Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-02-22
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Wrocław: ŚLĄSKI RÓW - ODBUDOWA I MODERNIZACJA KANAŁU ULGI, GM. GÓRA Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu, do kontaktów: Jacek Janeczek jacek.janeczek@dzmiuw.wroc.pl Małgorzata Rudowska malgorzta.rudowska@dzmiuw.wroc.pl, al. J. Matejki 5, 50-333 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3226681 do 83, fax 071 3227929, e-mail: dzmiuw@dzmiuw.wroc.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.dmiuw.wroc.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: jednostka budżetowa samorządu terytorialnego; Inne:zadania z zakresu utrzymania wód i urzadzeń wodnych określone przepisami Prawo Wodne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚLĄSKI RÓW - ODBUDOWA I MODERNIZACJA KANAŁU ULGI, GM. GÓRA. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: gmina Góra. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: \ŚLĄSKI RÓW - odbudowa i modernizacja Kanału Ulgi, gm. Góra\. w ramach którego przewiduje się odbudowę w/w kanału, będącego prawostronnym dopływem cieku podstawowego Śląski Rów. Celem odbudowy i modernizacji koryta kanału jest zwiększenie jego przepustowości, dla zapewnienia skuteczniejszej ochrony przeciwpowodziowej terenów zabudowanych, tj. zachodniej części miasta Góra, ustabilizowanie przekroju poprzecznego oraz stworzenie warunków dla dogodnej eksploatacji i utrzymania koryta. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.24.71.10 - Budowa kanałów Kod CPV wg słownika 2008: 45.24.71.10 - Budowa kanałów 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zamówienie obejmuje wykonanie: 1. odbudowa i modernizacja (rozbudowa) koryta kanału na długości 1508mb wraz z umocnieniem dna i skarp płytami typu krata mała (90cmx60cmx10cm) pasem szer. 1,80m - powyżej biowłóknina + humus; 2. budowle w korycie związane z modernizacją kanału w ilości 7 szt. w tym nowe budowle komunikacyjne na drogach gminnych i polnych oraz modernizacja komory rozdzielczej przepływu wody; 3. przebudowa jednego przęsła napowietrznej linii telekomunikacyjnej. Szczegółowy zakres robót zawiera przedmiar robót. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.04.2008
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wysokość wadium: 18 000,00 PLN Termin wniesienia wadium: do dnia 22-03-2007r. godz.: 24.00 Miejsce wniesienia wadium: przelew na konto Zamawiającego BZ WBK S.A. I O/Wrocław nr 09 1090 2398 0000 0001 0118 0508 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Ofertę należy sporządzić zgodnie z załączonym formularzem oferty (zał. nr 1 do SIWZ). Wykonawcy winni dostarczyć następujące dokumenty: a. dowód wniesienia wadium przetargowego; b. oświadczenie o spełnieniu warunków (wzór zał. nr 2 do SIWZ) w przypadku Konsorcjum - dołącza każda z firm; c. kosztorys ofertowy w wersji uproszczonej. Do przetargu zostaną zakwalifikowani Wykonawcy: a. spełniający wymogi art.22 ust. 1 ustawy p. z. p., b. posiadający przerób roczny w r.b.m, co najmniej w jednym roku w ciągu ostatnich 3 lat. - minimum 2,0 mln zł/rok (sprzedaż netto), c. posiadający pozytywne i udokumentowane doświadczenie w wykonawstwie zadań podobnych do będącego przedmiotem przetargu, tj. wymienione w Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych i Klasyfikacji Środka Trwałego - grupa 2 - obiekty inżynierii lądowej i wodnej (Rozporządzenie Rady Ministrów z 30.12.1999 r. w sprawie PKOB, Dz. U. nr 112 z 1999 r., poz. 1316 ze zmianami oraz w sprawie KŚT, Dz. U. nr 112 z 1999 r., poz. 1317 ze zmianami), tzn. wykazanie wykonania odbudowy koryt rzek (odbudowa i modernizacja, umocnienie) o łącznej długości min. 5 km w tym 1 (jedno) zadanie o długości min. 1,5 km, d. zatrudniający do wykonania przedmiotu zamówienia kierownika robót legitymującego się minimum 5-letnim doświadczeniem w wykonawstwie zadań podobnych do przedmiotu przetargu, e. posiadający środki finansowe lub zdolność kredytową - w wysokości co najmniej 350 000,00 PLN. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: OCENA SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW ZOSTANIE DOKONANA NA PODSTAWIE DOŁĄCZONYCH DO OFERTY DOKUMENTÓW WYMIENIONYCH W SIWZ. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy p.z.p.: a. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust ust.1 pkt 4 - 8 ustawy p.z.p, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy p.z.p., wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty; d. aktualne zaświadczenia: właściwego naczelnika urzędu skarbowego; właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu wystawiane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia - niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, a w szczególności kierownika budowy, wraz z dołączoną kserokopią uprawnień zawodowych w zakresie melioracji wodnych lub inżynierii wodnej oraz zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; b. wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat - przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót melioracyjnych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, tzn. wykazanie wykonania odbudowy koryt rzek (odbudowa i modernizacja, umocnienie) o łącznej długości min. 5 km w tym 1 (jedno) zadanie o długości min. 1,5 km z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz dołączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie np. protokoły odbioru robót. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a. sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres (z którego wynika, że przerób roczny w r.b.m., co najmniej w jednym roku w ciągu ostatnich 3 lat- wynosi min. 2,0 mln zł/rok (sprzedaż netto) b. polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; c. informacje banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy - w wysokości co najmniej 350 000,00 PLN, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzmiuw.wroc.pl. Opłata: 85,43 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Wpłaty należy dokonać na konto nr 75 1090 2398 0000 0001 0490 7418 (przed złożeniem wniosku o przesłanie lub wydanie SIWZ). 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.03.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 23.03.2007, godzina 11:00, Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu al. J. Matejki 5, 50-333 Wrocław Sala 201.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Sektorowy Program Operacyjny Restrukturyzacja i modernizacja sektora żywnościowego oraz rozwój obszarów wiejskich 2004 - 2006 Zrównoważony rozwój obszarów wiejskich Gospodarowanie rolniczymi zasobami wodnymi 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 20.02.2007.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wykonanie budowy farmy fotowoltaicznej o mocy 1,5 MW wraz z magazynem energii
- SZP/243-352/2025 Dostawa serwera GPU w ramach potrzeb Wydziału Informatyki i Telekomunikacji Politechniki Wrocławskiej
- Dostawy środków czyszczących i piorących do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków z podziałem na dwa zadania.
- Remont budynku przy ul. Pilczyckiej 114 we Wrocławiu związany ze zmianą systemu ogrzewania.
- Dostawa licencji Microsoft 365 A3 EDU dla Akademii Wychowania Fizycznego im. Olimpijczyków Polskich we Wrocławiu umożliwiającej rozszerzenie istniejącego środowiska Microsoft 365
- KPO 3 - 1.1 - Kardiologia - Modernizacja i przebudowa części IV piętra budynku A w zakresie przebudowy pomieszczeń Oddziału Intensywnego Nadzoru Kardiologicznego oraz węzłów sanitarnych
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





