Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-02-22
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Gorlice: dostawy materiałów sypkich Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Miejski Zakład Usług Komunalnych, do kontaktów: Konrad Niedośpiał, ul. Kościuszki 92a, 38-300 Gorlice, woj. małopolskie, tel. 018 3526715, fax 018 3526715 w. 25, e-mail: elix_kn@interia.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.republika.pl/mzukgorlice Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Zakład Budżetowy Gminy Miejskiej Gorlice; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy materiałów sypkich. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Gorlice. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawy materiałów sypkich: - tłuczeń, - klińce, - mieszanka kamienia, - piasek, - pospółka drogowa, żwir, - kruszywa do betonu, - grysy bazaltowe, - grysy płukane. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru oświadczenia stanowiącego zał. Nr 2 do SIWZ 3. Zaświadczenie naczelnika właściwego urzędu skarbowego potwierdzające,że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że oferent uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4. Zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że oferent uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 5. Deklaracja zgodności lub aprobata techniczna lub certyfikat na materiały objęte postępowaniem przetargowym. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 14.21.00.00 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa Kod CPV wg słownika 2008: 14.21.00.00 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa Oryginalny kod CPV: 14.21.10.00 - Piasek Kod CPV wg słownika 2008: 14.21.10.00 - Piasek Oryginalny kod CPV: 14.21.22.00 - Kruszywo Kod CPV wg słownika 2008: 14.21.22.00 - Kruszywo Oryginalny kod CPV: 14.21.21.00 - Otoczaki i żwir Kod CPV wg słownika 2008: 14.21.21.00 - Otoczaki i żwir Oryginalny kod CPV: 14.21.23.30 - Bazalt kruszony Kod CPV wg słownika 2008: 14.21.23.30 - Bazalt kruszony 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres dostaw obejmuje całoroczne dostawy materiałów sypkich do budowy chodników i dróg 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Warunki określone w SIWZ Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: według formuły spełnia - nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru oświadczenia stanowiącego zał. Nr 2 do SIWZ 3. Zaświadczenie naczelnika właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że oferent uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4. Zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że oferent uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 5. Deklaracja zgodności lub aprobata techniczna lub certyfikat na materiały objęte postępowaniem przetargowym.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.republika.pl/mzukgorlice. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.03.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 16.03.2007, godzina 10:00, MZUK Gorlice ul.Kościuszki 92a pok.nr 3.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 20.02.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Dostawy tłucznia, klińców, mieszanki kamienia. 1) Krótki opis: Sukcesywne dostawy tłucznia, klińców, mieszanki kamienia. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.00.00, 14.21.22.00. 3) Wielkość lub zakres: Sukcesywne dostawy kruszywa w szacunkowej ilości: - tłucznia - 1100 ton, - klińców - 1800 ton, - mieszanki kamienia - 3500 ton,. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Dostawy kruszywa do betonu. 1) Krótki opis: Sukcesywne dostawy kruszywa do betonu. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.00.00, 14.21.22.00. 3) Wielkość lub zakres: Dostawy kruszywa do betonu w szacunkowej ilości ok.150m3. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: dostawa pospółki drogowej, żwiru. 1) Krótki opis: Sukcesywne dostawy pospółki drogowej i żwiru. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.00.00, 14.21.21.20. 3) Wielkość lub zakres: dostawy pospółki drogowej i żwiru w szacunkowej ilości ok.3000m3. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: dostawa piasku. 1) Krótki opis: Sukcesywna dostawa piasku płukanego 0-2mm. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.00.00, 14.21.11.00. 3) Wielkość lub zakres: Dostawa piasku płukanego 0-2mm w szacunkowej ilości ok.1800m3. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: Dostawa grysów bazaltowych. 1) Krótki opis: Sukcesywna dostawa grysów bazaltowych 2-5mm. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.00.00, 14.21.23.30. 3) Wielkość lub zakres: Dostawa grysów bazaltowych 2-5 mm w szacunkowej ilości ok.150ton. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: Dostawa grysów płukanych. 1) Krótki opis: Sukcesywna dostawa grysów płukanych. frakcji: 2-8 mm, 8-16 mm. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Dostawa grysów płukanych. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z GORLIC
- Przebudowa istniejącej części budynku Szkoły Podstawowej w Zagórzanach w zakresie zmiany funkcji Sali gimnastycznej na przedszkole
- Dostawa produktów spożywczych i wód mineralnych
- Dostawa gazów medycznych.
- Usługa ubezpieczenia Miasta Gorlice
więcej: przetargi w Gorlicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa kruszywa dolomitowego i piasku na potrzeby Miejskiego Zakładu Komunalnego w Pajęcznie w 2026 r.
- Dostawa Kruszywa drogowego w 2026 roku
- Sukcesywny zakup kruszyw drogowych dla potrzeb Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Tarnowie w 2026 r.
- Wykonanie robót sprzętowo - transportowych w ramach bieżącego utrzymania dróg w roku 2026 na terenie miasta i gminy Choroszcz
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





