eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MyśleniceRemont dachu (dachówka) budynku Zespołu Szkół ogólnokształcących w Myślenicach przy ul. Jagiellońskiej 8.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-13

Myślenice: Remont dachu (dachówka) budynku Zespołu Szkół ogólnokształcących w Myślenicach przy ul. Jagiellońskiej 8.
Numer ogłoszenia: 140524 - 2007; data zamieszczenia: 13.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe, ul. M. Reja 13, 32-400 Myślenice, woj. małopolskie, tel. 012 2720125, fax 012 2721214.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-myslenice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dachu (dachówka) budynku Zespołu Szkół ogólnokształcących w Myślenicach przy ul. Jagiellońskiej 8..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont dachu (dachówka) budynku Zespołu Szkół ogólnokształcących w Myślenicach przy ul. Jagiellońskiej 8. Rozbiórka istniejącego pokrycia dachowego z dachówką ceramiczną, remont kominów, rozbiórka obróbek blacharskich i rynien spustowych, wymiana instalacji odgromowej, łacenia dachów, zabudowa okien dachowych (15 szt.), wykonanie wiatroizolacji.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.14.20 - Uszczelnianie dachu Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.14.20 - Uszczelnianie dachu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 4 000.00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Spełnianie warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Udzielenie 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane, a na materiały budowlane zgodnie z gwarancją producenta lecz nie mniejszą niż określona w dokumentacji technicznej Termin płatności 30 dni. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie wymaganych dokumentów lub oświadczeń załączonych do oferty. Ocena spełniania warunków nastąpi wg kryterium: spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.) Formularz ofertowy wg wzoru Zamawiającego (w załączeniu) oraz kosztorys ofertowy (sporządza wykonawca). 2.) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych (w załączeniu). 3.) Aktualne zaświadczenie lub odpis z właściwego organu rejestrowego lub inny dokument (jeżeli odrębne przepisy nie wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej) określające pełną nazwę, status prawny i dokładny adres firmy, potwierdzające, że oferent jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym i że profil działania oferenta odpowiada profilowi zamówienia objętego postępowaniem. Zaświadczenie powinno jednoznacznie wskazywać osobę/y upoważnioną/e do dokonywania czynności prawnych w imieniu oferenta (należyta reprezentacja) i być wystawione nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (sporządza oferent). W przypadku: a.) Podmiotów posiadających osobowość prawną jak i spółek prawa handlowego nie posiadających osobowości prawnej - wyciąg z rejestru sądowego. b.) Osób fizycznych wykonujących działalność gospodarczą - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. c.) Podmiotów działających wspólnie - umowa regulująca ich współpracę zawierającą oznaczenie: - stron umowy ze wskazaniem lidera - celu gospodarczego, dla którego została zawarta - czasu trwania umowy - sposobu prowadzenia spraw - zasad reprezentacji - zakresu działania poszczególnych stron - sposobu ustania współpracy podmiotów - solidarnej odpowiedzialności stron umowy oraz dokumenty wymienione w ppkt. 2,3 dla każdego z występujących podmiotów. Oferenci mający siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą składają dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że: - są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, - nie wszczęto wobec nich postępowania upadłościowego ani nie ogłoszono ich upadłości. 4.) Dokumenty stwierdzające, że osoby prowadzące roboty budowlane w imieniu wykonawcy posiadają wymagane uprawnienia i są członkami Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. (sporządza oferent). 5.) Pełnomocnictwo w przypadku gdy osoby podpisujące ofertę, dokumenty, oświadczenia i załączniki nie figurują w dokumentach wymienionych w pkt 5 p.pkt 3 niniejszej specyfikacji (sporządza oferent). Dokumenty, o których mowa w pkt 5 p.pkt. 3,4,5 mogą zostać złożone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez oferenta. Termin ważności zaświadczeń i informacji, których żąda zamawiający musi obejmować termin otwarcia ofert oraz muszą być one wydane po ostatnio dokonywanych w nich zmianach. Złożenie przez oferenta fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów lub nierzetelnych oświadczeń mających istotne znaczenie dla prowadzonego postępowania jest karalne. Zgodnie z przepisami art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych spowoduje wykluczenie oferenta z dalszego postępowania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrotamalopolski.pl/root_BIP/BIP_w_Malopolsce/powiaty/root_myslenicki/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe, 32-400 Myślenice, ul. M. Reja 13..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2007 godzina 10:00, miejsce: siedziba zamawiającego (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.