To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-05-18
Wrocław: Dostawa środków higieny oraz ochrony przeciwko HIV dla pracowników i policjantów jednostek i komórek organizacyjnych Policji województwa dolnośląskiego.
Numer ogłoszenia: 140991 - 2011; data zamieszczenia: 18.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 89189 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu, ul Podwale 31-33, 50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 340 38 00, faks (071) 782 41 71.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków higieny oraz ochrony przeciwko HIV dla pracowników i policjantów jednostek i komórek organizacyjnych Policji województwa dolnośląskiego..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: a) Przedmiotem zamówienia dostawa środków higieny oraz ochrony przeciwko HIV dla pracowników i policjantów jednostek i komórek organizacyjnych Policji województwa dolnośląskiego. b) Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę asortymentu, wyszczególnionego w załączniku nr 1 do SIWZ, zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku nr 1 oraz załączniku nr 7 do SIWZ. c) Postępowanie zostało podzielone na 4 niżej opisane części: 1) Część 1 postępowania obejmuje dostawę: - past mydlanych BHP - 2 152 szt., - kremów ochronnych do rąk glicerynowo - cytrynowych z silikonem - 8 900 szt. - mydeł toaletowych w kostkach - 40 400 szt., zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ w części 1 postępowania; 2) Część 2 postępowania obejmuje dostawę: - rękawiczek lateksowych pudrowanych jednorazowych - 92 200 szt., zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ w części 2 postępowania; 3) Część 3 postępowania obejmuje dostawę: - chloraminy - 161 opakowań, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ w części 3 postępowania; 4) Część 4 postępowania obejmuje dostawę: - preparatu do odkażania rąk - 395 opakowań, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ w części 4 postępowania oraz wymaganiami określonymi w załączniku nr 7 do SIWZ; d) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części postępowania. Wymaga się złożenia oferty na całość asortymentu w ramach danej części postępowania. e) Miejsce dostawy: Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony transportem Wykonawcy i na jego koszt do magazynu Zamawiającego przy ul. Sokolniczej 12, 53-676 Wrocław..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.71.19.00 - Mydło 39.81.20.00 - Pasty i kremy 33.14.00.00 - Materiały medyczne 33.14.14.20 - Rękawice chirurgiczne 24.45.50.00 - Środki odkażające 33.74.13.00 - Środek odkażający do rąk .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Część 1 postępowania
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.05.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 14.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Jarosław SEMENIUK SEMEN - JAROSŁAW SEMENIUK
jakie przetargi wygrała firma
Jarosław SEMENIUK SEMEN - JAROSŁAW SEMENIUK
- SEMEN Jarosław Semeniuk, ul. Paproci 3, 05-802 Pruszków, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 46463,55 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 34244,72
Oferta z najniższą ceną: 34244,72 / Oferta z najwyższą ceną: 50432,68
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Część 2 postępowania
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.04.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- HENRY KRUSE Sp. z o.o., Bielany Wrocławskie, ul. Kolejowa 3, 55-040 Kobierzyce, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12805,55 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11017,90
Oferta z najniższą ceną: 11017,90 / Oferta z najwyższą ceną: 20007,40
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Część 3 postępowania
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.04.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- HENRY KRUSE Sp. z o.o., Bielany Wrocławskie, ul. Kolejowa 3, 55-040 Kobierzyce, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3926,83 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3649,87
Oferta z najniższą ceną: 3649,87 / Oferta z najwyższą ceną: 6336,96
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Część 4 postępowania
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.04.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- HENRY KRUSE Sp. z o.o., Bielany Wrocławskie, ul. Kolejowa 3, 55-040 Kobierzyce, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6422,76 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5755,15
Oferta z najniższą ceną: 5755,15 / Oferta z najwyższą ceną: 12561,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Zagospodarowanie wnętrza podwórzowego w obrębie ulic: B. Prusa, J. Poniatowskiego, Oleśnicka, Żeromskiego we Wrocławiu.
- Budowa nowej siedziby PP w Podgórzynie - zakończenie robót budowlanych.
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na zagospodarowanie wnętrza podwórzowego położonego we Wrocławiu
- Roboty remontowe w gminnych lokalach mieszkalnych - pustostanach położonych we Wrocławiu - 2 Zadania.
- "Sukcesywna dostawa artykułów biurowych na potrzeby jednostek UPWr."
- Remont budynku mieszkalnego przy ul. Stanisławowskiej 68 we Wrocławiu w zakresie zmiany systemu ogrzewania.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów leczniczych dla Schroniska dla zwierząt przy ul. Kobylepole 51 w Poznaniu w roku 2025
- Zakup i dostawa osłon dozymetrycznych DORIS-H do pomiaru narażenia środowiskowego na promieniowanie jonizujące
- Sukcesywne dostawy sprzętu medycznego jednokrotnego i wielokrotnego użytku wykorzystywanego przez zespoły ratownictwa medycznego
- Dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku, rękawic chirurgicznych oraz pasków testowych do glukometrów do Szpitala Powiatowego im. PCK w Nisku
- "Sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla ZOZ w Chełmnie"
- Dostawy środków dezynfekcyjnych do Szpitala w Brodnicy
więcej: Środki odkażające »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.