To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-06-30
Warszawa: PEŁNIENIE NADZORU PEDAGOGICZNEGO, PROWADZENIE EWALUACJI ZEWNĘTRZNEJ ORAZ KONTROLI DORAŹNYCH W JEDNOSTKACH SZKOLNICTWA ARTYSTYCZNEGO I i II STOPNIA NADZOROWANYCH PRZEZ CENTRUM EDUKACJI ARTYSTYCZNEJ W WARSZAWIE
Numer ogłoszenia: 140259 - 2014; data zamieszczenia: 30.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 125481 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Edukacji Artystycznej, ul. Brzozowa 35, 00-258 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 42 10 621, faks 022 42 10 633.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PEŁNIENIE NADZORU PEDAGOGICZNEGO, PROWADZENIE EWALUACJI ZEWNĘTRZNEJ ORAZ KONTROLI DORAŹNYCH W JEDNOSTKACH SZKOLNICTWA ARTYSTYCZNEGO I i II STOPNIA NADZOROWANYCH PRZEZ CENTRUM EDUKACJI ARTYSTYCZNEJ W WARSZAWIE.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zamawiający w imieniu organu założycielskiego - Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego - sprawuje bezpośredni nadzór nad funkcjonowaniem publicznych i niepublicznych jednostek szkolnictwa artystycznego I i II stopnia działających na terenie całego kraju. Profil działania jednostek szkolnictwa artystycznego - szkoły: muzyczne, plastyczne, baletowe oraz bursy. 2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi obejmującej: a. sprawowanie w imieniu Zamawiającego nadzoru pedagogicznego w niepublicznych jednostkach szkolnictwa artystycznego, b. przeprowadzanie w imieniu Zamawiającego kontroli doraźnych w publicznych i niepublicznych jednostkach szkolnictwa artystycznego, c. przeprowadzanie w imieniu Zamawiającego ewaluacji w publicznych i niepublicznych jednostkach szkolnictwa artystycznego, d. wsparcie merytoryczne dla wizytatora regionu mazowieckiego sprawującego bezpośredni nadzór w imieniu Zamawiającego w publicznych i niepublicznych jednostkach szkolnictwa artystycznego Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych według poniższego podziału. 3. Podział na części: 3.1. Część I: Sprawowanie w imieniu Zamawiającego nadzoru pedagogicznego w niepublicznych jednostkach szkolnictwa artystycznego rozlokowanych na terenie województw: podkarpackie, lubelskie, podlaskie, łódzkie, mazowieckie. 3.2. Część II: Sprawowanie w imieniu Zamawiającego nadzoru pedagogicznego w niepublicznych jednostkach szkolnictwa artystycznego rozlokowanych na terenie województw: pomorskie, zachodniopomorskie, lubuskie, wielkopolskie, kujawsko - pomorskie, warmińsko - mazurskie. 3.3. Część III: Sprawowanie w imieniu Zamawiającego nadzoru pedagogicznego w niepublicznych jednostkach szkolnictwa artystycznego rozlokowanych na terenie województw: dolnośląskie, opolskie, śląskie, małopolskie, świętokrzyskie. 3.4. Część IV: Przeprowadzanie w imieniu Zamawiającego kontroli doraźnych w publicznych i niepublicznych jednostkach szkolnictwa artystycznego rozlokowanych na terenie całego kraju. 3.5. Część V: Przeprowadzanie w imieniu Zamawiającego ewaluacji w publicznych i niepublicznych jednostkach szkolnictwa artystycznego rozlokowanych na terenie całego kraju. 3.6. Część VI: Wsparcie merytoryczne dla wizytatora regionu mazowieckiego sprawującego bezpośredni nadzór w imieniu Zamawiającego w publicznych i niepublicznych jednostkach szkolnictwa artystycznego. 4. Szczegółowe zakresy czynności przewidzianych do realizacji w ramach zleconej usługi: 4.1. Sprawowanie w imieniu Zamawiającego nadzoru pedagogicznego w niepublicznych jednostkach szkolnictwa artystycznego rozlokowanych na terenie poszczególnych województw (identyczne dla części I, II i III). a) Planowanie i terminowe realizowanie działań związanych z nadzorem pedagogicznym niepublicznych szkół i placówek artystycznych. b) Przeprowadzanie kontroli niepublicznych szkół i placówek artystycznych z uwzględnieniem liczby uczniów. c) Sporządzanie protokołów z przeprowadzonych kontroli. d) Nadzorowanie realizacji przez szkoły i placówki zaleceń pokontrolnych. e) Przeprowadzanie postępowań w zakresie rozpatrywania wniosków szkół niepublicznych o przyznanie uprawnień szkoły publicznej. f) Opiniowanie wniosków dotyczących wpisu do ewidencji szkół niepublicznych. g) Ścisłe współdziałanie z koordynatorem ds. nadzoru nad niepublicznymi szkołami i placówkami. h) Realizowanie zadań w zakresie funkcjonowania szkół i placówek niepublicznych zleconych przez koordynatora. i) Współdziałanie z wizytatorami w zakresie szkół i placówek niepublicznych. j) Współdziałanie ze specjalista CEA ds. ewidencjonowania szkół niepublicznych. 