To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-06-25
Bielsko-Biała: Modernizacja głównej hali napraw autobusów i budynku rzemiosł w zakresie wymiany instalacji centralnego ogrzewania.
Numer ogłoszenia: 139772 - 2008; data zamieszczenia: 25.06.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 101032 - 2008.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Komunikacyjny, ul. Długa, 43-309 Bielsko-Biała, woj. śląskie.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja głównej hali napraw autobusów i budynku rzemiosł w zakresie wymiany instalacji centralnego ogrzewania..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji głównej hali napraw autobusów i budynku rzemiosł w zakresie wymiany instalacji centralnego ogrzewania na terenie Miejskiego Zakładu Komunikacyjnego w Bielsku-Białej przy ul. Długiej 50. 2. Szczegółowy zakres prac został określony w Przedmiarze robót (Załącznik Nr 4 cz. 2 do SIWZ), Specyfikacji technicznej, w której opisane zostały poszczególne pozycje przedmiaru robót budowlanych (Załącznik Nr 4 cz.1 do SIWZ), jak również projekcie instalacyjno-budowlanym (Załącznik Nr 6 do SIWZ). 3. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia 5 letniej gwarancji oraz wykonywania co roku bezpłatnie przeglądów zainstalowanych urządzeń i okablowania. 4. Wykonawca musi wykonać roboty zgodnie z wiedzą techniczną i obowiązującymi przepisami, a w szczególności techniczno-budowlanymi i Polskimi Normami oraz stosować materiały i urządzenia, które odpowiadają co do jakości wymogom wyrobom dopuszczonym do obrotu i stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. Nr 92, poz. 881). 5. Wykonawca musi przestrzegać ogólne zasady BHP i ochrony środowiska obowiązujące na terenie MZK, zgodnie z - Załącznikiem Nr 7 do SIWZ. UWAGA Nr 1 Niniejsze postępowanie nie dotyczy wykonania wszystkich instalacji objętych dokumentacją lecz tylko fragmentów instalacji znajdujących się w następujących pomieszczeniach stacji obsługi: 1) duża hala remontów, 2) węzeł cieplny, 3) warsztat napraw części i zespołów, 4) warsztat mechaniczno-ślusarski, 5) warsztat naprawy układów zasilania, 6) pomieszczenie głównej rozdzielni elektrycznej, 7) korytarz, 8) warsztat naprawy pomp, 9) warsztat elektryczny nr 1 (mechanika precyzyjna), 10) warsztat elektryczny nr 2, 11) warsztat elektryczny nr 3 (naprawy akumulatorów), 12) WC obok myjni, 13) pomieszczenie sprężarki, 14) pomieszczenie gospodarcze myjni, 15) magazyn podręczny, 16) szatnie i umywalnie na I piętrze budynku rzemiosł wraz z korytarzem. W biurze mistrzów, biurze kierownika, korytarzach, myjni części i zespołów, ładowni akumulatorów, wulkanizatorni instalacje zostały już wykonane lub zostaną wykonane przez innego wykonawcę. Instalacje te należy podłączyć do modernizowanej instalacji c.o. Wszelkie zmiany w stosunku do projektu należy uzgadniać z Zamawiającym i projektantem. Autorem projektów instalacji jest firma EKOTOM, Tomasz Nawieśniak, 43-360 Bystra, ul. Uzdrowiskowa 7. W związku z opracowaniem dokumentacji na wykonanie modernizacji instalacji c.o. łącznie z instalację wentylacji Zamawiający wprowadza następujące uwagi do projektu: a) nagrzewnice typu VOLCANO VR-1 zgodnie z projektem instalacji c.o. i wentylacji firmy EKOTOM, 43-360 Bystra, ul. Uzdrowiskowa 7 należy podłączyć do instalacji centralnego ogrzewania i zaopatrzyć w układy sterowania aparatów grzewczo-wentylacyjnych wraz z okablowaniem urządzeń i armaturą oraz termostatem pomieszczeniowym zawierającym program tygodniowy (np. RDE-10 ), b) węzeł c.o. musi posiadać regulator (np. RVD 240C lub równoważny) zabudowany w szafie sterowniczej , wraz z okablowaniem urządzeń i armaturą, c) przy sporządzaniu oferty nie należy uwzględniać wykonania instalacji w pomieszczeniu akumulatorowni, wulkanizatorowni, garażu dla wózka oraz myjni