Ogłoszenie z dnia 2007-02-22
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Olsztyn: przebudowa drogi krajowej nr 53 na odcinku Świętajno - Występ od km 58+800 do km 67+000 Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Olsztynie, do kontaktów: inż. Iwona Bujak, Al. Warszawska 89, 10-083 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (089) 52128 01, fax (089) 527 35 36, 5272307, e-mail: ibujak@olsztyn.gddkia.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.olsztyn.gddkia.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa centralna; Inne:zarządzanie drogami krajowymi. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa drogi krajowej nr 53 na odcinku Świętajno - Występ od km 58+800 do km 67+000. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: droga krajowa nr 53 na odcinku od km 58+800 do km 67+000. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przebudowa drogi krajowej nr 53 na odcinku Świętajno-Występ od km 58+800 do km 67+000 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres zamówienia: poszerzenie istniejącej nawierzchni do 7,0 m z wykonaniem profilowania, wzmocnienie nawierzchni i ułożeniem warstwy wiążącej i ścieralnej (ok. 59 tys. m2), przebudowa zatok autobusowych, budowa zjazdów na drogi boczne gminne i leśne; odwodnienie drogi poprzez system rowów i ścieków otwartych; wykonanie przepustów pod zjazdami; przebudowa skrzyżowań; przedłużenie przepustów istniejących 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.08.2008
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 180000.00 PLN (przy składaniu ofert) 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. 2) Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawca musi wykazać: a) dysponowanie środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu) i/lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 1,6 mln zł.; b) średni przychód za ostatnie trzy lata obrotowe (2003, 2004, 2005), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za wszystkie pełne lata obrotowe (na podstawie \Rachunku zysków i strat\ pozycja \Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów\ lub \Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi\) w wysokości nie mniejszej niż 17 mln zł. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunki określone w pkt. a) i b) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. 3) Potencjał kadrowy-Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydata na stanowisko: Kierownika budowy, wymagana liczba osób - 1, Kierownika robót sanitarnych - 1 osoba. Minimalne doświadczenie na stanowisku: Kierownika budowy - 2 lata, Kierownika robót sanitarnych - 2 lata. Osoba wskazana na stanowisko Kierownika budowy winna posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności właściwej dla powierzanego stanowiska lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Osoba wskazana na stanowisko Kierownika robót sanitarnych winna posiadać uprawnienia w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych. Przez minimalne doświadczenie na stanowisku Kierownika budowy rozumie się lata przepracowane na stanowisku jak proponowane, przy realizacji robót nawierzchniowych z mieszanki mineralno-asfaltowej, Przez minimalne doświadczenie na stanowisku Kierownika robót sanitarnych rozumie się lata przepracowane na stanowisku jak proponowane, przy realizacji robót sanitarnych; Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 3); 4) Doświadczenie: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, tj. przed 20.02.2007r. zrealizował (zakończył) co najmniej 2 zadania odpowiadające swoim rodzajem i zakresem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. wykonał roboty nawierzchniowe (oprócz robót utrzymaniowych typu powierzchniowe utrwalenie i remonty cząstkowe) na 2 odcinkach dróg z mieszanki mineralno-asfaltowej o powierzchni min. 25 tys. m2 każdy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 4); 5) Potencjał techniczny: Wykonawca musi dysponować poniższymi jednostkami sprzętu: Wytwórnia mas bitumicznych o wydajności min 100 Mg/h zlokalizaowana w odległości gwarantującej czas transportu od załadunku do wyładunku nie przekraczającej 2 godzin z jednoczesnym spełnieniem warunku zachowania temperatury wbudowania - 1 szt., Układarka do mas bitumicznych szer. min. 4 m - 1 szt., Walec stalowy - 2 szt.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 5 Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach. W przypadku, gdy opisane warunki udziału w postępowaniu po zastosowaniu formuły spełnia/nie spełnia, spełni więcej niż 5 Wykonawców, Zamawiający dokona dodatkowej oceny warunku dot. doświadczenia zawodowego. Za każde zrealizowane zadanie (ponad wymóg minimalny) polegające na wykonaniu robót nawierzchniowych (oprócz robót utrzymaniowych typu powierzchniowe utrwalenie i remonty cząstkowe) na odcinkach dróg z mieszanki mineralno-asfaltowej o powierzchni min. 25 tys. m2 każdy - liczba punktów 2, lecz nie więcej niż 10 pkt łącznie. Jeżeli w przypadku zastosowania oceny jak wyżej, kilku wykonawców zajmie równorzędne miejsce, a liczba wykonawców spełniających warunki udziału przewyższy 5, zamawiający spośród nich wybierze tych pięciu których ilość wszystkich zadań spełniających warunki będzie najwyższa Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty: A) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, B) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert., C) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. D) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert., E) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. F) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą, że wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa Wykonawcy jest nie mniejsza od określonej w pkt III.2/2/a) niniejszego ogłoszenia. Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. G) Bilans i rachunek zysków i strat wraz z opinią biegłego rewidenta o nich (jeżeli przepisy o rachunkowości wymagają takiego badania) za ostatnie 3 lata obrotowe (2003, 2004, 2005), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania bilansu i rachunku zysków i strat - inne dokumenty określające obroty za okres jak w zdaniu poprzednim i potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w pkt. III.2)2)b), H) Informację o osobach, które będą kierować wykonaniem zamówienia (Potencjał kadrowy). Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt III.2)3)niniejszego ogłoszenia. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane i aktualny dokument potwierdzający przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa oraz informacje o kwalifikacjach. I) Informację o sprzęcie będącym w dyspozycji Wykonawcy (Potencjał techniczny) wymaganym dla realizacji przedmiotu zamówienia. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt III.2)5) niniejszego ogłoszenia. J) Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe). Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt III.2)4) niniejszego ogłoszenia. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji zadania zostały wykonane należycie. K) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: K.1) w pkt III.2B), III.2.D), III.2.E) - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; K.2) w pkt III.2C) - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp. L) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt K.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. M) Dokumenty, o których mowa w pkt K) i L) winny być wystawione nie wcześniej niż odpowiadające im dokumenty określone w pkt III.2.B)-III.2.E). Dokumenty wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. Wraz z wnioskiem należy złożyć: Pełnomocnictwo do podpisania wniosku względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z wnioskiem, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z wnioskiem lub pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo lub pełnomocnictwa winny być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców składających wspólną ofertę: a)oświadczenie wymienione w pkt III.2)A winno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców; b)dokumenty wymienione w pkt III.2)B-E albo odpowiadające im określone w pkt III.2)K i III.2)L, winny być złożone przez każdego Wykonawcę; c)dokumenty wymienione w pkt III.2)F-J winien złożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród Wykonawców składających wspólną ofertę, którzy spełniają warunki określone w pkt III.2) i uczestniczyć będą w realizacji zamówienia w zakresie odpowiadającym postawionym warunkom
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.03.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Zaleca sie pobranie wzóru wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz wzory dokumentów, jakie winny być dołączone do wniosku, które są dostępne na stronie internetowej Zamawiającego: www.gddkia.gov.pl. Wnioski zaleca się składać w opakowaniu oznaczonym nazwą postępownia 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 20.02.2007.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawy środków czystości i higieny
- Modernizacja budynku Starostwa Powiatowego w Olsztynie
- Dostawa systemu produkcji wideo z panelem sterowania (Vizrt TriCaster TC410 Plus i Vizrt TriCaster Flex) na potrzeby jednostki organizacyjnej Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- Usługa tłumaczeń języka migowego w formie stacjonarnej w ramach wsparcia dydaktycznego studentów Głuchych i Słabosłyszących Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie
- Sukcesywny zakup paliw ciekłych oraz paliwa gazowego w systemie bezgotówkowym na podst. kart flotowych do pojazdów i urządzeń jedn. organ. powiatu olsztyńskiego oraz powiatowych osób prawnych w 2026 r
- Usługa tłumaczeń języka migowego w formie online w ramach wsparcia dydaktycznego studentów Głuchych i Słabosłyszących Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa drogi gminnej nr 004707F relacji Piękne Kąty - Katarzynowo (dz. nr 150/2, 149 obręb Piękne Kąty i dz. nr 733/5, 931 obr. Siedlisko)".
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie realizacji zadania "Przebudowa dróg gminnych w m. Biebrza"
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 108513 L - ul. Św. Faustyny od km 0+000 do 0+421 w miejscowości Kraśnik
- UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH O NAWIERZCHNI GRUNTOWEJ I TŁUCZNIOWEJ NA TERENIE GMINY IZABELIN (3)
- Przebudowa i remont dróg gminnych
- "Modernizacja drogi powiatowej nr 1727S w miejscowości Gulzów" w ramach zadania "Modernizacja chodników i nawierzchni"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





