Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-07-01
Września: Przetarg nieograniczony, którego przedmiotem zamówienia jest budowa boiska wielofunkcyjnego, o nawierzchni poliuretanowej, ogólnie dostępnego dla dzieci i młodzieży przy Liceum Ogólnokształcącym we Wrześni.
Numer ogłoszenia: 141121 - 2014; data zamieszczenia: 01.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Fryderyka Chopina 10, 62-300 Września, woj. wielkopolskie, tel. 061 6402051, 6404457, faks 061 6402051.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wrzesnia.powiat.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony, którego przedmiotem zamówienia jest budowa boiska wielofunkcyjnego, o nawierzchni poliuretanowej, ogólnie dostępnego dla dzieci i młodzieży przy Liceum Ogólnokształcącym we Wrześni..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa boiska wielofunkcyjnego, o nawierzchni poliuretanowej, ogólnie dostępnego dla dzieci i młodzieży przy Liceum Ogólnokształcącym we Wrześni. Przedmiot umowy obejmuje m.in.: 1/ wykonanie robót rozbiórkowych, 2/ wykonanie boiska wielofunkcyjnego, 3/ wykonanie ogrodzenia boiska, 4/ montaż wyposażenia boiska i urządzeń sportowych, 5/ wykonanie drogi dojazdowej wewnętrznej, 6/ wykonanie odwodnienia. Szczegółowy zakres prac niezbędnych do wykonania został opisany w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót oraz Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych stanowiących załącznik nr 8 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych w wysokości nie większej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.20 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi 45.23.24.52 - Roboty odwadniające .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten wykonawca spełni składając oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej o wartości co najmniej 400.000,00 zł brutto oraz załączy dowód dotyczący najważniejszej roboty budowlanej (za najważniejszą zamawiający uzna robotę, o której mowa powyżej), określający czy robota ta została wykonana w sposób należyty oraz wskazujący, czy została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona, zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten wykonawca spełni składając oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten wykonawca spełni, gdy złoży oświadczenie, że osoba odpowiedzialna za kierowanie robotami posiada: uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej i sanitarnej bez ograniczeń; zaświadczenie o członkostwie we właściwej izbie samorządu zawodowego; jest ubezpieczona od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten wykonawca spełni składając oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
formularz ofertowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie: 1/ zmiany terminu realizacji lub wynagrodzenia umownego w sytuacji: 1.1/ wystąpienia zmian projektowych, 1.2/ braków lub wad w dokumentacji projektowej lub innych dokumentach budowy, 1.3/ wyjątkowo niesprzyjających warunków klimatycznych, w szczególności opadów atmosferycznych, silnych wiatrów, 1.4/ rezygnacji z części robót, 1.5/ prowadzenia badań archeologicznych. 2/ inne zmiany umowy nie skutkujące zmianą terminu realizacji bądź wynagrodzenia umownego w sytuacji: 2.1/ zmiany składu osobowego przedstawicieli stron, 2.2/ zmiany kluczowego personelu wykonawcy lub zamawiającego w zakresie prowadzonego nadzoru nad inwestycją. Wymaga się aby zaproponowane osoby posiadały uprawnienia wskazane w SIWZ. 2.3/ zmiana podwykonawcy na warunkach określonych niniejszą umową.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrzesnia.powiat .pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe we Wrześni
ul. Chopina 10
62-300 Września, pok. 106.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2014 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe we Wrześni, ul. Chopina 10 - w kancelarii pok. 11a.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WRZEŚNI
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2909P na odcinku Wszembórz - Cieśle Wielkie
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Września w sezonie 2025/2026
- Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej budowy kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej w miejscowości Bierzglinek wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2918P na odcinku Kębłowo - Lipie
- Wykonanie dokumentacji projektowej na rozbudowę drogi powiatowej nr 2908P i 2907P - budowa ścieżki pieszo-rowerowej na odcinku Mikuszewo - Orzechowo
- Kompensacja mocy biernej indukcyjnej i pojemnościowej na obiektach należących do Gminy Września
więcej: przetargi w Wrześni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń w bud. B i C WUW w Poznaniu przy al. Niepodległości 16/18, przy ul. Wiśniowej 13a oraz remont, w del. w Pile przy ul. Dzieci Polskich 26, z możliwością składania ofert częściowych
- Modernizacja boiska wielofunkcyjnego wraz z budową siłowni zewnętrznej i skoczni do skoku w dal przy I LO oraz modernizacja sali gimnastycznej przy Zespole Szkół Zawodowych nr 1 w Zduńskiej Woli
- Rozbudowa i przebudowa drogi powiatowej nr 4108W ul. Poniatowskiego na odc. o dł. ok. 400mb. w m. Błonie, gm. Błonie
- Modernizacja oraz utworzenie kryzysowej infrastruktury magazynowo - logistycznej w Gminie Chojna w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026.
- "Dostosowanie nieużytkowanego przyziemia budynku Miejskiego Centrum Kultury w Bobowej do funkcji miejsca doraźnego schronienia"
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko - ORLIK 2012" w Zakręcie, gm. Wiązowna.
więcej: Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.