To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-06-26
Wrocław: ŚWIADCZENIE USŁUGI CAŁODOBOWEJ OCHRONY FIZYCZNEJ OSÓB I MIENIA REALIZOWANEJ NA RZECZ
WOJSKOWEGO INSTYTUTU TECHNIKI INŻYNIERYJNEJ
PRZEZ SPECJALISTYCZNĄ UZBROJONĄ FORMACJĘ OCHRONNĄ (SUFO)
Numer ogłoszenia: 141140 - 2008; data zamieszczenia: 26.06.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 117069 - 2008.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowy Instytut Techniki Inżynieryjnej im. prof. Józefa Kosackiego, ul. Obornicka, 50-961 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3474440, 3474466, fax 071 3474404.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Badawczo Rozwojowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUGI CAŁODOBOWEJ OCHRONY FIZYCZNEJ OSÓB I MIENIA REALIZOWANEJ NA RZECZ WOJSKOWEGO INSTYTUTU TECHNIKI INŻYNIERYJNEJ PRZEZ SPECJALISTYCZNĄ UZBROJONĄ FORMACJĘ OCHRONNĄ (SUFO).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia (w tym materiałów wybuchowych i środków zapalających) realizowanej dla obiektu położonego przy ul. Melioranckiej 67 we Wrocławiu, kompleksu wojskowego nr 3854 zaliczonego do obiektu kategorii I przez umundurowanych, licencjonowanych pracowników ochrony fizycznej - Specjalistyczną Uzbrojoną Formację Ochronną (SUFO) w całodobowym systemie polegającym na: 1) bezpośredniej ochronie fizycznej; 2) stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych systemach i urządzeniach alarmowych; 3) przybyciu grupy interwencyjnej w czasie max. do 20 minut od czasu powiadomienia i przystąpienie do działania w przypadku zaistnienia bezpośredniego zagrożenia obiektu lub osób w nim przebywających. 1. Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do: a. Ochrony mienia nieruchomego i ruchomego w celu zabezpieczenia go przed zniszczeniem, kradzieżą bądź dewastacją; b. Kontroli dokumentów uprawniających do wstępu, wjazdu i przebywania na ochranianym obiekcie osób i wwożonego/wywożonego mienia; c. Sprawdzania stanu wskazanych zamknięć, zabezpieczeń i plomb; d. Sprawdzania prawidłowości zamknięć drzwi i okien chronionych obiektów, po opuszczeniu ich przez pracowników Zamawiającego; e. Informowania Zamawiającego o stanie technicznego zabezpieczenia poszczególnych pomieszczeń (dotyczy to w szczególności zamków, zamknięć, ogrodzenia, oświetlenia, zabezpieczenia ppoż. itp.); f. Informowanie Zamawiającego o stanie technicznym systemów i urządzeń, które będą eksploatowane przez Wykonawcę; 2. Obiekt - ochrona obiektu realizowana ma być w systemie całodobowym przez 7 dni w tygodniu (3 posterunki): posterunek nr 1 jednoosobowy (Dowódca zmiany) kontrola ruchu pojazdów wjeżdżających i wyjeżdżających, monitoring rejestrowanego obrazu z kamer, prowadzenie wymaganej dokumentacji, gospodarki z kluczami - uzbrojony w broń palną bojową krótką; posterunek nr 2 jednoosobowy posterunek doraźny w miarę potrzeb (brama wjazdowa) kontrola ruchu osobowo-towarowego - uzbrojony w broń palną bojową maszynową; posterunek nr 3 jednoosobowy patrolowy po obwodnicy kompleksu - uzbrojony w broń palną bojową maszynową. grupa interwencyjna dwuosobowa, całodobowa - czas reakcji max. do 20 minut. Zamawiający udostępni budynek wartowni, w tym pomieszczenie na magazyn broni. Wartownia posiada media: prąd, bieżącą wodę (zdatną do celów technicznych) i piec centralnego ogrzewania (opał - koks), których koszt Wykonawca winien uwzględnić w złożonej ofercie. Zamawiający zabezpieczy opał. Wykonawca musi: - utrzymywać wymaganą ilość pracowników dla zapewnienia ochrony w obiekcie; - zapewnić pracownikom jednolite umundurowanie, dla pracowników umundurowanie służbowe z oznakami przynależności do SUFO, - wyposażyć pracowników ochrony pełniących służbę wartowniczą w broń palną bojową (określoną w pkt. 2) oraz inne wyposażenie konieczne do wykonywania usług z zakresu ochrony w tym urządzenia łączności radiowej działające na wydzielonym, dopuszczonym do użycia przez właściwą instytucję, paśmie; dysponować stosownym sejfem spełniającym określone wymagania do przechowywania broni, który dostarczy do miejsca realizacji ochrony; utrzymywać porządek i właściwe warunki sanitarno-higieniczne na wartowni, w pomieszczeniach zaplecza i na terenie realizacji określonych zadań; we własnym zakresie zaopatrywać się w środki utrzymania czystości i wodę zdatną do picia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 421368,48 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.06.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"IMPEL SECURITY POLSKA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"IMPEL SECURITY POLSKA" SP. Z O.O.
- IMPEL SECURITY POLSKA SP. z o.o., Ślężna 118, 53-111 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 421368.48
- Oferta z najniższą ceną: 421368.48 / oferta z najwyższą ceną: 424584.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa dwóch pojazdów samochodowych typu pickup z napędem 4x4 na potrzeby Dolnośląskiego Biura Geodezji i Terenów Rolnych we Wrocławiu - II postępowanie
- SZP/242-100/2024_Wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych - wyposażenia pokoju 3.21 w Budynku A3 oraz pokoju 116 w Budynku F6 Wydziału Chemicznego Politechniki Wrocławskiej.
- SZP/242-093/2024 Dostawa wózków anestezjologicznych z wyposażeniem - 5 szt. w ramach potrzeb Wydziału Medycznego Politechniki Wrocławskiej.
- Wykonanie konserwacji i usuwanie awarii agregatów prądotwórczych, urządzeń samoczynnego załączania rezerwy SZR, zasilaczy bezprzerwowych UPS i tablic elektrycznych w obiektach Urzędu Miejskiego.
- Opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót związanych z wymianą podłoża jeździeckiego w krytej ujeżdżalni w ramach zadania pn. "Rozbudowa OSJ Raków"
- Dobrowolny program grupowej opieki zdrowotnej dla pracowników MPK Sp. z o.o. we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie kompleksowych usług w zakresie ochrony, w tym konwojowanie wartości pieniężnych Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kutnie"
- Świadczenie usługi fizycznej obiektu Powiatowego Urzędu Pracy w Łodzi (część I)
- Świadczenie usług całodobowej ochrony budynków, terenu wokół budynku i parkingu należących do posesji "Konwersja Energii i Źródła Odnawialne" Centrum Badawczego PAN
- Usługa ochrony fizycznej osób i mienia wraz ze wsparciem grupy interwencyjnej realizowana w obiektach Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Śródmieścia we Wrocławiu.
- Całodobowa, stała, bezpośrednia, fizyczna ochrona osób i mienia, monitoring sygnałów alarmowych, interwencja samochodowej grupy interwencyjnej
- ZP. 261.2. 2024Fizyczna ochrona ludzi i mienia budynku Sądu Okręgowego w Gliwicach ul. Kościuszki 15 i budynku Sali karnej przy Sądzie Okręgowym w Gliwicach
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.