Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-08
Poznań: WYKONANIE MATERIAŁÓW REKLAMOWYCH (ZAWIESZKI ODBLASKOWE I SMYCZE DO TELEFONÓW) DO PROJEKTU ..BĄDŹMY ZDROWI - WIEMY, WIĘC DZIAŁAMY..
Numer ogłoszenia: 140412 - 2009; data zamieszczenia: 08.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzka Stacja Sanitarno Epidemiologiczna , ul. Zygmunta Noskowskiego 23, 61-705 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8544866, faks 061 8525003.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsse-poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE MATERIAŁÓW REKLAMOWYCH (ZAWIESZKI ODBLASKOWE I SMYCZE DO TELEFONÓW) DO PROJEKTU ..BĄDŹMY ZDROWI - WIEMY, WIĘC DZIAŁAMY...
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie materiałów reklamowych (zawieszki odblaskowe i smycze do telefonów) do projektu ..Bądźmy zdrowi - wiemy, więc działamy.. z dostawą do powiatowych stacji na terenie województwa wielkopolskiego oraz do siedziby Zamawiającego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 3 do SIWZ. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00 - Materiały reklamowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 8.500,00 zł. (słownie: osiem tysięcy pięćset 00/100).III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu wymienione w art. 22 pkt. 1 ustawy Pzp. i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia wynikające z art. 24 Pzp. 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów (określonych w rozdziale VI SIWZ) załączonych do oferty, zgodnie z formułą ..spełnia - nie spełnia...
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda następujących dokumentów: a. aktualnego odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b. aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2. W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają określonym wymaganiom, Zamawiający żąda dołączenia do oferty: a) próbek lub fotografii - asortymentu o zbliżonych parametrach do objętych niniejszym zamówieniem.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsse-poznan.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Poznaniu, ul. Libelta 36, 61-705 Poznań, II piętro, pok. 211.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2009 godzina 14:45, miejsce: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna, ul. Noskowskiego 23, 61-705 Poznań, Kancelaria.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt ..Bądźmy zdrowi - wiemy, więc działamy.. finansowany jest z Norweskiego Mechanizmu Finansowego i Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Serwis i rozbudowa Szpitalnej Sieci Komputerowej
- Dostawa środków czystościowych, worków foliowych, papieru toaletowego oraz ręczników ZZ, fartucha foliowego w podziale na 5 części.
- Zakup sprzętu komputerowego wraz z akcesoriami dla pracowników urzędu.
- Wsparcie eksperckie doradcy zawodowego w punktach informacyjnych w Centrach Integracji Cudzoziemców w Poznaniu, Kaliszu, Koninie, Lesznie i Pile.
- TPm-99/25 Sukcesywna dostawa jednorazowych środków czystości, artykułów higienicznych oraz worków na śmieci potrzeby UMP z podziałem na 3 części
- Świadczenie usług cateringowych na rzecz Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu w 2026 r.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa materiałów reklamowych z logo dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego
- SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH, KONFERENCYJNYCH, REKLAMOWYCH ORAZ WYDRUK I DOSTAWA KALENDARZY W LATACH 2026-2029 DLA PROJEKTU CENTRUM CZYSTYCH TECHNOLOGII WĘGLOWYCH: P2X (CCTW+P2X)
- Zakup gadżetów reklamowych na potrzeby Zespołu ds. współpracy z zagranicą
- Zakup, oznakowanie i dostawa gadżetów promocyjnych MARR S.A. w ramach projektu "Flash Flood Prediction and Prevention System" (FLOPRES)
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





