Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-21
Szczecin: remont pomieszczeń Oddziału Laboratoryjnego Higieny Komunalnej nr 207 i 207a budynku głównego Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Szczecinie przy ul. Spedytorskiej 6/7
Numer ogłoszenia: 14041 - 2008; data zamieszczenia: 21.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Szczecinie, ul. Spedytorska 6/7, 70-632 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4624569, fax 091 4624640.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wsse.szczecin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont pomieszczeń Oddziału Laboratoryjnego Higieny Komunalnej nr 207 i 207a budynku głównego Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Szczecinie przy ul. Spedytorskiej 6/7.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont pomieszczeń Oddziału Laboratoryjnego Higieny Komunalnej nr 207 i 207a budynku głównego Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Szczecinie przy ul. Spedytorskiej 6/7: roboty budowlane, roboty elektryczne, instalacje sanitarne.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 40.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie jest wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegaćwykonawcy, którzy:-posiadają uprawnienia do wykonywaniaokreslonej czynności,jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,-posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykoywania zamówienia, -znajduja się w sytuacji ekonomicznej i finansowejzapewniającej jwykonanie zamówienia, -nie podlegają wykluczeniu z postepowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Oświadczenie wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy, b) oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 niniejszej ustawy c) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. e) Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. f) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat zakresu wykonywanych przez nie czynności. Zamawiający uzna że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli: 1. wykaże minimum jedną osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, która należy do Izby Inżynierów Budownictwa - do oferty należy dołączyć odpowiednie dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień, poświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, uprawienia budowlane, 2. osoba wymienione w punkcie 1 musi znajdować się w wykazie osób przewidzianych do wykonania zamówienia. g) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do specyfikacji oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna, że wykonawca posiada niezbędne doświadczenie, jeżeli wykaże, iż w ciągu ostatnich pięciu lat zrealizował minimum 3 roboty budowlane, w ramach których każdorazowo wykonał roboty z zakresu branży budowlanej, elektrycznej oraz sanitarnej na kwotę minimum 100 tys. złotych każda. h) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Zamawiający uzna, iż wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, jeżeli suma ubezpieczenia wynikająca z polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia nie będzie niższa niż 100 000 zł .
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wsse.szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: WSSE w Szczecinie ul. Spedytorska 6/7, pok. nr 20.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2008 godzina 08:30, miejsce: WSSE w Szczecinie ul. Spedytorska 6/7, pok. nr 20.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- USŁUGA ORGANIZACJI WIZYT ZAWODOZNAWCZYCH ZAGRANICZNYCH DLA LAUREATÓW KONKURSU "ZAWODY Z PRZYSZŁOŚCIĄ"
- EP/220/56/2025: Serwis i naprawa samochodów służbowych będących w posiadaniu SPWSZ w Szczecinie
- Budowa hali sportowej przy Szkole Podstawowej nr 35 im. Jana Pawła II w Szczecinie
- Zakup cyfrowych konsolet oświetleniowych i akustycznych na potrzeby Teatru Współczesnego
- Zakup systemu interkomu bezprzewodowego na potrzeby Teatru Współczesnego
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie żłobka w Gminie Hyżne w systemie "zaprojektuj i wybuduj"
- Wykonanie wybranych fragmentów elewacji na budynku szkoły wraz z wymianą stolarki okiennej
- Budowa kortu wraz z zadaszeniem w miejscowości Sokół
- Remont oddziału przedszkolnego w ramach projektu pn: "Upowszechnienie edukacji przedszkolnej w Gminie Słupia
- Olsztyn. Naprawa instalacji wentylacji mechanicznej oraz instalacji chłodniczej dla pomieszczeń ODBW oraz kancelaryjnych w bud. nr 5 - postępowanie nr 43/RB
- Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji boiska wielofunkcyjnego wraz z niezbędną infrastrukturą przy Szkole Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Buczynie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.