowania za darmo publikowanych łat, patchy, hot- fixow, service packów, aktualizacji zabezpieczeń oraz innych darmowych aktualizacji wystawianych na ogólnodostępnej stronie internetowej producenta oprogramowania, 2) aktualizacje zabezpieczeń, hot-fixy, service packi mają być dostępne z wykorzystaniem wbudowanych, automatycznych narzędzi do ich pobierania z dedykowanej strony internetowej producenta oprogramowania oraz dostępne do pobrania ręcznego z serwerów producenta oprogramowania, 3) zapewnienie pełnej kompatybilności i zgodności z obecnie zainstalowanym i pracującym u zamawiającego oprogramowaniem biurowym, antywirusowym, narzędziowym, systemowym (dla stacji roboczych i serwerów) pracujących na systemach operacyjnych Microsoft Windows w wersjach 32 i 64 bity oraz własnym zgodnym z Microsoft Windows, niewymagającym dodatkowych nakładów finansowych ze strony zamawiającego w celu dostosowania; 4) zaoferowane oprogramowanie nie może wymagać od zamawiającego organizowania dodatkowych szkoleń z jego obsługi. W przypadku złożenia oferty z produktami równoważnymi należy do oferty załączyć oświadczenie producenta tego oprogramowania, że oferowane oprogramowanie jest równoważne pod względem funkcjonalności z oprogramowaniem Microsoft i że spełnia wszystkie wymogi określone w SIWZ oraz zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że oferowane produkty odpowiadają specyfikacjom technicznym oprogramowania Microsoft. Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania ustawy Prawo autorskie i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006 roku, Nr 90, poz. 631 ze zm.). Opis przedmiotu zamówienia zgodnie z art. 30 ust. 4 Pzp: kod: 48310000-4, nazwa: Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów. 3). Program antywirusowy do komputera. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 sztuki licencji z prawem do użytku komercyjnego (zamawiający jednostki to administracja samorządowa) wraz z niepowtarzalnym (unikalnym) kluczem do oprogramowania antywirusowego. Czas użytkowania licencji - 36 miesięcy. Oprogramowanie antywirusowe powinno wykazywać się wysoką skutecznością w wykrywaniu naruszeń bezpieczeństwa a także mieć niski stopień obciążenia systemu. 4) Projektor multimedialny: Parametry i funkcje: - kompatybilność z komputerem przenośnym; - zapewnienie pracy ciągłej 24 h; - jasność min. 2200 lumenów ( ANSI ); - kontrast 3000:1 ; - rozdzielczość min. 1021x 768 lub 1920x1080 - proporcje obrazu z możliwością ustawiania; - automatyczna korekta efektu trapezowego - pion +/- 30 stopni i poziom +/- 30 stopni - głośniki - głośność pracy max. do 32 dB; - menu wyświetlane na ekranie po polsku ; - możliwość ręcznego ustawiania ostrości; - szybki start- automatyczny start - wejście S-Video; - wyjście -Audio n.p. 1x mini jack - technologia obrazu LCD lub DLP lub równoważna - złącze komputerowe także dla USB; - lampa o żywotności min 3000 h ( w trybie ECO- do 5000 h); - moc lampy ok. 180W; - odległość projekcji od 1mb do max 12mb; - gwarancja na projektor - min 36 m-cy; - gwarancja na lampę - min. 12 m-cy lub min 1000 h pracy lampy; - instrukcja obsługi i karta gwarancyjna; - osłona na obiektyw, kable zasilające, pilot, baterie do pilota; - torba do przechowywania z uchwytem ( możliwość przenoszenia) ; 5) Ekran projekcyjny na trójnogu - stojący: Parametry i funkcje: - kolor ekranu- biały matowy , zwijany montowany ( zawieszany ) na trójnogu stojącym ; - przekątna ekranu ok. 170 cm; - wysokość statywu 170-200cm - proporcja obrazu dostosowana do projektora multimedialnego; - skala jasności 1.0 - 1.2 ( DIN) - pow. robocza 200x 200cm - kąt odbicia ( widzenia) min.150 stopni; - ekran przystosowany do projektorów LCD , DLP lub równoważny; - zintegrowany ze statywem uchwyt pozwalający wyeliminować efekt Keystona poprzez odchylenie ekranu od pionu, - proste rozkładanie zestawu; - regulacja wysokości dolnej krawędzi ekranu; - gwarancja min. 24 miesiące ( zależna od producenta) - torba lub pokrowiec z uchwytem do przechowywania i przenoszenia - instrukcja obsługi ( jeżeli producent załączył) oraz karta gwarancyjna. 