eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › stała ochrona obiektów Urzędu Komunikacji Elektronicznej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-02-22

POZYCJA 14108

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: stała ochrona obiektów Urzędu Komunikacji Elektronicznej Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Komunikacji Elektronicznej, do kontaktów: Piotr Kisiel, ul. Kasprzaka 18/20, 01-211 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5349259, 5349169, fax 022 5349341, e-mail: m.nowak@uke.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.urtip.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa centralna; Inne:Łączność. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: stała ochrona obiektów Urzędu Komunikacji Elektronicznej. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 74. Główne miejsce świadczenia usług: Warszawa (ul. Kasprzaka 18/20) oraz Borucza (gm. Strachówka, woj. mazowieckie). 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1. Zapewnienie całodobowej fizycznej ochrony obiektów UKE w miejscowości Borucza, gm. Strachówka, woj. mazowieckie przez okres 15 miesięcy od dnia 16 kwietnia 2007 r. Obiekty mają podlegać ochronie przez 24 godziny na dobę. Minimalny standard ochrony wymaga zaangażowania dwóch agentów ochrony w godzinach od 7:00 do 19:00 we wszystkie dni tygodnia i trzech agentów ochrony w godzinach od 19:00 do 7:00 we wszystkie dni tygodnia. Wszyscy agenci ochrony powinni posiadać licencję pracownika ochrony fizycznej co najmniej pierwszego stopnia. Powinni też być wyposażeni w odpowiednie środki przymusu bezpośredniego (np. paralizatory elektryczne, pałki wielofunkcyjne \TONFA\, broń gazową, ręczne miotacze gazu) i środki łączności bezprzewodowej. Realizacja zadań ochronnych wymaga wystawienia posterunku stałego całodobowego (jedna osoba) oraz patrolu jednoosobowego w godzinach od 7:00 do 19:00 i patrolu dwuosobowego w godzinach od 19:00 do 7:00. Zadaniem pracownika ochrony na posterunku stałym jest nadzorowanie dostępu osób do obiektów, ewidencja osób przebywających na terenie obiektu, monitorowanie urządzeń kontrolnych, podejmowanie interwencji w przypadku zagrożenia lub naruszenia porządku. Zadania patrolu to niedopuszczanie do przedostawania się na teren obiektu osób postronnych, podejmowanie interwencji w razie zagrożenia, a w porze letniej kontrola bezpieczeństwa przeciwpożarowego. Liczba roboczogodzin ochrony fizycznej w obiektach zlokalizowanych w miejscowości Borucza wynosi 27480 godzin. 2. Zapewnienie całodobowej fizycznej ochrony siedziby UKE przy ul. Kasprzaka 18/20 w Warszawie przez okres 15 miesięcy od dnia 16 kwietnia 2007 r. Obiekt, w którym znajduje się siedziba ma podlegać ochronie przez 24 godziny na dobę. Minimalny standard ochrony wymaga zaangażowania dwóch agentów ochrony w godzinach od 7:00 do 19:00, we wszystkie dni tygodnia i dwóch agentów ochrony w godzinach od 19:00 do 7:00 we wszystkie dni tygodnia oraz jednego recepcjonisty w dni robocze od godziny 7:30 do 16:30. Wszyscy ww. agenci ochrony powinni posiadać licencję pracownika ochrony fizycznej co najmniej pierwszego stopnia. Istnieje konieczność wyposażenia agentów ochrony w czasie pełnienia zadań ochronnych w środki łączności bezprzewodowej oraz niezbędne środki przymusu bezpośredniego (np. paralizatory elektryczne, pałki wielofunkcyjne \TONFA\). Zadania ochronne są realizowane poprzez posterunek stały w holu głównym siedziby UKE i posterunki doraźne na polecenia kierownika UKE. Ponadto w godzinach od 19:00 do 7:00 jest konieczne przeprowadzenie obchodów budynku i terenu obok siedziby z częstotliwością nie mniej niż 60 min. Zadaniem pracownika - recepcjonisty jest informowanie osób z zewnątrz o miejscach załatwienia swoich spraw oraz kontaktowanie ich z odpowiednimi pracownikami Urzędu. Liczba roboczogodzin ochrony fizycznej w siedzibie UKE i pracy recepcjonisty wynosi 24732 godzin 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60.000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 15

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wysokość wadium wynosi 5.000 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem oraz niepodlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.) zwanej dalej w skrócie u.p.z.p.; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, powyższy warunek oceniany będzie łącznie). Wykonawca w celu spełnienia niniejszego warunku powinien: a) posiadać doświadczenie w wykonaniu zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartości przedmiotowi zamówienia, tj. wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie trwające nieprzerwanie przez okres 1 roku, o wartości nie niższej niż 150.000,00 zł (z VAT), którego przedmiotem było lub jest ochrona fizyczna obiektu biurowego o powierzchni użytkowej minimum 4000 m2, b) dysponować minimum 21 osobami w tym 20 pracownikami ochrony fizycznej posiadającymi co najmniej licencję I stopnia pracownika ochrony fizycznej oraz 1 recepcjonistą/ką władającym/ą biegle w mowie i piśmie językiem angielskim; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca w celu spełnienia niniejszego warunku musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia w wysokości minimum 500000,00 zł Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Spełnia / Nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, sporządzone przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego (jeżeli dotyczy) w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6) koncesję wydaną przez MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem tj. ochrony osób i mienia, ważną w okresie obowiązywania umowy; 7) wykaz zamówień wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ (sporządzony przed upływem terminu składania ofert); 8) dokumenty potwierdzające, że zamówienia wskazane w wykazie sporządzonym według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ zostały wykonane należycie lub są należycie wykonywane (sporządzone przed upływem terminu składania ofert). Dokumenty te powinny zawierać następujące informacje: nazwę przedmiotu zamówienia wraz z jego krótkim opisem (w opisie należy wskazać powierzchnię użytkową chronionego obiektu biurowego), wartość brutto zamówienia, okres wykonywania zamówienia, nazwę i dokładny adres odbiorcy zamówienia; 9) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ (sporządzony przed upływem terminu składania ofert); 10) licencje pracowników ochrony fizycznej wskazanych w załączniku nr 5 do SIWZ (wystawione przed upływem terminu składania ofert)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 80 2. Doświadczenie w ochronie obiektów biurowych 20 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uke.gov.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.03.2007 godzina 10:45. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 15.03.2007, godzina 11:00, Siedziba zamawiającego w Warszawie, ul. Kasprzaka 18/20, pokój nr 18.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 20.02.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.