To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-07-01
Sosnowiec: Zakup artykułów biurowych dla potrzeb Projektu - Wyższa jakość edukacji w Sosnowcu. Projekt współfinansowany z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet III - Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół - CZĘŚĆ I
Numer ogłoszenia: 140759 - 2014; data zamieszczenia: 01.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 129265 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta, al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 32 2960600, faks 32 296 06 05.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup artykułów biurowych dla potrzeb Projektu - Wyższa jakość edukacji w Sosnowcu. Projekt współfinansowany z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet III - Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół - CZĘŚĆ I.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia zakup i dostarczenie artykułów biurowych - w ramach Projektu - Wyższa jakość edukacji w Sosnowcu. Projekt współfinansowany z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego , Priorytet III - Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół -takich jak: 1. Segregator ( format: A4, grzbiet: 75 mm/ 50 mm, materiał: wykonany z twardej 2 mm tektury , pokryty z zewnątrz matową folią PP, wewnątrz wyklejka papierowa, mechanizm dźwigniowy z dociskiem, oczko grzbietowe, okucia owalne na przedniej okładce, dolne krawędzie wzmocnione metalową listwą, kolor: biały); 2.Papier - ryza ( gramatura: 80g/m2, białość (CIE): 146 ? 3, Nieprzezroczystość (%): > 91, Grubość (lm): 103?3, Gładkość: 220?60, opakowanie 1 ryza: 500 arkuszy); 3.Koszulki ( format A4, materiał: multiperforowane, otwierane u góry, wykonane z folii PP groszkowej, grubość: 46 mic, opakowanie: 100 szt. ); 4.Skoroszyt PVC A4 twardy (format: A4, wymiary: 230x310mm, materiał: wykonany z pcv o grubości 150mic (przód) oraz 160mic (tył), dwustronnie zapi-sywalny pasek, pojemność: min. 2cm, kolor: szary); 5.Wąsy skoroszytowe ( materiał: metalowe wąsy z listewką dociskową , oraz sztywną podkładką z PP, perforacja: 6 i 8 cm, Wielkość w mm: 150 x 38, kolor: wielokolorowe); 6.Nożyczki biurowe ergonomiczne ( materiał: trwałe ostrza z stali nierdzewnej satynowanej, ergonomiczny i miękki uchwyt, odporny na pęknięcia, długość: 210 mm); 7.Marker ze ściętą końcówką ( szerokość końcówki: 1 - 5 mm, marker permanentny na bazie wody - bezwonny, nie przesiąka przez papier, odporny na działanie światła i warunków atmosferycznych, zblokowana końcówka pisząca nie ugina się i nie cofa się pod naciskiem); 8.Marker do płyt CD/DVD ( końcówka: miękką, okrągłą , średnica 0,5-1mm, materiały: obudowa wykonana z PP, tusz: wodoodporny, niezmywalny, odporny na rozmazywanie, kolor: czarny); 9.Zakreślasz fluorescencyjny ( końcówka ścięta, grubość linii pisania: 1 - 5 mm, tusz : wodoodporny, duża odporność na wysychanie, do papieru zwykłego, samokopiującego i faksowego, kolor: wielokolorowy); 10.Długopis (automatyczny długopis, z profilowanym klipsem oraz wymiennym wkładem, materiał: transparentna obudowa, klips w kolorze tuszu oraz gumowana rękojeść z anty- poślizgowymi żłobieniami, średnica kulki: 1mm, grubość linii pisania: 0,7mm, kolor: czarny, niebieski); 11.Ołówek ( materiał: ołówek drewniany z gumką do mazania, mocny i elastyczny grafit odporny na złamania, twardość: HB); 12. Gumka ołówkowa ( materiał: tworzywo sztuczne nie