6) Zestaw bezprzewodowy z mikrofonem Parametry i funkcje: Odbiornik z mikrofonem doręcznym ( nadajnikiem ): - moc wyjściowa 30W - regulacja głośności i progu wyciszenia szumów (squelch) - diodowy wskaźnik poziomu sygnału - moc nadawcza <10mW - odstęp szumów > 80dB - pasmo przenoszenia 50-15 000Hz, ?3dB - dynamika 100dB - zniekształcenia nieliniowe < 0,8% - zasięg około 30m - zasilanie nadajnika - bateria 9V ; - zasilanie odbiornika 230V i bateria dla zasilania bezprzewodowego; - instrukcja obsługi oraz karta gwarancyjna - gwarancja min. 24 miesiące ( zależna od producenta) - torba lub pokrowiec z uchwytem do przechowywania i przenoszenia Podane, w niniejszym ogłoszeniu oraz w załączonej SIWZ, nazwy własne mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne co wskazany w opisie produkt. Jego jakość nie może być gorsza, od jakości określonego w specyfikacji produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt. Cechy techniczne i jakościowe oferowanego sprzętu powinny być zgodne z Polskimi Normami przenoszonymi normy europejskie lub w przypadku uczestniczenia w przetargu firm zagranicznych, normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy. 2. Sporządzony przez wykonawcę i załączony do oferty, kosztorys ofertowy zawierający tabele elementów scalonych, stanowi dokument pomocniczy dla oceny poprawności i prawidłowości sporządzenia i obliczenia ceny oferty. 3. Wykonawca ma obowiązek posiadać i dostarczyć zamawiającemu, dokumenty na potwierdzenie zastosowania ( wbudowania, zainstalowania) wymaganego oprogramowania oraz atestów, certyfikatów, aprobat technicznych, świadectw jakości- jeżeli zaoferowane urządzenie podlega przepisom szczególnym dotyczący zakupu, funkcjonowania- eksploatacji zaoferowanych urządzeń i sprzętu. Zamawiający wymaga, w przypadku dojścia do skutku realizacji dostaw, dostarczenia do siedziby Zamawiającego, instrukcji obsługi i kart gwarancyjnych, w dniu odbioru- przekazania dostarczonych zamówień. 4.Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, udostępniona będzie na stronie internetowej Urzędu Gminy Radomin: www.radomin.pl - BIP- przetargi zamówień publicznych, po uprzednim zamieszczeniu ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych UZP. Wymienione dokumenty będą także udostępniane wykonawcom w siedzibie zamawiającego -Urząd Gminy Radomin pok. Nr 15, w godz. od 8:00 do 15:00 od poniedziałku do piątku..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 32.34.23.00 - Mikrofony i zestawy głośnikowe 32.32.12.00 - Urządzenia audiowizualne 48.51.70.00 - Pakiety oprogramowania informatycznego 48.73.20.00 - Pakiety oprogramowania do zabezpieczania danych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełniania Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. O wykonanie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który złoży oświadczenie ( Załącznik Nr 2), o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust.1 ustawy -Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców, zostanie dokonana przez Zamawiającego w oparciu o zestawienie tych warunków, na zasadzie -spełnia - nie spełnia- Wykonawcy, którzy zamierzają wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego, muszą spełniać, każdy oddzielnie warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 1 ustawy, natomiast warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 2-4, mogą być spełnione łącznie przez wszystkich wykonawców ubiegających się o udzielenie przedmiotowego zamówienia. Złożone oświadczenia określone w Rozdziale VII i VIII 2) SIWZ powinny potwierdzać spełnianie wszystkich warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca, który zamierza ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego wykaże, że zrealizował min. 2 dostawy odpowiadające swoim rodzajem z niniejszym zamówieniem, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania dostawy. Warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca załączy w ofercie wykaz wykonanych dostaw, o których mowa powyżej oraz złoży oświadczenie, że dostawa została wykonana należycie, a także załączy referencje. O wykonanie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który złoży oświadczenie ( Załącznik Nr 2), o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust.1 ustawy -Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców, zostanie dokonana przez Zamawiającego, w oparciu o zestawienie tych warunków, na zasadzie -spełnia - nie spełnia- Wykonawcy, którzy zamierzają wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego, muszą spełniać, każdy oddzielnie warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 1 ustawy, natomiast warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 2-4, mogą być spełnione łącznie przez wszystkich wykonawców ubiegających się o udzielenie przedmiotowego zamówienia. Złożone oświadczenia określone w Rozdziale VII i VIII 2) SIWZ, powinny potwierdzać spełnianie wszystkich warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O wykonanie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który złoży oświadczenie ( Załącznik Nr 2), o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust.1 ustawy -Prawo zamówień publicznych. Dodatkowych wymagań Zamawiający nie określa w tym zakresie. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców, zostanie dokonana przez Zamawiającego, w oparciu o zestawienie tych warunków, na zasadzie -spełnia - nie spełnia- Wykonawcy, którzy zamierzają wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego, muszą spełniać, każdy oddzielnie warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 1 ustawy, natomiast warunki określone w art.. 22 ust.1 pkt 2-4, mogą być spełnione łącznie przez wszystkich wykonawców ubiegających się o udzielenie przedmiotowego zamówienia. Złożone oświadczenia określone w Rozdziale VII i VIII 2) SIWZ, powinny potwierdzać spełnianie wszystkich warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O wykonanie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który złoży oświadczenie ( Załącznik Nr 2), o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust.1 ustawy -Prawo zamówień publicznych. Dodatkowych wymagań Zamawiający nie określa w tym zakresie. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców, zostanie dokonana przez Zamawiającego, w oparciu o zestawienie tych warunków, na zasadzie -spełnia - nie spełnia- Wykonawcy, którzy zamierzają wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego, muszą spełniać, każdy oddzielnie warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 1 ustawy, natomiast warunki określone w art.. 22 ust.1 pkt 2-4, mogą być spełnione łącznie przez wszystkich wykonawców ubiegających się o udzielenie przedmiotowego zamówienia. Złożone oświadczenia określone w Rozdziale VII i VIII 2) SIWZ, powinny potwierdzać spełnianie wszystkich warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O wykonanie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który złoży oświadczenie ( Załącznik Nr 2), o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust.1 ustawy -Prawo zamówień publicznych. Dodatkowych wymagań Zamawiający nie określa w tym zakresie. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców, zostanie dokonana przez Zamawiającego, w oparciu o zestawienie tych warunków, na zasadzie -spełnia - nie spełnia- Wykonawcy, którzy zamierzają wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego, muszą spełniać, każdy oddzielnie warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 1 ustawy, natomiast warunki określone w art.. 22 ust.1 pkt 2-4, mogą być spełnione łącznie przez wszystkich wykonawców ubiegających się o udzielenie przedmiotowego zamówienia. Złożone oświadczenia określone w Rozdziale VII i VIII 2) SIWZ, powinny potwierdzać spełnianie wszystkich warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radomin.pl lub www.bip.radomin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ udostępniona będzie na stronie Urzędu Gminy Radomin: www.radomin.pl - BIP-przetargi zam. pub. oraz w Urzędzie Gminy pok. Nr 15, w godz. od 8:00 do 15:00 od pon. do piątku..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.05.2012 godzina 13:00, miejsce: Budynek administracyjny Urzędu Gminy w Radominie-sekretariat Urzędu Gminy w Radominie, pokój Nr 8 , I piętro,.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie objęte niniejszą procedurą przetargową jest dofinansowane w ramach projektu -Nowe regulacje- nowe kwalifikacje. Wzmocnienie potencjału Gminy Radomin poprzez przygotowanie i wdrożenie budżetu zadaniowego- w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - Priorytet V Dobre zarządzanie , Działanie 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.