eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski › Szkolny plac zabaw w ramach rządowego programu Radosna Szkoła - przy Zespole Szkół nr 20, przy ul. Szarych Szeregów 7 w Gorzowie Wlkp. - zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-02

Gorzów Wielkopolski: Szkolny plac zabaw w ramach rządowego programu Radosna Szkoła - przy Zespole Szkół nr 20, przy ul. Szarych Szeregów 7 w Gorzowie Wlkp. - zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych.
Numer ogłoszenia: 139776 - 2011; data zamieszczenia: 02.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół nr 20 , ul. Szarych Szeregów 7, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7229455, faks 095 7229455.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs20.webserwer.pl w zakładce BIP/zamówienia publiczne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna Samorządu Terytorialnego nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szkolny plac zabaw w ramach rządowego programu Radosna Szkoła - przy Zespole Szkół nr 20, przy ul. Szarych Szeregów 7 w Gorzowie Wlkp. - zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie szkolnego placu zabaw w ramach rządowego programu Radosna Szkoła, przy Zespole Szkól nr 20 , ul. Szarych Szeregów 7 w Gorzowie Wlkp., zgodnie z załączonym programem funkcjonalno-użytkowym. Utworzenie dużego placu zabaw z przygotowaniem podłoża, odwodnienie terenu, dostawą i montażem urządzeń rekreacyjnych wraz z elementami dodatkowymi: Ławki stałe-szt.6, kosze na śmieci-szt.2, tablica informacyjna-szt.1. Roboty należy wykonać zgodnie z Uchwałą Rady Ministrów Nr 153/2010 z dnia 4 października 2010r. zmieniającą uchwałę w sprawie Rządowego programu wspierania w latach 2009-2014 organów prowadzących w zapewnienie bezpiecznych warunków nauki, wychowania i opieki w klasach I-III szkól podstawowych i ogólnokształcących szkół muzycznych I stopnia -Radosna Szkoła..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 45.23.62.10 - Wyrównywanie nawierzchni placów zabaw dla dzieci 45.22.38.00 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni warunek za spełniony, gdy Wykonawca przedłoży aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wczesniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz złoży oświadczenie stanowiace załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał nie mniej niż dwie roboty budowlane, każda o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł. netto, polegające na wykonaniu placu zabaw, w tym nie mniej niż jednego placu zabaw z nawierzchnią amortyzującą upadek ( nawierzchnia piankowa lub gumowa). Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie według formuły spełnia/ nie spełnia na podstawie wyniku badania treści żądanego wykazu wykonania dwóch robót budowlanych, każda o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł. netto, polegających na wykonaniu placu zabaw, w tym jednego placu zabaw z nawierzchnią amortyzującą upadek,wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (załącznik nr 3 do SIWZ). (rozumianymi jako wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dwóch robót budowlanych, każda o wartości nie mniejszej niż 100.00 zł. netto, polegających na wykonaniu placu zabaw, w tym nie mniej niż jednego placu zabaw z nawierzchnią amortyzującą upadek (nawierzchnia piankowa lub gumowa), w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnej wiedzy i doświadczenia na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia warunki, których opis sposobu dokonywania oceny spełniania określono w niniejszej sekcji mogą spełniać łącznie, z tym że żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje osobą, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia jako osoba odpowiadająca za kierowanie robotami budowlanymi. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie wyniku badania tresci żądanego oświadczenia Wykonawcy, że osoba, która uczestniczyć będzie w wykonywaniu zamówienia, posiada wymagane uprawnienia (załącznik nr 4 do SIWZ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiajacy nie dokonuje opisu tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo(pełnomocnictwo winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę) W przypadku składania oferty przez podmioty występujace wspólnie (konsorcjum, spółki cywilne), do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo ( pełnomocnictwo winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę) Pełnomocnictwo, o których mowa wyżej należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Kopie dokumentów winny być potwierdzone za zgodność przez osoby upowaznione do reprezentowania Wykonawcy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty w następujących okolicznościach: 1. Zmiana terminu zakończenia robót: a) zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi: klęski żywiołowe, warunki atmosferyczne odbiegające od typowych uniemożliwiające prowadzenie robót, dokonywanie odbiorów, b) zmiany spowodowane nieprzewidzianymi w SIWZ warunkami geologicznymi, architektonicznymi lub terenowymi: niewypały i niewybuchy, wykopaliska archeologiczne, odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne, warunki terenowe, w szczególności istnienia niezinwetaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych, c) w związku z następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego związanych z wstrzymaniem robót przez Zamawiającego, konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, d) w związku z następstwem działania innych organów w zakresie: - przekroczenie terminów wydania uzgodnień, zezwoleń, decyzji administracyjnych bądź odmowy wydania tychże decyzji, zezwoleń i uzgodnień, za którą Wykonawca nie ponosi winy, - działań ekspertów infrastruktury e) inne niezależne od Wykonawcy i Zamawiającego okoliczności, które uniemożliwią dalszą realizację zadania. 2. Zmiana sposobu świadczenia : a) w związku ze zmiana warunków terenowych związanych z istnieniem niezinwentaryzowanych bądź błędnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych podziemnych. 3. Zmiana personelu realizującego przedmiot umowy: a) w przypadku złożenia przez Wykonawcę w ofercie oświadczenia o realizacji umowy bez udziału podwykonawców - nie wyklucza się zmiany decyzji w tym zakresie. b) w przypadku złożenia przez Wykonawcę w ofercie oświadczenia o realizacji umowy przy udziale podwykonawcy(ów) dla wskazanej branży - nie wyklucza się zmiany decyzji w tym zakresie. Wszystkie powyższe zmiany stanowią katalog zmian na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią one jednak zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zs20.webserwer.pl w zakładce BIP/zamówienia publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół nr 20 ul. Szarych Szeregów 7, 66-400 Gorzów Wlkp. (sekretariat szkoły) lub Pocztą (przesyłka zpo)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2011 godzina 12:00, miejsce: Zespół Szkół nr 20 ul. Szarych Szeregów 7, 66-400 Gorzów Wlkp. (sekretariat szkoły).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.