Ogłoszenie z dnia 2007-08-13
Jarocin: Przeprowadzenie szkolenia: Kurs pomoc kucharza dla 15 osób.
Numer ogłoszenia: 140870 - 2007; data zamieszczenia: 13.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy, ul. gen. Hallera 8, 63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie, tel. 0-62 747-35-79, fax 0-62 747-73-88.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wokiss.pl/jarocinp/index.php?pid=286
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkolenia: Kurs pomoc kucharza dla 15 osób..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia - Kurs pomoc kucharza dla 15 osób. 2)Kurs ten ma przygotować słuchaczy do pracy na stanowisku pomoc kucharza, która będzie wykonywała prace pod nadzorem kucharza, kuchmistrza lub szefa kuchni: - przygotowanie stanowiska pracy zgonie z wymogami, - pobieranie surowców i półproduktów do produkcji kulinarnej, - zabezpieczenie surowców, półproduktów i wyrobów gotowych przed zepsuciem, - prowadzenie obróbki wstępnej surowców (ręcznej mechanicznej, termicznej), - przestrzeganie higieny osobistej i higieny produkcji, - utrzymywanie na bieżąco czystości na stanowisku pracy, a także porządkowanie pomieszczeń produkcyjnych po zakończeniu pracy, - wykonywanie pod nadzorem kucharza różnymi technikami i metodami zgodnie z normami surowcowymi asortymentów różnych potraw, - posługiwanie się narzędziami, maszynami i urządzeniami przy przygotowaniu potraw i napojów, - wykonywanie bieżącej konserwacji maszyn i urządzeń kuchennych, wykończenie, porcjowanie, dekorowanie i estetyczne wydawanie wyrobów kulinarnych pod ścisłym nadzorem kucharza, - przestrzeganie przepisów sanitarnych bhp i ppoż. obowiązujących w zakładach zbiorowego żywienia - aktywne poszukiwanie pracy. 3)Sprawowania nadzoru nad frekwencją uczestników szkolenia i prowadzenia dziennika zajęć. 4)Sposób prowadzenia zajęć powinien uwzględniać zróżnicowany poziom uczestników kursu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 80.42.00.00 - Usługi szkoleniowe Kod CPV wg słownika 2008: 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 04.09.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Wykonawca musi być uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi, 2) Wykonawca musi posiadać uprawnienia niezbędne do wykonywania szkolenia objętego zamówieniem, na które składana jest oferta, określone w dokumencie potwierdzającym prowadzenie działalności, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia, 3) Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego określonymi w niniejszej specyfikacji (SIWZ), 4) Wykonawca musi wypełnić oraz podpisać formularz ofertowy wraz z załącznikami stanowiącymi integralną część niniejszej specyfikacji (SIWZ), 5) Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. Nr 19 poz. 177 z dnia 09.02.2004 r.) 6) Wykonawca zapewni ubezpieczenie uczestników szkolenia z działania 1.3 czyli osoby powyżej 25 roku życia od następstw nieszczęśliwych wypadków na czas jego trwania, zgodnie z przedłożonym wykazem, 7) Szkolenie będzie odbywało sie 4 dni w tygodniu tylko w dni robocze nie więcej niż 6 godz. dziennie i zajęcia nie będą trwały dłużej niż do godz. 16.00, 8) Absolwent otrzyma po zdaniu egzaminu przed komisją egzaminacyjną zaświadczenia o ukończeniu kursu na druku MEN, 9) Wykonawca zapewni odpowiednią lokalizację miejsca szkolenia, ilość sal wykładowych dot. części teoretycznej i praktycznej stosowną do liczby uczestników, zaplecze sanitarne, materiały dotyczące przeprowadzonych szkoleń winny być oznakowane logo EFS w lewym górnym rogu oraz powinny zawierać informację o współfinansowaniu szkolenia za środków EFS, 10) Kwalifikacje wykładowców muszą być adekwatne do zakresu prowadzonych przez nich zajęć. 11) Wykonawca przedmiot zamówienia wykona sam, bez udziału podwykonawców, w części merytorycznej szkolenia. Spełnianie wymaganych warunków przez Wykonawców będzie dokonywane na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów, o których mowa w SIWZ na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków wymienionych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych na (załącznik nr 1 do oferty), 2. Wypełniony formularz oferty (załącznik Nr 1 do SIWZ) z dołączonym dokładnym programem oraz harmonogram kursu rozkład zajęć z uwzględnieniem tematyki szkolenia ilości godzin teoretycznych i praktycznych,daty, godzin szkolenia od - do w każdym dniu szkolenia 3. Szczegółową kalkulację kosztów szkolenia bez zysku. 