Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-26
Wieluń: Wykonanie robót remontowo-budowlanych w budynku socjalnym wysypiska śmieci w RUDZIE.
Numer ogłoszenia: 140169 - 2009; data zamieszczenia: 26.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. , ul. Zamenhofa 17, 98-300 Wieluń, woj. łódzkie, tel. 043 8433115, faks 043 8434217.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.komunalne.wielun.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka ze 100% udziałem GMINY.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót remontowo-budowlanych w budynku socjalnym wysypiska śmieci w RUDZIE..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje min. a/ wymiana stolarki okiennej- 9,40m2 , drzwiowej- 33,33m2 wraz z montażem nawiewników okiennych / szt 13 / b/ remont posadzek, ścian i sufitów -wyburzenie i wymurowanie ścianek, otynkowanie -wykonanie ścianek z wykorzystaniem płyt warstwowych/w pomieszczeniu natrysków i porządkowym/ 7,45 m2 -położenie płytek na posadzce- 130,24 m2 ,wykonanie cokolików - 111,15 mb -położenie płytek na ścianie w pomieszczeniach wc ,przedsionka, natrysku, szatni odzieży czystej, brudnej, pom. porządkowym i jadalni - do wys.2,00m - 101,07 m2 -położenie tynku żywicznego na ścianach- 24,81 m2 -malowanie ścian i sufitów-422,97 m2 c/wymiana armatury w całym budynku socjalnym wraz z zamontowaniem baterii bezdotykowych d/wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem /demontaż starej instalacji i wymiana na nową/ e/wymiana instalacji wod-kan /demontaż starej instalacji i wymiana na nową/ f/wykonanie instalacji wentylacyjnej -montaż wentylatorów mechanicznych fi 100,120,150 g/wymiana instalacji c.o. -demontaż starej instalacji i wymiana na nową / wraz z grzejnikami/ -wymiana pieca w pomieszczeniu kotłowni h/wyposażenie- montaż szafek ubraniowych i socjalnych -szt 30.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.43.22.10 - Wykładanie ścian 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium -5000 zł należy złożyć do dnia 17.09.09r. do godz. 10.00III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Posiadanie uprawnień, wiedzy, doświadczenia, potencjału technicznego i ekonomicznego do wykonania zadania tj. spełnienie warunków określonych w art. 22. ust. 1 pkt. 1, 2, 3, 4 Prawo zamówień publicznych. 2.Nie podleganie wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i 2 prawa zamówień publicznych. 3. Opracowanie oferty ściśle wg załączonego wzoru. 4.Złożenie oświadczenia i dokumentów wskazanych w pkt. XIV niniejszej specyfikacji. 5.Złożenie zamkniętej koperty, zawierającej ofertę z załącznikami, oznaczonej napisem: Przetarg nr ZP/ 6/09 w siedzibie Zamawiającego - Sekretariat do dnia 17.09..2009 r. do godz. 10.00. W przypadku braku tej informacji Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z tego braku np. przypadkowe otwarcie oferty przed wyznaczonymterminem otwarcia. 6.Wykonanie przedmiotu zamówienia w terminie: - do 23.12.09r. 7.Udzielenie gwarancji na wykonane roboty: - minimum 60 miesięcy 8.Udokumentowanie wykonania w ciągu ostatnich 5 lat co najmniej jednej roboty budowlanej o zakresie i charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem. 9. Posiadanie uprawnień niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie spełnia - nie spełnia Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. W/w warunki zostaną spełnione, jeżeli Wykonawca złoży dokumenty, o których mowa w punkcie XIV niniejszej specyfikacji..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1Oświadczenie w trybie art.22 ust.1 i art.24 ust.1 i 2 Prawa zamówień publicznych - Zał. Nr 3 specyfikacji. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego ZUS-u potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. VI.8 niniejszej specyfikacji musi być: a)wykaz robót Zał. Nr 6 o podobnym zakresie i charakterze z niniejszym przedmiotem zamówienia zawierający: -nazwę, adres i telefon Zamawiającego, zakres wykonanych prac, daty rozpoczęcia i zakończenia realizacji robót, wartość brutto robót, nazwa i lokalizacja budowy -referencje określające, że robota (j.w.) została wykonana z należytą starannością. 5.Dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunku, o którym mowa w punkcie VI.9 niniejszej specyfikacji musi być; - kserokopia potwierdzona przez wykonawcę za zgodność z oryginałem, uprawnień budowlanych w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia / w branży ogólnobudowlanej ,elektrycznej, instalacjii sanitarnych/ oraz: - zaświadczenie z właściwego Oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające przynależność wykonawcy do tej Izby na dzień składania ofert. 6.Formularz oferty stanowiący - Zał. Nr 2 specyfikacji. 7.Podpisany projekt umowy - Zał. Nr 5 specyfikacji. 8.Kosztorys ofertowy (stanowiący kalkulację ceny ryczałtowej) - Zał. Nr 4 specyfikacji 9.Kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.komunalne.wielun.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Komunalne spółka z o.o. Wieluń ul.Zamenhofa 17 pokój nr 8.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2009 godzina 10:00, miejsce: sekretariat Zamawiającego.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WIELUNIA
- Przebudowa drogi gminnej nr 117535E "Trakt Kaliski"
- Utrzymanie czystości ulic Wielunia oraz przystanków publicznego transportu zbiorowego na terenie Gminy Wieluń: Zadanie 2-Rejon II
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli w ramach realizacji projektu pn.: "Absolwent ZS nr 2 w Wieluniu - nowoczesne technologie w transformacji"
- Modernizacja kotłowni w pięciu budynkach mieszkalnych Nadleśnictwa Wieluń
- Budowa hali sportowej z zapleczem i łącznikiem przy Szkole Podstawowej nr 5 w Wieluniu
więcej: przetargi w Wieluniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont segmentu C (łącznik w budynku internatu) w ZSCKR w Różańcu
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowo-kanalizacyjnej w gminie Wyryki.
- Remont pomieszczeń magazynowych w piwnicy internatu w ZSCKR w Różańcu
- Remont w budynku warsztatowym H w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Adama Mickiewicza w Radymnie
- Modernizacja Pracowni Histopatologii w Szpitalu Wojewódzkim im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach wyposażenie Oddziału dofinansowanego ze środków KPO i Budżetu Województwa Podlaskiego
- Modernizacja kotłowni stałopalnej w budynku Przedszkola w Parkowie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.