niszczące powierzchni ściernej, kartonowa obudowa - zabezpieczająca przed zabrudzeniem, kolor: biały, czarny); 13.Temperówka podwójna z pojemnikiem ( materiał: stalowe ostrze mocowane wkrętem, obudowa z mocnego plastiku z transparentnym pojemnik na ścinki, z dwoma otworami); 14.Koperta C4 samoklejąca z paskiem ( format: C4, kolor: biały, koperta bez okienka, samoklejąca z paskiem); 15.Koperta C5 samoklejąca z paskiem ( format: C5, kolor: biały, koperta bez okienka, samoklejąca z paskiem); 16.Koperta C4 poszerzana, samoklejąca z paskiem ( format: C4, kolor: biały, koperta bez okienka, samoklejąca z paskiem); 17.Dziurkacz ( materiał: metalowa obudowa, metalowy mechanizm, ogranicznik formatu A4/A5/A6/888, dwie dziurki, średnica dziurki 5.5 mm, odstęp pomiędzy dziurkami 80 mm, dziurkowanie do 25 kartek); 18.Zszywacz ( materiał: metalowy mechanizm, plastykowe ramię, metalowy element podający zszywki, antypoślizgowy spód, podstawa o wysokiej wytrzymałości, możliwość zszywania na zewnątrz, zszywki: 24/6 lub 26/6, głębokość wsunięcia kartki: 65mm, pojemność: 160 lub 200 zszywek); 19.Zszywki ( wykonane z materiału o dużej wytrzymałości, galwanizowane elektrycznie, rozmiar: 24/6, ilość w opakowania: 1000 szt.); 20.Zszywki ( wykonane z materiału o dużej wytrzymałości, galwanizowane elektrycznie, rozmiar: 26/6, ilość w opakowania: 1000 szt.); 21.Spinacze biurowe ( materiał: spinacz metalowy, rozmiar: 26 mm, ilość w opakowaniu: 1000 szt.); 22.Klipy metalowe ( materiał: metal galwanizowany, rozmiar:32 mm, ilość w opakowaniu: 12 szt.); 23.Etykiety samoprzylepne uniwersalne ( format: A4, przeznaczenie: do drukarek atramentowych, laserowych i kserokopiarek, ilość w opakowaniu: 100 arkuszy); 24.Bloczki samoprzylepne ( rozmiar: 76mm X 76 mm, ilość w kostce: 450 karteczek, kolor: żółty); 25.Bloczki samoprzylepne ( rozmiar: 51mm x 58 mm, ilość w kostce: 100 karteczek, kolor: żółty; 26.Przeźroczysta taśma klejąca ( materiał: polipropylen pokryty emulsyjnym klejem akrylowym, rozmiar: 24 mm x 20 m); 27.Przekładki indeksujące ( materiał: wytrzymały kolorowy karton, format: 1/3 A4, wymiar: 10.5 x 24 cm, opakowanie: 100 szt.); 28.Półka na dokumenty ( wykonanie: odporny na pęknięcia polistyren, przeznaczona na dokumenty w formacie A4, posiada miejsce na umieszczenie etykiet, kompatybilna- możliwość łączenia szufladek w pionie); 29.Kalkulator biurowy ( 12-pozycyjny wyświetlacz LCD , zasilanie bateryjne, zasilanie słoneczne, zaokrąglanie wyników, cofanie ostatnio wprowadzonej pozycji, klawisz podwójnego zera, duże klawisze, bez drukarki); 30.Przybornik na biurko ( bez wyposażenia, z miejscem na długopisy, spinacze biurowe, kostkę biurową, materiał: wykonany z metalowej siatki powlekanej lakierem); 31.Aktówka A4 z ekoskóry, zamykana na zamek ( Materiał: ekoskóra, Grubość: 4 cm, Kieszeń na dokumenty A4 zamykana na zamek, Wnętrze: uchwyt na długopis, kieszonki na wizytówki, kieszonka na pieczątkę, ring poczwórny na dokumenty, klip na dokumenty, Rączka na grzbiecie teczki, Rozmiar: 38 x 26 x 4 cm, Kolor: czarny/ brązowy); 32.Okładka na dyplom (dokumenty) A4 ( Materiał: ekoskóra, podklejona gąbką, Format: A4, Wnętrze: wyklejone flokowaną (welurową) podszewką w kolorze okładki z bezbarwnymi czterema zakładkami na podtrzymanie dokumentów, Kolor: czarny/brązowy); Wykonawca będzie zobowiązany w ramach złożonej oferty do dostarczenia zapakowanych materiałów biurowych do siedziby Zamawiającego: Urząd