Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-06-16
Sosnowiec: Zakup artykułów biurowych dla potrzeb Projektu - Wyższa jakość edukacji w Sosnowcu. Projekt współfinansowany z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet III - Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół - CZĘŚĆ I
Numer ogłoszenia: 129265 - 2014; data zamieszczenia: 16.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta , al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 32 2960600, faks 32 296 06 05.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.sosnowiec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup artykułów biurowych dla potrzeb Projektu - Wyższa jakość edukacji w Sosnowcu. Projekt współfinansowany z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet III - Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół - CZĘŚĆ I.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia zakup i dostarczenie artykułów biurowych - w ramach Projektu - Wyższa jakość edukacji w Sosnowcu. Projekt współfinansowany z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego , Priorytet III - Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół -takich jak:
1. Segregator ( format: A4, grzbiet: 75 mm/ 50 mm, materiał: wykonany z twardej 2 mm tektury , pokryty z zewnątrz matową folią PP, wewnątrz wyklejka papierowa, mechanizm dźwigniowy z dociskiem, oczko grzbietowe, okucia owalne na przedniej okładce, dolne krawędzie wzmocnione metalową listwą, kolor: biały);
2.Papier - ryza ( gramatura: 80g/m2, białość (CIE): 146 ? 3, Nieprzezroczystość (%): > 91, Grubość (lm): 103?3, Gładkość: 220?60, opakowanie 1 ryza: 500 arkuszy);
3.Koszulki ( format A4, materiał: multiperforowane, otwierane u góry, wykonane z folii PP groszkowej, grubość: 46 mic, opakowanie: 100 szt. );
4.Skoroszyt PVC A4 twardy (format: A4, wymiary: 230x310mm, materiał: wykonany z pcv o grubości 150mic (przód) oraz 160mic (tył), dwustronnie zapi-sywalny pasek, pojemność: min. 2cm, kolor: szary);
5.Wąsy skoroszytowe ( materiał: metalowe wąsy z listewką dociskową , oraz sztywną podkładką z PP, perforacja: 6 i 8 cm, Wielkość w mm: 150 x 38, kolor: wielokolorowe);
6.Nożyczki biurowe ergonomiczne ( materiał: trwałe ostrza z stali nierdzewnej satynowanej, ergonomiczny i miękki uchwyt, odporny na pęknięcia, długość: 210 mm);
7.Marker ze ściętą końcówką ( szerokość końcówki: 1 - 5 mm, marker permanentny na bazie wody - bezwonny, nie przesiąka przez papier, odporny na działanie światła i warunków atmosferycznych, zblokowana końcówka pisząca nie ugina się i nie cofa się pod naciskiem);
8.Marker do płyt CD/DVD ( końcówka: miękką, okrągłą , średnica 0,5-1mm, materiały: obudowa wykonana z PP, tusz: wodoodporny, niezmywalny, odporny na rozmazywanie, kolor: czarny);
9.Zakreślasz fluorescencyjny ( końcówka ścięta, grubość linii pisania: 1 - 5 mm, tusz : wodoodporny, duża odporność na wysychanie, do papieru zwykłego, samokopiującego i faksowego, kolor: wielokolorowy);
10.Długopis (automatyczny długopis, z profilowanym klipsem oraz wymiennym wkładem, materiał: transparentna obudowa, klips w kolorze tuszu oraz gumowana rękojeść z anty- poślizgowymi żłobieniami, średnica kulki: 1mm, grubość linii pisania: 0,7mm, kolor: czarny, niebieski);
11.Ołówek ( materiał: ołówek drewniany z gumką do mazania, mocny i elastyczny grafit odporny na złamania, twardość: HB);
12. Gumka ołówkowa ( materiał: tworzywo sztuczne nie niszczące powierzchni ściernej, kartonowa obudowa - zabezpieczająca przed zabrudzeniem, kolor: biały, czarny);