4. Kwalifikacje kadry wykładowców, którzy będą przeprowadzali powyższe szkolenie : wykształcenie, specjalność, staż pracy, przygotowanie pedagogiczne, doświadczenie w realizacji szkoleń (załącznik nr 2 do oferty), - dokumenty potwierdzające kwalifikacje wykładowców, 5.Wpis do Rejestru Instytucji Szkolących wydany przez Wojewódzki Urząd Pracy ( kserokopia zaświadczenia potwierdzona za zgodność z oryginałem)oraz oświadczenie o aktualizacji danych w rejestrze instytucji szkoleniowych. 6.Listy referencyjne, jeśli takie posiada , 7.W przypadku, gdy dokumenty będzie podpisywała osoba upoważniona przez Wykonawcę, wtedy należy dołączyć do oferty oryginał tego upoważnienia lub kserokopie potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 8.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 9.8 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: -nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości -nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie -nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 10.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 9 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym,administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty i oświadczenia wymagane od wykonawcy, o którym mowa w pkt 9 i 10 SIWZ należy składać w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski przez tłumacza przysięgłego, poświadczonych przez polskie placówki konsularne, stosownie do obowiązujących przepisów. 11.Wybrany Wykonawca dostarczy w terminie 5 dni od dnia rozstrzygnięcia przetargu umowę dzierżawy z jednostką w której będą odbywały się zajęcia, jeśli siedziba jednostki szkolącej znajduje się poza Jarocinem a Wykonawca zamierza przeprowadzić szkolenie na terenie Jarocina.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Ilość godzin szkolenia praktycznego - 30
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wokiss.pl/jarocinp/index.php?pid=286
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy urząd Pracy ul. Gen. Hallera 8 63 - 200 Jarocin.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.08.2007 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Gen. Hallera 8, 63 - 200 Jarocin.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 20.09.2007.
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach działania 1.2 Perspektywy dla młodzieży tytuł projektu Młodzież - Aktywny Start i Działanie 1.3 Przeciwdziałanie i zwalczanie długotrwałego bezrobocia tytuł projektu Długotrwale bezrobotny wraca na rynek pracy - Druga szansa.
INNE PRZETARGI Z JAROCINA
- Przebudowa dróg na terenie powiatu jarocińskiego polegająca na dobudowie chodników i przebudowa drogi powiatowej Żerków - Raszewy polegająca na dobudowie drogi rowerowej
- Zakup samochodu na potrzeby Gminnego Centrum Zarządzania Kryzysowego w Jarocinie typu pick-up z napędem 4x4
- Budowa żłobka przy Szkole Podstawowej nr 3 w Jarocinie
- "Przebudowa drogi gminnej Szwedy - Nowa Ruda"
- Budowa placu zabaw w Witaszycach (FS Witaszyce)" - etap I
więcej: przetargi w Jarocinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa agregatu prądotwórczego wraz z przyczepą związana z realizacją projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- SR.272.u.05.2025.PW Przeprowadzenie kursów/zajęć dla uczniów Zespołu Szkół w Nowym Dworze Gdańskim w ramach realizacji projektu "Nowodworska Akademia Zawodowców - gotowi do pracy"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów/szkoleń w Zespole Szkół Ponadpodstawowych nr 5 w Piotrkowie Trybunalskim w ramach realizacji projektu pn.: "Specjaliści dźwignią transformacji".
- Organizacja szkolenia dla doktorantów z zakresu kompetencji cyfrowych ADP.2301.73.2025
- Organizacja szkolenia dla pracowników Wydziału Państwowego Ratownictwa Medycznego Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie wraz z zapewnieniem noclegu i wyżywienia.
- Usługa przeprowadzenia szkoleń podnoszących kompetencje cyfrowe oraz z zakresu zielonej transformacji dla studentów objętych zmodyfikowanym programem kształcenia - liczba części 3
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.