Miejski Sosnowiec, Sosnowieckie Centrum Organizacji Pozarządowych, Aleja Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, po wcześniejszym ustaleniu terminu dostaw z Zamawiającym. Dostarczanie towaru (pakowanie, załadunek, transport, rozładunek) leży po stronie Wykonawcy i odbywa się na jego koszt. Wykonawca będzie realizował zamówienie do wysokości kwoty, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na ten cel. Umowa o udzielenie zamówienia publicznego zostanie zawarta na tę kwotę. Wykonawca będzie realizował dostawę po uprzednim otrzymaniu zlecenia od zamawiającego zawierającego ilości poszczególnych asortymentów. Wykonawca dostarczy artykuły wymienione w zleceniu w ciągu 3 dni roboczych od dnia przekazania zlecenia wykonawcy. Zlecenie będzie uzależnione od aktualnych potrzeb Zamawiającego, a do rozliczenia posłużą ceny jednostkowe wyszczególnione przez wykonawcę w Formularzu Cenowym. Warunkiem realizacji zamówienia będzie podpisanie przez Zamawiającego i Wykonawcę bez zastrzeżeń protokołu odbioru poszczególnych zamówień..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby 39.29.24.00 - Przybory do pisania 30.19.70.00 - Drobny sprzęt biurowy 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.19.21.25 - Pisaki 30.19.21.00 - Gumki 30.19.92.30 - Koperty 30.19.28.00 - Etykiety samoprzylepne 30.19.71.00 - Zszywki, gwoździki z szerokim łebkiem, pinezki kreślarskie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Wyższa jakość edukacji w Sosnowcu. Projekt współfinansowany z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet III - Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.07.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PROMYK S.C. Wanda Kurczyna, Jolanta Zimna,, ul. Dęblińska 11, 41-200 Sosnowiec, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2926,83 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 217,59
Oferta z najniższą ceną: 217,59 / Oferta z najwyższą ceną: 228,05
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Adaptacja części budynku przy ul. 3 Maja 41 w Sosnowcu na Szkołę Mistrzostwa Sportowego dla koszykarzy wraz z internatem
- Usługa analityczna w procesie modelowania efektywności pracy szpitala wraz z usługą benchmarkingu za rok 2026
- Dostawa urządzeń medycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Rejonowego Pogotowia Ratunkowego w Sosnowcu
- Dostawa fabrycznie nowych samochodów osobowych na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Rejonowego Pogotowia Ratunkowego w Sosnowcu
- Zakup koparko-ładowarki na potrzeby Gminy Sosnowiec
- "Dostawa samochodu specjalnego na potrzeby Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Sosnowcu"
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa materiałów zużywalnych na potrzeby realizacji zajęć dodatkowych oraz zajęć dla dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych
- Dostawa materiałów biurowych i papierniczych
- Dostawa artykułów biurowych dla potrzeb ZOZ "Legionowo" sp. z o.o.
- Dostawa i montaż sprzętu i wyposażenia edukacyjnego dla szkół podstawowych w gminie Świebodzin w ramach realizacji projektu pn. "Akademia zdolnych uczniów w gminie Świebodzin" z podziałem na 8 części
- Dostawa materiałów biurowych do Zarządu Dróg Miasta Krakowa ul. Centralna 53
- Dostawa etykiet dla Apteki, Pracowni Cytostatycznej, Pracowni Płynów do Żywienia Pozajelitowego.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