13.Temperówka podwójna z pojemnikiem ( materiał: stalowe ostrze mocowane wkrętem, obudowa z mocnego plastiku z transparentnym pojemnik na ścinki, z dwoma otworami);
14.Koperta C4 samoklejąca z paskiem ( format: C4, kolor: biały, koperta bez okienka, samoklejąca z paskiem);
15.Koperta C5 samoklejąca z paskiem ( format: C5, kolor: biały, koperta bez okienka, samoklejąca z paskiem);
16.Koperta C4 poszerzana, samoklejąca z paskiem ( format: C4, kolor: biały, koperta bez okienka, samoklejąca z paskiem);
17.Dziurkacz ( materiał: metalowa obudowa, metalowy mechanizm, ogranicznik formatu A4/A5/A6/888, dwie dziurki, średnica dziurki 5.5 mm, odstęp pomiędzy dziurkami 80 mm, dziurkowanie do 25 kartek);
18.Zszywacz ( materiał: metalowy mechanizm, plastykowe ramię, metalowy element podający zszywki, antypoślizgowy spód, podstawa o wysokiej wytrzymałości, możliwość zszywania na zewnątrz, zszywki: 24/6 lub 26/6, głębokość wsunięcia kartki: 65mm, pojemność: 160 lub 200 zszywek);
19.Zszywki ( wykonane z materiału o dużej wytrzymałości, galwanizowane elektrycznie, rozmiar: 24/6, ilość w opakowania: 1000 szt.);
20.Zszywki ( wykonane z materiału o dużej wytrzymałości, galwanizowane elektrycznie, rozmiar: 26/6, ilość w opakowania: 1000 szt.);
21.Spinacze biurowe ( materiał: spinacz metalowy, rozmiar: 26 mm, ilość w opakowaniu: 1000 szt.);
22.Klipy metalowe ( materiał: metal galwanizowany, rozmiar:32 mm, ilość w opakowaniu: 12 szt.);
23.Etykiety samoprzylepne uniwersalne ( format: A4, przeznaczenie: do drukarek atramentowych, laserowych i kserokopiarek, ilość w opakowaniu: 100 arkuszy);
24.Bloczki samoprzylepne ( rozmiar: 76mm X 76 mm, ilość w kostce: 450 karteczek,
kolor: żółty);
25.Bloczki samoprzylepne ( rozmiar: 51mm x 58 mm, ilość w kostce: 100 karteczek,
kolor: żółty;
26.Przeźroczysta taśma klejąca ( materiał: polipropylen pokryty emulsyjnym klejem akrylowym, rozmiar: 24 mm x 20 m);
27.Przekładki indeksujące ( materiał: wytrzymały kolorowy karton, format: 1/3 A4,
wymiar: 10.5 x 24 cm, opakowanie: 100 szt.);
28.Półka na dokumenty ( wykonanie: odporny na pęknięcia polistyren, przeznaczona na dokumenty w formacie A4, posiada miejsce na umieszczenie etykiet, kompatybilna- możliwość łączenia szufladek w pionie);
29.Kalkulator biurowy ( 12-pozycyjny wyświetlacz LCD , zasilanie bateryjne, zasilanie słoneczne, zaokrąglanie wyników, cofanie ostatnio wprowadzonej pozycji, klawisz podwójnego zera, duże klawisze, bez drukarki);
30.Przybornik na biurko ( bez wyposażenia, z miejscem na długopisy, spinacze biurowe, kostkę biurową, materiał: wykonany z metalowej siatki powlekanej lakierem);
31.Aktówka A4 z ekoskóry, zamykana na zamek ( Materiał: ekoskóra, Grubość: 4 cm, Kieszeń na dokumenty A4 zamykana na zamek, Wnętrze: uchwyt na długopis, kieszonki na wizytówki, kieszonka na pieczątkę, ring poczwórny na dokumenty, klip na dokumenty, Rączka na grzbiecie teczki, Rozmiar: 38 x 26 x 4 cm, Kolor: czarny/ brązowy);
32.Okładka na dyplom (dokumenty) A4 ( Materiał: ekoskóra, podklejona gąbką,
Format: A4, Wnętrze: wyklejone flokowaną (welurową) podszewką w kolorze okładki z bezbarwnymi czterema zakładkami na podtrzymanie dokumentów, Kolor: czarny/brązowy);
Wykonawca będzie zobowiązany w ramach złożonej oferty do dostarczenia zapakowanych materiałów biurowych do siedziby Zamawiającego: Urząd Miejski Sosnowiec, Sosnowieckie Centrum Organizacji Pozarządowych, Aleja Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, po wcześniejszym ustaleniu terminu dostaw z Zamawiającym. Dostarczanie towaru (pakowanie, załadunek, transport, rozładunek) leży po stronie Wykonawcy i odbywa się na jego koszt.
