eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PyskowiceSelektywna zbiórka odpadów biodegradowalnych



Ogłoszenie z dnia 2013-07-11

Pyskowice: Selektywna zbiórka odpadów biodegradowalnych
Numer ogłoszenia: 140581 - 2013; data zamieszczenia: 11.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pyskowice, ul. Strzelców Bytomskich 3, 44-120 Pyskowice, woj. śląskie, tel. 32 3326000, faks 32 3326002.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Selektywna zbiórka odpadów biodegradowalnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: 1.Przechowywanie i dystrybucja pojemników przeznaczonych do selektywnej zbiórki odpadów biodegradowalnych będących własnością Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do wydania i dostarczenia pojemników pod adres wskazany przez Zamawiającego. Czas reakcji 3 dni od daty zlecenia. 1.Dystrybucja worków o pojemności 120L przeznaczonych do gromadzenia odpadów biodegradowalnych wśród zainteresowanych mieszkańców oraz miejskich jednostek organizacyjnych Gminy. 2.Odbiór od zainteresowanych mieszkańców w miejscu ich zamieszkania, odpadów biodegradowalnych zgromadzonych w workach o pojemności 120L, w terminach wskazanych w harmonogramie oraz w oznaczonym miejscu na terenie Gminy Pyskowice tzw. punkt odbioru od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 15.00, do którego mieszkańcy będą mogli sami dostarczyć worki ze zbieranymi selektywnie odpadami biodegradowalnymi. W II półroczu 2013 roku: 1.Odbiór wg harmonogramu (zał. nr 6 do SIWZ) odpadów biodegradowalnych z 21 sztuk pojemników o pojemności 240L z miejskich jednostek organizacyjnych Gminy Pyskowice. 2.Dystrybucja worków o pojemności 120L przeznaczonych do gromadzenia odpadów biodegradowalnych wśród miejskich jednostek organizacyjnych Gminy, w terminach wskazanych w harmonogramie podczas odbioru wypełnionych worków..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o., ul. Zaolszany 3, 44-120 Pyskowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15740,74 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 17000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 17000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 17000,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    FAKTYCZNE: Zamówienie uzupełniające zostało przewidziane w przetargu nieograniczonym na selektywną zbiórkę odpadów biodegradowalnych udzielonym w maju 2013r. Zamawiający uwzględnił wartość zamówienia uzupełniającego przy szacowaniu wartości na zamówienie podstawowe ( art. 32 ust. 3 ustawy Pzp). Zamówienie będzie polegało na powtórzeniu tego samego typu prac, jakie zostały przewidziane w zamówieniu podstawowym, stanowiące 23,54% wartości zamówienia podstawowego. PRAWNE: Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp w przypadku udzielnie w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówienia uzupełniającego, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamrowieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego, zamawiający może korzystać z trybu zamówienia z wolnej ręki.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.