eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaPRACE REMONTOWE W POMIESZCZENIACH SZPITALA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-02-22

POZYCJA 14052

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: PRACE REMONTOWE W POMIESZCZENIACH SZPITALA Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Szpital Kliniczny im. Ks. Anny Mazowieckiej, do kontaktów: mgr Anna Pietruszka - Kierownik Działu Zamówień Publicznych, ul. Karowa 2, 00-315 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8268953, 8279354, fax 022 8286687, e-mail: zam.pub@poczta.szpitalkarowa.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.szpitalkarowa.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRACE REMONTOWE W POMIESZCZENIACH SZPITALA. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: SIEDZIBA ZAMAWIAJĄCEGO. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych w pomieszczeniach szpitala tj: 1 remont pomieszczeń w celu przystosowania na sale dydaktyczne, 2 wykonanie sufitu podwieszanego (panele metalowe)w piwnicy bloku A 3 wymiana 38 sztuk otworów drzwiowych na szersze 4 zakup, dostawa oraz montaż 210 sztuk nawiewników higrosterowanych do okien PCV Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: 1roboty ślusarskie (45.45.00.00-6) 2roboty elektryczne i teletechniczne (instalacje: komputerowa, telefoniczna, sygnalizacyjna, przeciwpożarowa) - CPV: 45.31.00.00-3 3instalacje centralnego ogrzewania - CPV: 45.33.11.00-7 Szczegółowy zakres prac zawarty jest w dokumentacji technicznej oraz w kosztorysach- załączonych do SIWZ. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonane roboty na okres minimum 36 miesięcy; Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych oraz ofert wariantowych. 1.Przy doborze materiałów należy kierować się wymaganiami sprecyzowanym w kosztorysach i dokumentacji dołączonej do SIWZ 2.Wszystkie prace prowadzone będą przy czynnym Szpitalu w związku z tym wszelkie roboty kolidujące z normalną praca Szpitala należy uzgadniać z Zamawiającym. 3.Szpital nie dysponuje pomieszczeniami dla Wykonawcy, może wskazać tylko miejsce na ustawienie barakowozu. 4.Wszelkie odpady typu gruz, śmiecie należy wyrzucać \rękawem\ bezpośrednio do szczelnego kontenera i na bieżąco wywozić. 5.W razie konieczności prace muszą być kontynuowane w różnych godzinach nawet w soboty i niedziele. 6.Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Okoliczności, po których przewiduje się udzielenie zamówienia to m.in. uszkodzenie lub zniszczenie drzwi wejściowych do sal chorych 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: oświadczenie, że do wykonania zamówienia Wykonawca użyje surowców i materiałów, które posiadają wszelkie dokumenty dopuszczające je do stosowania i obrotu w Polsce oraz dopuszczonych do stosowania na podstawie obowiązujących przepisów dot. certyfikacji 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60 000 EURO 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 8

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 10.450 PLN (słownie: dziesięć tysięcy czterysta pięćdziesiąt złotych) 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem niniejszego zamówienia, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. wykażą, że: a.wykonali należycie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia. Za zadanie porównywalne z przedmiotem niniejszego postępowania Zamawiający rozumie zadanie w zakresie wykonania remontu w pomieszczeniach placówek służy zdrowia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał, co najmniej dwie (2) takie roboty o wartości min. 300.000 zł brutto - każda, 3.dysponują potencjałem technicznym umożliwiającym realizację przedmiotu niniejszego zmówienia, 4.dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności wykażą że kadra niezbędna do realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia - kierownicy poszczególnych robót posiadają: a)uprawnienia odpowiednie do przedmiotu zamówienia, b)aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa 5.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: a)posiadają ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w związku z wykonywaną działalnością określoną w wypisie z KRS lub wypisie z działalności gospodarczej oraz posiadanym mieniem, które obejmuje odpowiedzialność cywilną deliktową z rozszerzeniem o odpowiedzialność cywilną kontraktową oraz odpowiedzialność cywilną podwykonawcy przy sumie gwarancyjnej nie mniejszej niż 1 mln PLN na jedno zdarzenie, 6.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Pzp Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą \spełnia - nie spełnia\, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. VI niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga! W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców, b)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Uwaga! W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców, c)oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.- Prawo zamówień publicznych. Uwaga! W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców, d)oświadczenie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.- Prawo zamówień publicznych. Uwaga! W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców, e)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy \Prawo zamówień publicznych\ wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga! W przypadku, gdy Wykonawca jest osoba prawną, informacje powinny dotyczyć wszystkich urzędujących członków władz, zaś w przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców, f)aktualną informację Krajowego Rejestru Karnego zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy \Prawo zamówień publicznych\ wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga! Wymagany dokument dotyczy podmiotów zbiorowych w rozumieniu art. 2 ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. z 2002 r. Nr 197, poz. 1661 z późn. zm.). W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców, g)polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. V.5a SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej przynajmniej jeden z wykonawców musi przedstawić polisę na wymaganą sumę gwarancyjną. Zamawiający dopuszcza (w razie potrzeby, gdy ubezpieczenie posiadane przez Wykonawcę nie obejmuje całego okresu realizacji przedmiotowego zamówienia) złożenie w ofercie Zobowiązania, zgodnego w treści ze wzorem stanowiącym załącznik 3, h)wykaz osób wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych czynności wraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia budowlane oraz załączonymi do nich zaświadczeniami o przynależności do właściwej Izby Inżynierów - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w pkt. V.4 SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument, j)wykaz wykonanych robót budowlanych - potwierdzający spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. V. 2a SIWZ. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie k)oświadczenie wykonawcy, że dysponuje on sprzętem umożliwiającym realizację przedmiotu niniejszego zmówienia. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów wymienionych w pkt. VI.1. a), b) i f) SIWZ, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert dla pkt. 1 i 3 oraz wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert dla pkt. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentu wymienionego, w pkt. VI.1.e) SIWZ, składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 Ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalkarowa.pl. Opłata: 50,4 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: gotówka przy odbiorze lub za zaliczeniem pocztowym tylko w przypadku odbioru w formie papierowej. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 26.03.2007, godzina 10:30, Siedziba Zamawiającego - Dział Zamówień Publicznych.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 20.02.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.