4.2. Przeprowadzanie w imieniu Zamawiającego kontroli doraźnych w publicznych i niepublicznych jednostkach szkolnictwa artystycznego rozlokowanych na terenie całego kraju. a. Przeprowadzanie kontroli doraźnych, nadzorowanie realizacji przez szkoły i placówki wydanych zaleceń. 4.3. Przeprowadzanie w imieniu Zamawiającego ewaluacji w publicznych i niepublicznych jednostkach szkolnictwa artystycznego rozlokowanych na terenie całego kraju. a) Prowadzenie ewaluacji zewnętrznych, zgodnie z ustalonym harmonogramem ewaluacji zewnętrznych w danym roku szkolnym b) Uzgodnienie z dyrektorem szkoły przebiegu ewaluacji i podejmowanych w jej ramach czynności c) Przedstawienie na zebraniu rady pedagogicznej zakresu i harmonogramu ewaluacji d) Pozyskanie od dyrektora szkoły informacji o pracy szkoły e) Przeprowadzenie i dokumentowanie czynności ewaluacyjnych f) Przedstawienie zebranych wyników i projektów wniosków z ewaluacji na zebraniu rady pedagogicznej g) Sporządzenie raportu z ewaluacji i przekazanie go dyrektorowi szkoły, dyrektorowi CEA i organowi prowadzącemu szkołą (w przypadku szkół, dla których organem prowadzącym nie jest Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego) h) Przekazanie koordynatorowi ds. ewaluacji zewnętrznej elektronicznych wersji raportu, danych z badań ankietowych i innych badań statystycznych i) Doskonalenie umiejętności związanych z prowadzeniem ewaluacji 4.4. Wsparcie merytoryczne dla wizytatora regionu mazowieckiego sprawującego bezpośredni nadzór w imieniu Zamawiającego w publicznych i niepublicznych jednostkach szkolnictwa artystycznego a) Realizowanie nadzoru pedagogicznego oraz działań związanych z nadzorem pedagogicznym publicznych i niepublicznych szkół i placówek artystycznych w regionie mazowieckim poprzez: - przeprowadzanie kontroli, nadzorowanie realizacji przez szkoły i placówki wydanych zaleceń, - badania pod kątem oceny pracy dyrektorów szkół, - przeprowadzanie postępowań wyjaśniających i mediacyjnych w sprawie skarg i interwencji, - analizowanie i zatwierdzanie arkuszy organizacji roku szkół i placówek , - prace związane z przeprowadzaniem konkursów na stanowisko dyrektora szkoły lub placówki prowadzone przez Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego, - realizacja prac organizacyjnych związanych z postępowaniami kwalifikacyjnymi i egzaminacyjnymi w zakresie awansu zawodowego nauczycieli i dyrektorów szkół oraz dokonywanie analizy formalnej wniosków wraz z dokumentacją nauczycieli. b) Organizacja i udział w warsztatach, szkoleniach dla dyrektorów szkół i nauczycieli regionu mazowieckiego. 5. Bezpośrednie dyspozycje w zakresie realizowanych przez Wykonawcę obowiązków będzie wydawał bezpośrednio dyrektor CEA lub upoważniony przez niego przedstawiciel. W sytuacjach tego wymagających, Wykonawcy zostanie udzielone stosowne pełnomocnictwo. 6. Zamawiający na potrzeby realizacji przedmiotu zamówienia nieodpłatnie umożliwi: a) Część I - III: dostęp do mobilnego internetu 8 GB/m-c oraz udostępni wyposażenie w postaci notebooka - 1 szt., dyktafonu - 1 szt., b) Część IV: dostęp do mobilnego internetu 8 GB/m-c oraz udostępni wyposażenie w postaci notebooka - 1 szt., c) Część V: dostęp do mobilnego internetu 8 GB/m-c oraz udostępni wyposażenie w postaci notebooka - 1 szt., dyktafonu - 1 szt., d) Część VI: dostęp do mobilnego internetu 8 GB/m-c oraz udostępni wyposażenie w postaci notebooka - 1 szt., 7. Kody CPV: 79.31.30.00-1 - realizacja usług kontrolnych, 80.00.00.00-4 usługi edukacyjne. 8. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Polska, według danych teleadresowych. 9. Termin realizacji zamówienia (dla wszystkich części przedmiotu zamówienia): od momentu podpisania umowy do 31.12.2014 roku (planowany termin realizacji: 01.07 - 31.12.2014 roku). 10. Warunki finansowe rozliczeń: a. Rozliczenia wieloetapowe, będą następowały w systemie miesięcznym - miesięczne wynagrodzenie ryczałtowe - płatne z dołu. b. Podstawą wystawienia faktury (rachunku) będzie podpisany protokół, potwierdzający realizację przedmiotu zamówienia za dany miesiąc. c. Każdorazowo faktura (rachunek) będzie przekazywany Zamawiającemu do 7 dnia kolejnego miesiąca za miesiąc poprzedni, z zastrzeżeniem iż za miesiąc grudzień 2014 roku, faktura (rachunek) zostanie wyjątkowo przekazany do 25 grudnia 2014 roku. d. Każdorazowo wynagrodzenie będzie płatne przelewem w terminie do 14 dni od daty otrzymania oryginału prawidłowo wystawionej faktury (rachunku). e. Podane w ofercie wynagrodzenie jest stałe i nie podlega waloryzacji w trakcie obowiązywania umowy. 