eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwiętoszówWykonanie naprawy 4 kpl transporterów minowania narzutowego KROTON dla Jednostki Wojskowej Nr 2399 będącej na zaopatrzeniu 43 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Świętoszowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-07-18

Świętoszów: Wykonanie naprawy 4 kpl transporterów minowania narzutowego KROTON dla Jednostki Wojskowej Nr 2399 będącej na zaopatrzeniu 43 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Świętoszowie
Numer ogłoszenia: 140573 - 2016; data zamieszczenia: 18.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 135978 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 43 Wojskowy Oddział Gospodarczy, ul. Saperska 2, 59-726 Świętoszów, woj. dolnośląskie, tel. 75 735 62 79, faks 75 735 62 19.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: 43 Wojskowy Oddział Gospodarczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie naprawy 4 kpl transporterów minowania narzutowego KROTON dla Jednostki Wojskowej Nr 2399 będącej na zaopatrzeniu 43 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Świętoszowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie naprawy 4 (czterech) kompletów transporterów minowania narzutowego KROTON dla Jednostki Wojskowej 2399 w Świętoszowie, będącej na zaopatrzeniu 43 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w zakresie: 1. TMN KROTON o nr fabrycznym 5490010043 - Naprawa sterownicy nr kat. 871-09-0334; - wymiana przewodu elektrycznego miotacza nr kat. 549-73-0005 C1; - wymiana przewodu elektrycznego miotacza nr kat. 549-73-0010 C1; - wymiana przewodu elektrycznego miotacza nr kat. 549-73-0015 C1; - wymiana przewodu elektrycznego miotacza nr kat. 549-73-0020 C1; 2. TMN KROTON o nr fabrycznym 5490010062 - wymiana przewodu elektrycznego miotacza nr kat. 549-73-0005 C1; - wymiana przewodu elektrycznego miotacza nr kat. 549-73-0010 C1; - wymiana przewodu elektrycznego miotacza nr kat. 549-73-0015 C1; - wymiana przewodu elektrycznego miotacza nr kat. 549-73-0020 C1; 3. TMN KROTON o nr fabrycznym 5490010152 - Naprawa sterownicy nr kat. 871-09-0334; - wymiana przewodu elektrycznego miotacza nr kat. 549-73-0005 C1; - wymiana przewodu elektrycznego miotacza nr kat. 549-73-0010 C1; - wymiana przewodu elektrycznego miotacza nr kat. 549-73-0015 C1; - wymiana przewodu elektrycznego miotacza nr kat. 549-73-0020 C1; 4. TMN KROTON o nr fabrycznym 5490011924 - wymiana przewodu elektrycznego miotacza nr kat. 549-73-0005 C1; - wymiana przewodu elektrycznego miotacza nr kat. 549-73-0010 C1; - wymiana przewodu elektrycznego miotacza nr kat. 549-73-0015 C1; - wymiana przewodu elektrycznego miotacza nr kat. 549-73-0020 C1; - naprawa skrzynki rozdzielczej nr kat. 549-73-0030; - naprawa złącz w kasetach wyrzutni. Zamawiający oświadcza, że: - udostępni ogrzewane pomieszczenie z dostępem do przyłączy 230 V, - zabezpieczy urządzenie dźwigowe, - z pojazdów podlegających naprawie zdemontowano już miotacze. Po zakończeniu naprawy Wykonawca zobowiązany jest sporządzić Protokół odbioru (załącznik nr do umowy 1) z wykonanej naprawy (na każdy egzemplarz TMN osobno) w którym przedstawi pełen opis wykonanych czynności demontażowych, montażowych i naprawczych oraz do każdego pojazdu przedstawi wykaz wykonanych napraw i wymienionych części (załącznik nr 2 do umowy). Dodatkowo w dokumentacji eksploatacyjnej każdego wyrobu dokona wpisu o wykonanej naprawie i udzieleniu gwarancji na okres 12 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru. Wykonanie naprawy zgodnie z zakresem określonym w cz. III pkt 1, 2, 3 i 4 siwz potwierdzone zostanie protokołem odbioru (załącznik nr 1 do umowy). Sprzęt po naprawie winien mieć przywrócone wszystkie właściwości użytkowe zgodnie z przeznaczenie, sprawne wszystkie zespoły, podzespoły, mechanizmy i urządzenia powinny być zgodne z warunkami technicznymi producenta w zakresie przedmiotu umowy. Wszystkie zespoły, podzespoły, mechanizmy i urządzenia objęte zakresem naprawy powinny być zgodne z dokumentacją techniczną oraz być zamontowane według dokumentacji technologicznej Brak protokołów odbioru z dołączonym wykazem napraw i wymienionych części do pojazdu skutkować będzie wstrzymaniem płatności przez Zamawiającego do czasu wykonania usługi lub uzupełnienia dokumentacji. W przypadku konieczności wykonania napraw w siedzibie Wykonawcy, Wykonawca przewozi pojazd w obydwie strony na własny koszt. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość oraz zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań wynikających z umowy. Podczas wykonywania napraw będą obecni: kierowca i technik pododdziału, którzy po wykonaniu usługi potwierdzą jej wykonanie czytelnym podpisem na wykazie napraw (załącznik 2). Wykonawca ma obowiązek zabezpieczyć we własnym zakresie części i materiały eksploatacyjne Części i materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowe oraz posiadać certyfikaty zgodności i dopuszczenia do obrotu (Zamawiający dopuszcza zarówno części oryginalne, produkowane przez producenta pojazdu, jak i zamienniki tożsame jakościowo z oryginalnymi, produkowane przez niezależnych producentów i posiadające certyfikat zgodności z częściami oryginalnymi). Utylizację i zagospodarowanie zużytych części zamiennych, pozostałych materiałów w tym płynów eksploatacyjnych zabezpiecza Wykonawca, który wystąpi jako wytwórca odpadów powstałych w wyniku świadczenia ww usługi zgodnie z art. 3 ust. 1 pkt. 32 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012r. (Dz. U. z 2013r. poz. 21) i zobowiązany jest do przestrzegania wszystkich obowiązujących przepisów w zakresie ochrony środowiska. Wykonawca z chwilą odbioru odpadów od Zamawiającego staje się posiadaczem odpadów i ciążą na nim obowiązki dalszego gospodarowania zgodnie z wszystkimi obowiązującymi przepisami w tym zakresie. Zamawiający z chwilą przekazania odpadów, Wykonawcy pozbywa się odpowiedzialności za dalsze gospodarowanie tymi odpadami. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć miejsca gromadzenia odpadów w opisane pojemniki na odpady (kod i nazwa odpadu), a miejsca gromadzenia substancji niebezpiecznych w karty charakterystyki i środki zabezpieczające przed przedostaniem się substancji niebezpiecznych do środowiska. Wykonawca jest zobowiązany udzielić 12-miesięcznej gwarancji na wykonane naprawy oraz części i materiały eksploatacyjne użyte do przywrócenia pełnej sprawności technicznej pojazdu liczoną od dnia odbioru (protokół odbioru) pojazdu. W przypadku zgłoszenia przez Wykonawcę potrzeby zapoznania się ze stanem faktycznym sprzętu, ze względów organizacyjnych termin na odbycie wizji lokalnej będzie ustalany indywidualnie na podstawie złożonego wniosku o dokonanie weryfikacji stanu technicznego sprzętu. W przypadku gdy środki finansowe planowane na realizację przedmiotu zamówienia okażą się niewystarczające, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia remontowanego sprzętu, zawarcie umowy warunkowej w zakresie brakujących środków finansowych lub zamknięcie postępowania bez wyboru ofert, z zastrzeżeniem art. 93 ust. 1 pkt 4..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00 - Usługi naprawcze i konserwacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Wykonanie naprawy 4 kpl transporterów minowania narzutowego KROTON dla Jednostki Wojskowej Nr 2399 będącej na zaopatrzeniu 43 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Świętoszowie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Huta Stalowa Wola S. A., ul. Gen. Tadeusza Kasprzyckiego 8, 37-450 Stalowa Wola, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 390243,90 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 491877,00

  • Oferta z najniższą ceną: 491877,00 / Oferta z najwyższą ceną: 491877,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.