Wykonawca będzie realizował zamówienie do wysokości kwoty, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na ten cel. Umowa o udzielenie zamówienia publicznego zostanie zawarta na tę kwotę.
Wykonawca będzie realizował dostawę po uprzednim otrzymaniu zlecenia od zamawiającego zawierającego ilości poszczególnych asortymentów. Wykonawca dostarczy artykuły wymienione w zleceniu w ciągu 3 dni roboczych od dnia przekazania zlecenia wykonawcy. Zlecenie będzie uzależnione od aktualnych potrzeb Zamawiającego, a do rozliczenia posłużą ceny jednostkowe wyszczególnione przez wykonawcę w Formularzu Cenowym.
Warunkiem realizacji zamówienia będzie podpisanie przez Zamawiającego i Wykonawcę bez zastrzeżeń protokołu odbioru poszczególnych zamówień.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby 39.29.24.00 - Przybory do pisania 30.19.70.00 - Drobny sprzęt biurowy 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.19.21.25 - Pisaki 30.19.21.00 - Gumki 30.19.92.30 - Koperty 30.19.28.00 - Etykiety samoprzylepne 30.19.71.00 - Zszywki, gwoździki z szerokim łebkiem, pinezki kreślarskie .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje tego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje tego warunku
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje tego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Jeżeli Wykonawca do podpisania oferty ustanowi swojego reprezentanta wówczas jest zobowiązany załączyć do oferty pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazać dokładny zakres umocowania w tym uprawienie do podpisania oferty, być dołączone do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sosnowiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Sosnowcu
Sosnowieckie Centrum Organizacji Pozarządowych
al. Zwycięstwa 20, piętro 3, pokój 405
41-200 Sosnowiec.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Sosnowcu Sosnowieckie Centrum Organizacji Pozarządowych al. Zwycięstwa 20, piętro 3, pokój 405 41-200 Sosnowiec.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Wyższa jakość edukacji w Sosnowcu. Projekt współfinansowany z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet III - Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Adaptacja części budynku przy ul. 3 Maja 41 w Sosnowcu na Szkołę Mistrzostwa Sportowego dla koszykarzy wraz z internatem
- Usługa analityczna w procesie modelowania efektywności pracy szpitala wraz z usługą benchmarkingu za rok 2026
- Dostawa urządzeń medycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Rejonowego Pogotowia Ratunkowego w Sosnowcu
- Dostawa fabrycznie nowych samochodów osobowych na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Rejonowego Pogotowia Ratunkowego w Sosnowcu
- Zakup koparko-ładowarki na potrzeby Gminy Sosnowiec
- Dostawa RTG dla Przychodni MILOWICE Sp. z o.o. w Sosnowcu
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa materiałów zużywalnych na potrzeby realizacji zajęć dodatkowych oraz zajęć dla dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych
- Dostawa materiałów biurowych i papierniczych
- Dostawa artykułów biurowych dla potrzeb ZOZ "Legionowo" sp. z o.o.
- Dostawa i montaż sprzętu i wyposażenia edukacyjnego dla szkół podstawowych w gminie Świebodzin w ramach realizacji projektu pn. "Akademia zdolnych uczniów w gminie Świebodzin" z podziałem na 8 części
- Dostawa materiałów biurowych do Zarządu Dróg Miasta Krakowa ul. Centralna 53
- Dostawa etykiet dla Apteki, Pracowni Cytostatycznej, Pracowni Płynów do Żywienia Pozajelitowego.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