11. Wynagrodzenie zawiera również wszelkie koszty, jakie Wykonawca będzie zobowiązany ponieść z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia (z wyłączeniem uiszczanej przez Zamawiającego opłaty abonamentowej za dostęp do mobilnego internetu), w szczególności kosztów dojazdu, zakwaterowania, rozmów telefonicznych komórkowych, itd. Ponadto podane przez Wykonawcę wynagrodzenie zawiera również inne koszty wynikające z realizacji zadania, bez których wykonanie zadania byłoby niemożliwe - podatek VAT, podatek dochodowy, opłaty na rzecz organów ZUS, Urzędu Skarbowego. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę, który nie prowadzi działalności gospodarczej, wszelkie zobowiązania, takie jak podatek dochodowy, opłaty na rzecz organów ZUS, Urzędu Skarbowego, będą potrącane przez Zamawiającego i wnoszone w imieniu Wykonawcy na rzecz odpowiednich instytucji..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.31.30.00-1, 80.00.00.00-4.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Część I
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.06.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Eleonora Kujawa - Stebel, ul. Wierzbowa 24/26 m 10, 90-245 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 21384,00
Oferta z najniższą ceną: 21384,00 / Oferta z najwyższą ceną: 21384,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Część II
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.06.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Bożena Krygier, ul. Kubacza 13/1, 80-431 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 21600,00
Oferta z najniższą ceną: 21600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 21600,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Część III
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.06.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Danuta Podgórska, ul. Bocianów 4/3, 40-522 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 22500,00
Oferta z najniższą ceną: 22500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 22500,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Część IV
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.06.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Wacław Kłaput, ul. Przytulna 13B/1, 80-176 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 21600,00
Oferta z najniższą ceną: 21600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 21600,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Część V
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.06.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Barbara Pietrakowska - Ołdak, ul. J. Bytnara Rudego 4G/2, 45-265 Opole, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 22200,00
Oferta z najniższą ceną: 22200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 22200,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Część VI
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.06.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Joanna Niewiadomska - Kocik, ul. Królowej Marysieńki 1/28, 02-954 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 19200,00
Oferta z najniższą ceną: 19200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 19200,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu komputerowego dla FINA
- Dostawa monitorów na potrzeby funkcjonowania Instytutu Badawczego IDEAS (nr postępowania: 25/WNP-000014)
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi audytu bezpieczeństwa przetwarzania danych w Rządowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych na osiedlu we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Utrzymanie i konserwacja siłowni plenerowych, boisk i placów zabaw zlokalizowanych na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli w ramach realizacji projektu pn.: "Droga do sukcesu"
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli w ramach realizacji projektu pn.:"Wykwalifikowany absolwent = znakomity pracownik"
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i w ramach realizacji projektu pn.: "Absolwent ZS nr 2 w Wieluniu - nowe umiejętności w transformacji"
- Cyberbezpieczna Gmina Kołbiel
- Świadczenie usług mobilnej pielęgniarki oraz organizacja i przeprowadzenie warsztatów wsparcia geriatrycznego dla podopiecznych CentrumUsługSpołecznychwŁomży z podziałem na poszczególne części zamówi
- Kompleksowa organizacja 7 wydarzeń finałowych konkursu dla pracodawców i młodzieży "Mistrzowie Pomorza Zachodniego"
więcej: Realizacja usług kontrolnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





