eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów WielkopolskiPrzedmiotem zamówienia jest bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia na obiektach należących do Ośrodka Sportu i Rekreacji.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-01-14

Gorzów Wielkopolski: Przedmiotem zamówienia jest bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia na obiektach należących do Ośrodka Sportu i Rekreacji.
Numer ogłoszenia: 14014 - 2014; data zamieszczenia: 14.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Sportu i Rekreacji , ul. Słowiańska 10, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 0-95 7287610, 7287617, faks 0-95 7287630.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.osir.gorzow.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia na obiektach należących do Ośrodka Sportu i Rekreacji..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi stałej, bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia należącego do Zamawiającego. 2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przy pomocy zatrudnionych przez siebie pracowników ochrony sprawował stałą bezpośrednią ochronę fizyczną mienia oraz obsługę urządzeń monitoringu w obiektach Ośrodka Sportu i Rekreacji, tj. w przejściu podziemnym pn. Info - Glob w Gorzowie Wlkp., ul. Przemysłowa 1, na stadionie żużlowym im. Edwarda Jancarza w Gorzowie Wlkp., ul. Kwiatowa 55, jak również na terenie Ośrodka Przywodnego nad Jeziorem Nierzym. 3. Zakres usługi ochrony fizycznej osób i mienia obejmuje przede wszystkim: - wezwanie osób do opuszczenia obiektu w przypadku stwierdzenia zakłócania porządku publicznego, - zatrzymanie sprawców czynów zabronionych i przekazanie ich policji, - ochronę obiektu przed włamaniem, kradzieżą mienia, dewastacją i innymi zamachami na mienie będące własnością Zamawiającego, - zabezpieczenie śladów i innych dowodów czynów zabronionych popełnionych na terenie obiektu, - czynną działalność zmierzającą do uniemożliwienia powstania szkód i ich minimalizacji w przypadku wybuchu pożaru i innych zdarzeń losowych, - podejmowanie działań określonych dla ochrony w instrukcji ppoż. oraz na wypadek innych zagrożeń, - bezzwłoczne wysyłanie Grupy Interwencyjnej - patrolu samochodowego - czas reakcji Grupy Interwencyjnej nie może być dłuższy niż 10 minut, w razie potrzeby powiadomienie o alarmie stanowiska Dyżurnego Komendy Policji w celu podjęcia wspólnych działań, - utrzymanie ładu i porządku publicznego. 4. Zamawiający zobowiąże się informować personel Wykonawcy o sytuacjach zwiększających ryzyko powstania szkody w mieniu podlegającym ochronie. 5. Podstawowe obowiązki zarówno Wykonawcy, jak i Zamawiającego ujęte są we wzorze umowy, który stanowi integralną część SIWZ. Info - Glob - 24 godzinny wymiar czasu ochrony obiektu, Stadion żużlowy - w soboty, niedziele i święta - 24 godzinny wymiar czasu ochrony obiektu, a w pozostałe dni: a) w okresie od dnia 01.03.2014r. do dnia 31.03.2014r. i od dnia 01.11.2014r. do dnia 01.03.2015r. - 12 - godzinny wymiar czasu ochrony obiektu ( od godziny 19:00 do godziny 07:00 ), 02.03.2015r. - 8 - godzinny wymiar czasu ochrony obiektu ( od godziny 00:00 do godziny 08:00 ), b) w okresie od dnia 01.04.2014r. do dnia 31.10.2014r. - 9 - godzinny wymiar czasu ochrony obiektu ( od godziny 22:00 do godziny 07:00 ). Ośrodek Przywodny nad Jeziorem Nierzym - wymiar godzinowy ochrony obiektu zgodny z comiesięcznym grafikiem pracy ustalanym przez Kierownika OSiR. Szacunkowy wymiar godzinowy ustalony na podstawie ostatnich 12 miesięcy - 1 936 h..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające w zakresie zwiększenia liczby godzin.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania tego warunku Wykonawca przedłoży aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia wydana przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji zgodnie z art. 15 ust. 1 i art. 18 ustawy o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997 roku (Dz. U. z 2005r. Nr 145 Poz. 1221 ze zm.)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania tego warunku Wykonawca przedłoży wykaz wykonanych i/lub aktualnie wykonywanych kontraktów w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - dotyczących usług ochrony osób i mienia z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców usług oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie - referencje ( co najmniej 3 kontrakty + referencje ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania tego warunku Wykonawca przedłoży wykaz przedstawiający ilość członków Grupy Interwencyjnej oraz wykaz pojazdów, którymi grupa dysponuje. Pojazdy te muszą być oznaczone napisem Grupa interwencyjna lub Patrol interwencyjny.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania tego warunku Wykonawca przedłoży polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100.000 zł wraz z dowodem zapłaty składki z tytułu zawarcia umowy ubezpieczenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- pełnomocnictwo do podpisania oferty i załączników, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo podpisane przez uprawnionych przedstawicieli pozostałych Wykonawców, upoważniające jednego z Wykonawców do reprezentowania pozostałych, - wykaz przedstawiający ilość członków Grupy Interwencyjnej oraz wykaz pojazdów, którymi grupa dysponuje. Pojazdy te muszą być oznaczone napisem Grupa interwencyjna lub Patrol interwencyjny - załącznik nr 7 do siwz, - wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 2 do siwz, - oświadczenie o wyposażeniu pracowników ochrony w środki łączności radiowej - załącznik nr 8 do siwz, - zaparafowany wzór umowy - załącznik nr 4 do siwz, - załączony kosztorys - załącznik nr 5 do siwz.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w sytuacjach niżej wymienionych: 1) jeżeli w wyniku porozumienia Stron w trakcie realizacji umowy zostanie zwiększony Zakres czynności pracownika ochrony na danym obiekcie to zwiększenie to zostanie wprowadzone w formie pisemnej, bez dodatkowego wynagrodzenia. 2) w przypadku wystąpienia istotnych potrzeb Zleceniodawcy ze względu na specyfikę działania obiektów może nastąpić zwiększenie, bądź zmniejszenie ilości godzin usług ochrony na danym obiekcie. Zmiana ta wymaga formy pisemnej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.osir.gorzow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekretariat Ośrodka Sportu i Rekreacji w Gorzowie Wlkp., ul. Słowiańska 10, I piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.01.2014 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w sekretariacie Ośrodka Sportu i Rekreacji w Gorzowie Wlkp., ul. Słowiańska 10, I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.