części. d) obudowę rurociągów biegnących na ścianach hali wykonać z PCV w sposób umożliwiający łatwy dostęp do instalacji ( otwierane klapy) w celu naprawy lub sprawdzenia rurociągów. e) rozliczenie robót nastąpi kosztorysem powykonawczym wg rzeczywiście wykonanych ilości robót i cen jednostkowych podanych w ofercie, jednak w kwocie nie wyższej niż wartość umowna dla całego zadania. Po wykonaniu robót Wykonawca dostarczy dokumentację projektową powykonawczą z wszelkimi zmianami naniesionymi w projekcie zasadniczym oraz opracuje na własny koszt i przekaże Zamawiającemu wszelkie przewidziane przepisami dokumenty i protokoły, a w szczególności: oświadczenie kierownika budowy, deklaracje zgodności, oznaczenie CE, certyfikaty i świadectwa dla wbudowanych wyrobów i materiałów, certyfikaty B, protokoły z prób szczelności, itp. UWAGA Nr 2 W trakcie wykonywania robót na hali i w warsztatach Zamawiający będzie dokonywał bieżących napraw autobusów i podzespołów. Zatem, Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia prac etapami w taki sposób, aby nie kolidowały z pracami wykonywanymi przez pracowników Zamawiającego. Wszelkie niezbędne zabezpieczenia takie, jak: rusztowania, barierki ochronne, oznakowanie, zabezpieczenie folią urządzeń i instalacji znajdujących się na hali leżą po stronie Wykonawcy, a ich koszty należy wkalkulować do ceny ofertowej. Wywóz gruzu i innych odpadów powstałych w trakcie wykonywania robót instalacyjnych odbywać się będzie na koszt i staraniem Wykonawcy zgodnie z obowiązującą ustawą o odpadach.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 239916,46 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.06.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- UNITERM Sp. z o.o., ul. Bogusławskiego 19, 43-300 Bielsko-Biała, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 239916.46
- Oferta z najniższą ceną: 239916.46 / oferta z najwyższą ceną: 239916.46
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- "21/25 - Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w celu przebudowy i modernizacji Oddziału Urologii i Onkologii Urologicznej Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku-Białej"
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do wykonywania badań histopatologicznych w Zakładzie Patomorfologii BCO-SM im. Jana Pawła II w Bielsku - Białej w lokalizacji przy ul. Wyzwolenia 18
- Świadczenie usługi serwisowej aparatury medycznej będącej w posiadaniu Beskidzkiego Centrum Onkologii - Szpitala Miejskiego im. Jana Pawła II w Bielsku - Białej
- Świadczenie usługi elektronicznego całodobowego monitoringu sygnałów alarmowych od osób starszych tzw. teleopieki na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku-Białej
- "Świadczenie usług polegających na wytwarzaniu i dostarczaniu całodziennych posiłków dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej "PRZYSTAŃ" w Bielsku-Białej na okres II Półrocza w 2025 roku".
- " Dostawa pomp infuzyjnych objętościowych i strzykawkowych dla Beskidzkiego Centrum Onkologii - Szpitala Miejskiego im. Jana Pawła II w Bielsku - Białej"
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w żłobku Michałki- placówce Poznańskiego Zespołu Żłobków
- Prace remontowe w żłobku Przemko- placówce Poznańskiego Zespołu Żłobków
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych wraz z infrastrukturą techniczną oraz rozbiórką istniejącego budynku gospodarczego
- Budowa budynku administracyjnego - kancelaria leśnictwa Błotno w miejscowości Grabin, gmina Nowogard - II postępowanie
- "Szkoła na miarę XXI wieku. Modernizacja Szkoły Podstawowej nr 2 im. Marii Konopnickiej w Żyrardowie - Poprawa warunków edukacyjnych oraz bezpieczeństwa użytkowników. "
- Wykonanie klimatyzacji i remont świetlicy wiejskiej w Szczerbięcinie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.